|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Daarom moet hij wat kilo's kwijt en jij niet. Edit: Denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 28-05-2009 16:02] |
|
quote:Dat dan weer wel, heeft alleen door zijn enorme zoombereik last van softheid. Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Krijg het vergoed van mijn werkgever en ik denk dat het inderdaad voor in de spits wel handig is. Maar ik verbaasde me over het tamelijk hoge bedrag voor reiskosten. Zo wordt openbaar vervoer natuurlijk nooit aantrekkelijker. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Moest laatst ook met 1e klas, Assen Boxtel, 70 euro .. hatsaaa .. kreeg het gelukkig ook vergoed .. |
|
quote: Hehe, ik mag wel een kilootje of 2, 3 meer wegen zelfs. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:*voert eten* OT: boodschappen gedaan, en wat een scheef mens. Het had 11,84 moeten kosten. Maar ze vergat de helft te scannen ofzo, toen was het 6,14. Prima! |
|
Lekker vol geluid. |
|
nieuwe koplampen. moesten sowieso vervangen worden voor de apk dus maar gelijk mooie dingen gehaald lekker pimp my ride spelen ^^ Je moeder. |
|
Gekocht: -Soort hotpants maar dan iets langer -Braun martelw..eh, epileerapparaat en ladyshave in één -En door de verkoper nog even lief te vragen om een extraatje heb ik de dvd van Sex & the City erbij gekregen. -Reinigingsdoekjes |
|
De wekelijkse boodschappen. Ben ik mooi vanaf Life doesn't get much better than this! |
|
Black Widow shirtje, Urfaust pin, OV kortingskaart, lelijke schoenen, sushi, fruit en een rode wijn Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
quote: ik kwam nog een hele bult buttons tegen trouwens, jij als vaste klant interesse in? Je moeder. |
|
Stapeltje vinyl: Batmobile - Amazons From Outer Space (2de hands) Gomer Pyle - Idiots Savant (2 lp) Isis - Wavering Radiant (2 lp) Mastodon - Crack The Sky (2 lp) Incl. cd / limited tot 2500. Obscura - Cosmogenesis Pearl Jam - Ten (2 lp) re-release lp 1 remastered / lp 2 Redux: brand new remixes by Brendan O'Brein Riverside - Out Of Myself U2 - No Line On The Horizon (2 lp) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Altijd! Je hebt mail Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Krisiun - Southern storm Austere - Withering illusions and desolation Origin - Antithesis Keep of kalessin - Armada Alverg - Elde Absu - The sun of tiphareth Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Lustre - Night Spirit quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Wat speciaal biertjes: Rochefort 6 en 10, Karmeliet, Deugniet, Erdinger Hefe Weiss, sixpack Flying Dog (of zo), Brugse Zot, Barbar en ik ben vast nog iets vergeten. Straatje Staatsloten voor het werk. Decayed - Live 9/9/99 tape Ancestral Fog - Rid The Human Plague tape Ancestral Fog - Live In Duinkerke tape Celestial Bloodshed 7" Hail - Inheritance Of Evilness 2LP Matricide - Holy Virgin cd Mortuary Drape - Tolling 13 Knell cd Zahrim - Liber Compendium Diabolicum (The Genesis Of Enki) cd Tristania - Widow's Weeds Rhapsody - Symphony Of The Enchanted Lands Opeth - Ghost Reveries Opeth - Orchid Empyrium - Weiland Empyrium - Where At Night The Wood Grouse Plays Empyrium - A Wintersunset Empyrium - Songs Of Moors And Misty Fields Sonata Arctica - Silence Sonata Arctica - Winterheart's Guild The Sins Of Thy Beloved - Lake Of Sorrow Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Dat moest toch wel stinken denk ik! |
|
Voor de koopjesjagers: Ibood heeft weer een 'Hunt' .. www.ibood.nl Zojuist 2x een Sandisk 'clip' mp3-speler gekocht. Handig voor bij het hardlopen, op uiterlijk na op alle punten beter dan de Ipod shuffle en slechts 12,95 |
|
Kutzooi, die rugzak van vandaag was wel wat voor mij geweest. Nu heb er ik eentje bij mijn laptop besteld die 4 keer zo duur was |
|
quote: Nice. Zitten wat klassiekers tussen. |
|
quote: Daar heb ik ze ook voor gekocht. Vond dat ik die toch ook wel origineel mocht hebben. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Vandaag gaat er aangeschaft worden: Basgitaar + standaard Pak (of twee) en nog wat andere kledingshizzle [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dorst gekregen van het speciaalbiertopic. Net bij de slijter maar wat flesjes Rochefort 8 en 10 gehaald. Heb ik iets om naar uit te kijken als ik om 10 uur klaar ben met werken spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |