|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Waarom? |
|
quote:laten wegsnijden mss? |
|
Ik denk dat ik mijn navelpiercing er ook ga moeten uithalen om die reden |
|
quote: Hmmh, vergroeid vlees als gevolg van een ontsteking, ...heb ik gehad bovenaan mijn linkeroor, ..niet om je af te schrikken, maar dat was wegbranden, (was niks aan) Ik denk wel dat er op de buik eerder de vriestechniek zal toegepast worden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:ieuwww en hoe doen ze dat dan..denk echt wel dat het vergroeid vlees is ja... Zo is het in ieder geval geen zicht. Ik zou er binnen een aantal maanden opnieuw één laten zetten...zou dat gaan dan? Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Zijn hier ook mensen die een anus piercing hebben. Of een andere piercing waarvan je denkt die heeft echt niemand anders! (onder in je nek ofzo). (even een vraag voor de originaliteit) |
|
quote: Vervelend is dat ja, ik heb nu ongeveer hetzelfde maar weet niet zeker of het ontstoken is, waarschijnlijk haal ik mijn wenkbrouwpiercing er binnenkort ook uit. |
|
quote: Da's allemaal niet zo erg, pijnloos en kan heel mooi weg. Wel even wachten na de ingreep vooraleer je weer naar de prikker stapt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
is er nu niemand met een anuspiercing!! |
|
quote: Ken jij zo iemand misschien? Jij? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-03-2003 18:22] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: misschien Kramy... |
|
al die verhalen over tepel en wenkbrau piercings, ik wil bijzondere piercing verhalen horen!!! (en nee ik heb geen anuspiercing ) |
|
quote: ooit mijn arm eens per ongeluk gepierced .. tak val arm auw |
|
quote: *kuch* |
|
quote: je liegt, right?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik vind piercings heel mooi maar zie pas het nut ervan in als ze zichtbaar zijn |
|
een piersing is goed aas om mee te vissen... werkt een beetje als een Sirene (en dan wel zo'n Odysseus sirene!) |
|
Ik wil volgende maand een staafje in dat kuiltje in me hals laten plaatsen (duidelijk?). Iemand daar ervaring mee? (prijs, pijn etc) Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Echt jammer, ik wil al super lang piercings (lip,neus,tong whatever) maar het mag niet van mn ma. Er zullen dan drastische maatregelen volgen enzo. Mag pas als ik t huis uit ben "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
"drastische maatregelen" onthoofding? |
|
quote: Pfff ik weet t niet, mijn moeder noemt dat zo. Ik begin geeneens een discussie, eindigt echt in ruzie. Dan maar niet ofzo "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: dan loop je er iig origineel bij dunkt me zo Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
tja... ik heb verder geen behoefte om vrijwillig een stuk staal door me heen te raggen, vooral omdat ik het niet mooi vind staan bij mezelf (denk ik ). Maarja, wat is de deal van een piercing? beetje ontsteking als je pecht hebt, en daarna is het over. en als je er zat van bent, haal je 'm er weer uit. met een tatoo/scar zit je er aan vast. |
|
quote: Ja mn moeder vind het verminking van mn lichaam. Ik moet dat maar lekker doen als ik het huis uit bent zodat zij er niet elke dag tegen aan hoeft te kijken. Nu heeft ze nog "iets" over me te zeggen, als ik uit huis ben niet. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |