|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik wil minj door ratje zo gewaardeerde bilpartij nog strakker maken, opdat hij meer gevoel heeft bij het inbrengen van zijn lid. |
|
Zijn vurige liefdespijl in jou grot der goddelijk genotslusten |
|
|
|
quote: Ga door, ga door!!!! mijn pijl staat op scherp |
|
Morgen bellen of ik bij één van de 2 zaken terecht kan voor een tongpiercing....vind t aan de ene kant best wel spannend en ik wil t ook heel graag ( al 2 jaar ) maar aan de andere kant vind ik t ook wel eng en ben ik een beetje zenuwachtig hehehehe |
|
quote:de vorige keer was ik mee met een vriendin die dat liet doen en mijn hand deed 10 x zo veel pijn als haar tong wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: oh ja ??? dat scheelt dan weer een hoop hehehehe, thanks |
|
quote: sterkte.... dat wordt effe geen sambal voor Mier |
|
quote: dankje en helaas geen sambal inderdaad ...damn...zonder sambal smaken bepaalde dingen naar niks, maarjaaaaa....je moet er wat voor over hebben hé |
|
quote: tegen mij zeiden ze dat hij terug kan alsie genezen is.. quote: nee hoor, je ziet er niets meer van.. niet eens bobbeltjes of gaatjes.. |
|
kep zelf ook een periode gehad dat ik graag een piercing wilde hebben (tatoo ook trouwens), maar ik heb er geen die-hard feelings voor, dus laat ik t voor wat t is |
|
whaaaa, mietje |
|
|
|
|
|
quote: Jij hebt er toch ook 1 Hollie??? |
|
Een piercing? Neeeee, wel 2 oorbels Oh ja, en een tattoo ook, moest van m'n moeder... |
|
quote: hahahhhaha |
|
Ik heb een klein bolletje onder mijn lip, maar omdat ie me de laatste tijd nogal iriteerd, wil ik 'm er uit halen en er uit LATEN, en ter compensatie een ringetje door mijn neus laten piercen. Ik weet het alleen niet zeker. Weet iemand me over de streep te trekken? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ik vind persoonlijk zo'n knopje in je neus veel mooier. Als je geen bolle kop hebt moet je het zeker doen, wel een bolle kop en het zal waarschijnlijk niet staan. Dit is wat ik vind natuurlijk. Ik had er zelf ook graag een gewild, maar ik heb er vanaf gezien vanwege de grootte van mijn neus, en het feit dat een piercing daarin het alleen maar benadrukt. Maar als het kan, zéker doen, is erg mooi. Echter neem geen ringetje, maar een klein zilveren bolletje, dat is veel stijlvoller. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Jah dat heb ik een tijdje gehad, maar die valt nogal weg tussen mijn sproeten en ik kreeg van mensen HIER OP ZM de vraag of 't een puist was ofzow Maar mocht t ringetje niet staan, dan kan ik altijd nog een knopje nemen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Post eens een plaatje dan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Uhm.... http://saphire.sickminds.org/iris-margriet.jpg Neuspiercing http://saphire.sickminds.org/cyb2.jpg Lippiercing (tongpiercing hier uiteraard niet te zien, maar die heb ik ook nog) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Maargoed, voor nu laat ik de lippiercing eruit...wat ik wil weten of er iemand is die zoiets heeft van NIET DOEN of boeit t gewoon niet? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Tja, eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het wel wat wegheeft van een puistje. Ik zou zeggen, probeer het ringetje gewoon. En die lippiercing is slecht voor je tandvlees, dat slijt weg, tot op de tandwortel. Dat zei mijn tandarts tegen mijn broer tenminste. Ds gewoon dat ding eruit, na een week of 3 zie je dr niks meer van (op het uitblijven van baardgroei na dan ) [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 04-05-2003 22:31] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |