|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn eikel gepierced Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Jezus. Weer een hartverzakking erbij. Toen mijn compu dat plaatje ging inladen wist ik niet hoe snel ik op de back knop moest rossen, maar 't viel mee Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
quote: en hij's erg mooi (heel schattig als je nu aa't eten bent ) ik zelf hoef trouwes geen piercings, k hou t op inkt [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 21-09-2003 13:22] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: LAI LAI HEI |
|
quote: Whehe ruig Zelf hoef ik geen piercing.. Hoef geen gaten in m'n lijf, maar bij andere mensen kan het wel mooi staan. zo kan ie wel weer |
|
quote: das altijd goed! [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 22-09-2003 21:12] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik kan alles weer met die piercing, haha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
en pijpt het lekkerder? |
|
quote: hahahaha heel direct LAI LAI HEI |
|
toch vraag ik het me af, bedoel het is stiekem toch wel de reden waarom je zo'n ding laat zetten, toch? |
|
Zillah, zeg even volmondig ja....neemt ze dr misschien ook wel eentje You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Nou ja kweet echt niet hoe dat is he... En ja uhmzz...je mag iig eerste 4 weken geen orale sex, dus dat heeft ze vast nog niet gedaan, als ze zich aan de regeltjes houd LAI LAI HEI |
|
quote: dat is ook weer waar, dan vraag ik het over 2 weken gewoon nog een keer! |
|
quote: Zeg nou gewoon even ja... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: hahaha ja Bij mij duurt t nog paar weekjes, voordat ringetje in mn lip mag prrrr,mja ik kan t toch op niemand uitproberen LAI LAI HEI |
|
ik neem geen tongpiercing, lijkt me helemaal niets, dus helaasch |
|
quote: heb je hem zo door het midden van je onderlip? Dat is een van de weinige piecings in het gezicht die ik wel mooi vind. |
|
Dagnabbit!!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Hmmz, dat wordt voor iemand dan toch een eikel peircing. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ja maak dat ding nog groter!!! no way josé dus he |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: JA in het midden van mn onderlip. IK vind dat echt zoooo'n ubersexy piercing he, bij andere dan LAI LAI HEI |
|
Zeg eh...bespreek je eigen vleesch!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3766&page=1 |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |