![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mucky Pup - Now! LP Unleashed - Live In Vienna '93 LP + 7" EP Bareuh... ![]() |
|
- Nikon D60 ![]() - Nikkor 18-55 lens - Nikkor 55-200 lens - Fototas - 4GB SD geheugen - Pain Of Salvation - The Perfect Element part 1 - lege DVD's - stofzuigerzakken - metalen plaatjes ter aanduiding van toilet en verboden te roken ![]() ![]() |
|
Xela - In Bocca A Lupo Svarte Greiner - Kappe Food - Last Supper Elegi - Varte Jason Molina & Alasdair Roberts - 7" Tim Hecker - Haunt Me, Haunt Me, Do It Again Tim Hecker & Adian Baker - Fantasma Parasite Bushman's Revenge - You Lost Me @t Hello ![]() |
|
enkelhoge laarsjes met hak (ben ik NOG groter ![]() ![]() van die halve sokjes "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Zo, even de gang overgestoken en nu een cameratas rijker. Nou alleen nog een keer 10 euro bij m'n huisgenoot droppen ![]() ![]() |
|
CD: Aqua Dorsa - Cloudlands ![]() |
|
Paars spijkerrokje. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
cd's Blood for Blood - outlaw anthems Madball - Hold it Down Black Uhuru - Reggae Greats Kledij: Een jack and jones zomerjasje een Oswald the lucky rabbit shirtje een Diesel overhemd, knoxvill style :') Twee Bjorn Borg boxers Een aviator zonnebril Against God and Government ![]() |
|
Een moutainbike en een partytent. ![]() |
|
Gamaschen: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 12-06-2009 19:06] ![]() |
|
Watte? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
beenwarmers? Je moeder. ![]() |
|
Broekspijpen omdat voor een hele broek het geld er niet was? ![]() |
|
Zoals het er staat: gamaschen. ![]() Die doe je over je broek en schoen heen zodat er bijvoorbeeld geen sneeuw in je schoenen en broekspijpen komt, anders schep je er steeds wat bij in. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 12-06-2009 19:40] ![]() |
|
Een wandelbroeh, mooi woord! Een gloeilamp gekocht, maar de verkeerde fitting dus ik ga maar eens richting de ah. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, wandelbroek, in modern Nederlands ook wel hiking- of trekking-. ![]() ![]() |
|
quote: Handig! ![]() Van mijn gamaschen heb ik al heel veel plezier gehad. Bij sommige wandelingen was het gebruik ook echt een must. Ook bekend als "gaiters" ![]() |
|
Waar heb je gelopen? Zelf hoop ik ze te gebruiken in de sneeuw. ![]() |
|
Spitsbergen (door sneeuw), Alaska (sneeuw, matig regenwoud en moerassen) en diverse lokaties in Europa. Ook handig als je door lang, nat gras loopt. Zelfs in Nederland. ![]() ![]() |
|
veel bier een een cola omdat het kan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
dat zijn mijn dagelijkse boodschapppen ook haha cola en bier... en eten... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Enslaved - Hordanes land picture LP ![]() Enslaved - Yggdrasil picture LP ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: +1 - cola (gister) Boeiender ![]() |
|
Gisteren het volgende bestelt: THE SOIL BLEEDS BLACK – The knightly years ELIWAGAR – And the ancestral pagan flame shall never fade KAZERIA – Credo nostrum Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |