![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, jij was er ook? Niet gezien. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: oewwwwww wild vleesch vreet avond bij de fam v/d wal lees ik hier dus.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Oasis - Be Here Now ![]() |
|
quote: ![]() Een zeer ondergewaardeerd album. Vooral stand by me is een waar meesterwerk! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Children of Bodom - Are You Dead Yet ![]() Lamb of God - Wrath ![]() Slipknot - All Hope Is Gone ![]() WAR is not about dying for your country, it's about making a fucking bastard die for HIS ![]() |
|
quote: Jazekers, zag je snel voorbij lopen bij pleintje met vreterij en podia met je vrouwke maar was van afstandje. Heb je daarna niet meer gezien. ![]() |
|
We zijn ook niet heel lang geweest, vanaf 11 tot ongeveer half 3, vriendin die mee was moest om 5 uur werken. Maar heb me best vermaakt, die paar uurtjes. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings Collectors Boxset: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Wij van 13 tot 17 uur, best vermakelijk inderdaad maar niet bijzonder. ![]() |
|
quote: Ziet er mooi uit. Zelfs al is ie van Dream Theater. Bareuh... ![]() |
|
quote: Nou ben ik niet de meest objectieve als het op DT aankomt, maar deze plaat is echt heel erg sterk... Zeker een pak beter dan die draak Systematic Chaos. Luister hem eens, de zang is echt anders dan het eerste werk. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
gekregen: een superlief kaartje van mijn internetzusch sPem. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
5 kaartjes voor Fortarock Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Ja, want met zulke hete dagen moet je alles goed isoleren, toch? ![]() quote: ![]() ![]() |
|
Ik was bij BW op bezoek ![]() ![]() |
|
quote:Was idd gezellig, moeten we vaker doen! Neem je volgende keer ook eens wat vriendjes mee, ja? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: +1. Gekocht: Mumakil - Behold the Failure ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Jenje? Moehoehahahahahaha! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De mijn zijn iig niet bedacht ... ![]() |
|
Niet één van je sterkste opmerkingen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Allerminst idd ![]() |
|
quote: Hij is mooi, inderdaad. ![]() |
|
@boven de foto Oeps? Jenje wordt hier net zo hard in de zeik gezet, althans..ik weet niet in hoeverre de opmerking van Judge serieus genomen moet worden (ik vind het niet serieus overkomen). De opmerking van Jenje kun je ook gewoon als puur onserieus sarcasme nemen, maar volgens mij zien anderen dit meer als een echte aanval op Judge's verleden? (ik weet niet precies wat dat was, maar wel dat er iets was) In elk geval, als je een opmerking maakt kun je er 1 terug verwachten, toch? [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 07-07-2009 11:00] ![]() |
|
Hmmm ? Oh. Ja. Daar heb je ook gelijk in. Maar dan nog had ik toch wel iets spitsvondigers verwacht dan dat. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |