![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Xerath - I Impending Doom - Serpent Servant Woe Of Tyrants - Kingdom Of Might Maroon - Order Sepultura - A-Lex ![]() |
|
quote: Lastig is dat, he? sja, we leven nou eenmaal op hoge poten. ![]() enne, te dun, of ben je je weer rare ideeen in je hoofd aan het halen? ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Niks lengte/breedteprobleem. Niet willen/kunnen naaien probleem! ![]() ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
zo kun je het ook bekijken ja ![]() ![]() maarja, als ik voor 16 euro een mooie, goed passende spijkerbroek kan kopen, dan ga ik het naaimachine niet uit de kast trekken, sorry ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Vergeet ik het belangrijkste, 2 kaartjes voor The Brian Setzer Orchestra. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-06-2009 15:57] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Nee, ik ben ongeveer 3 kwart jaar geleden begonnen met sporten, 3x in de week en dan wel met begeleiding van zo'n knakker die er rondloopt, en na 6 maanden had ik nog 0,0 resultaat. Komt ook nog eens bij dat het sporten voor mij echt een hele straf is, elke keer dat ik er heen 'moest' kon ik wel janken van ellende. Ik ben er na 6 maanden mee gestopt omdat er gewoon helemaal geen resultaat was en toen kwam ik natuurlijk flink aan dus ik ben weer een flinke zeug. Helemaal terug bij af. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-06-2009 16:00] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Die foto in het fototopic die je laatst postte, die is toch recent? Ik zag daar namelijk absoluut geen zeug, maar een vrouw met een mooi figuur. ![]() |
|
quote: +1 "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Die ene op het strand en ik heb daar een paars rokje aan. Mijn armen zijn reusachtig, vette hangbuik en ook mijn dijen zijn dikker geworden. Ik pas heel veel kleding niet meer en moet veel nieuw kopen dus en heb nu weer maat 44. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Een iPod touch!! Of touch mn vriendinnetje de iPhone en nu heb ik de iPod touch over genomen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 25-06-2009 16:15] ![]() |
|
quote: ![]() Deze is dat toch he? Kun je even voor me aanwijzen waar die reusachtige armen, hangbuik en dikke dijen zitten? Ondanks dat ik een bril met een sterkte van ongeveer -5 op mn gezicht heb zie ik alleen maar een mooie meid, maat 44 of niet. ![]() |
|
quote: Dankjewel. ![]() Het is gewoon een beetje zuur als je na zoveel moeite weer dik(ker) bent. En ontopic: Boodschappen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-06-2009 16:16] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Snap ik, maar ik blijf bij mn mening. Maar ik heb daar onder mn oude nick (murdering monk) wel eens met je over gehad meen ik, over dieten enzo, volgens mij riep ik toen ook al dat het nergens voor nodig was, hehe ![]() |
|
Je bent misschien dikker geworden, maar het staat je wel goed. Mooi in verhouding enzo, niks mis mee. Ik zou het er wel... Afijn.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik probeerde het juist niet op die manier te brengen, Bastianus. ![]() |
|
in extase van blijdschap post ik ze hier ook maar even ![]() over de hele dag verspreid gekregen: ![]() ![]() ![]() het zijn er 4 in totaal tot nu toe.. maar wie weet ![]() ![]() |
|
quote: Ja dat klopt, ik wist niet dat jij dat was. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Hehe. Subtiliteit ligt me niet zo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: 10 flessen cola en 5 zakken chips, 3 ovenpizza's toevallig? ![]() Leuke foto hoor! ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
w00t, weer een stapje verder met de auto, voor en achter verlaagd met 6cm lagere veren en de as versteld. het is wel een licht autootje dus in werkelijkheid is het meer 3cm lager maar dat was ook verwacht en gepland. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Fuel sunblock thermostaat voor den voiture... de oude heeft kuren. ![]() |
|
Met de festivals in het vooruitzicht: Een voor mijn doen veel te dure tent, maar wel een goede die hopelijk jaren mee gaat gasflesjes opblaasdolfijn (tsja, metalcamp he ![]() opblaasluchtbed voor in t water opblaasbal slippers poncho waterballonnen glow sticks verbanddoos met inhoud voor in de auto(duur ![]() een kabel waarmee ik m'n telefoon kan opladen in m'n auto ducttape veel zooi voor m'n konijn en nog wat festival zooi (wegwerpwashandjes, vochtige doekjes etc) een klein cadeautje voor Ziona ![]() cd: Folkearth - Songs of Yore accoustic Ik ben er helemaal klaar voor!! ![]() |
|
quote: Hehe, ik heb al een draakje en een haai voor Vince, en een dolfijn voor Nathalie gekocht. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |