![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Een PS3. Wat werkt dat heerlijk in combi met een externe hardeschijf. Film en muziek er op, keertje klikken en fullscreen op de tv kijken. (ow ja, hij speelt ook spelletjes ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Met PS3 Media Server kun je nog streamen vanaf je pc naar je PS3 ook. ![]() |
|
quote: De koper bepaalt vaak zelf de waarde. Heb hem zelf ook, erg fijn plaatje. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ach, 160 gig externe HD. Geen zin om kabeltjes te gaan spannen. Nou ja, misschien als ik het ding nog een keer online gooi ofzo. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
PS3 rules ![]() (draadloos-/bluetooth-/usb-)toetsenbordje + muis dr bij als je em online gooit, beetje internetten op tv enzo. Nooit de bank meer af (alleen de voordeur nog op afstand kunnen openen voor de online bestelde pizzaboer) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-06-2009 0:18] ![]() |
|
Nebula - To The Center CD Irvine Welsh - Marabou Stork Nightmares (boek) Irvine Welsh - Ecstacy (boek) Bret Easton Ellis - American Psycho (Engelse versie) ![]() |
|
quote: Tsja.. Wel leuk, maar jammer dat 'ie net als 99% van al die media-players, spelcomputers en streamers het bestand wat op dit moment qua films/series binnen downloads domineert en de hoogste kwaliteit bevat er niet mee kan worden afgespeeld. Ofwel MKV bestanden. Er is nog maar een handjevol apparaten waarmee dat kan, waaronder de Popcorn Hour (briljant!). ![]() |
|
![]() Setje Denon speakers, 4 euro bij de kringloop. Nu alleen nog even de conus van de tweeter plakken. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 10-06-2009 17:32] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Is dat dan hardwarematig vastgelegd ofzo, of gewoon een kwestie van codecs? Met een PS3 kun je bv wel een ander OS op een extra partitie gooien en installeren wat je wilt. Ik ken het formaat trouwens niet. Nog 'beter' dan een 'full-HD' blu-ray-filmpje bv.? [edit]boeit ook niet zoveel eigenlijk, onze tv kan niet meer aan dan 1080p resolutie hehe. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-06-2009 22:58] ![]() |
|
![]() Gelimiteerd tot 100 stuks. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ok, dan weet ik het eigenlijk ook niet meer zeker, misschien kun je dan met een PS3 ook wel MKV afspelen, als 'ie het direct van PC streamt. quote: Nee, beter zeker niet. Full HD is 1920 x 1080. MKV is de gecomprimeerde standaard geworden daarvan. Veel films die je nu kan downloaden via torrents in HD of half-HD (720) worden als MKV bestanden aangeboden. Qua downloads is MKV dus zo'n beetje het beste wat er is, maar beter dan blue ray zal het nooit worden, waarschijnlijk zelfs slechter omdat er toch wel wat gecomprimeerd wordt. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Een Sennheiser HD515 en jongens jongens, wat is 'ie vet zeg! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Oo, op die manier! Thanks voor de uitleg, duidelijk ![]() En joa, ff gezocht, met bv. TVersity als mediaserver op de pjoeter lukt het wel [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-06-2009 1:47] ![]() |
|
quote: Gaaf! come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Niet eens de nieuwe HD800? ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: ![]() Dit was de dikste die ze hadden. ![]() ![]() OMG! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 11-06-2009 8:13] ![]() |
|
nieuwe converse zwart nieuwe stropdas nieuwe trainings jas. ik kan weer over straat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() Die heeft een iets ander prijskaartje... Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Hippe combinatie. Vooral die trainingsjas + stropdas ![]() ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Waldrock kaartje ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |