![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dank u. ![]() Die foto heb ik trouwens van internet, de mijne is lichtblauw met rood erdoor. Waarschijnlijk draai ik de cd toch vaker. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Laminaat + ondervloer en een kast. Druk bezig met inrichten, sleutel van m'n appartement gekregen namelijk ![]() Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go ![]() |
|
quote: Tsunami blauw, mooi hoor. ![]() |
|
quote: :') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Cd's. Obituary - Frozen in Time Suffocation - Blood Oath NIN - The Fragile Anaal Nathrakh - In The Constalation of the Black Widow Dimmu Borgir - Stormblast Vinyl. Judas Priest - Live in japan Krokus - Change of Address Krokus - Metal rendezvous QueensRÿche - Rage for Order Dio - Holy Diver Dio - Sacred Heart Exciter - Heavy Metal Maniac ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Deathrow - Satan's gift Deathrow - Raging steel Void of silence - Human antithesis Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Suicide silence - No time to bleed Killswitch engage - Killswitch engage II Bad boys II Forgetting Sarah Marshall I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() quote: ![]() Bareuh... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Met dank aan Mark Z. ![]() ![]() edit: en wat MDB patches en stickers ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-07-2009 12:50] ![]() |
|
• voor het opladen van mobiele telefoons, digitale camera's, MP3/MP4 spelers • ingebouwde Li-ion batterij • voor het opladen via zonlicht, lichtnet of USB aansluiting • uitgang spanning 5-5.5 Volt auto sense 350-1000mA • oplaadtijd via adapter +/- 3-4 uur • LED indicatie voor accuspanning, opladen en zonlichtsterkte • 5 mobiele telefoon adapters meegeleverd • slagvaste behuizing • inclusief lichtnet adapter en USB kabels Voor die 2 tientjes maar eens kijken of dat nogwat is. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
zozo 2 tientjes, erg handig, zonnepanelen gaan hard, nu nog ff wachten op laptops met zonnepanelen. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Het was die of een plaat van Poison. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Had je beter die van Poison kunnen nemen. ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: +1. Edit: Maar 'Change Of Address' is natuurlijk wel nodig in de collectie, ik heb 'm zelf om die reden ook. Maar meer dan 2 euro moet je er niet voor neertellen. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 05-07-2009 13:44] Bareuh... ![]() |
|
Poison zag er te homofiel uit. Nou ja, volgende keer beter. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Aangeschaft: ![]() x2, voor de slechtere dagen ![]() ![]() |
|
je kan niet beschermd genoeg zijn ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Serieus? ![]() |
|
quote: Jenje was je voor. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
6 Flessen mede ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dus ik zag jou dus wel voorbij flitsen vandaag. twee flessen mede waren hier de buit en gister een my dying bride patch ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |