![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn eikel gepierced ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:Jezus. Weer een hartverzakking erbij. Toen mijn compu dat plaatje ging inladen wist ik niet hoe snel ik op de back knop moest rossen, maar 't viel mee ![]() Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) ![]() |
|
quote: en hij's erg mooi ![]() ![]() ik zelf hoef trouwes geen piercings, k hou t op inkt [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 21-09-2003 13:22] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: Whehe ruig ![]() Zelf hoef ik geen piercing.. Hoef geen gaten in m'n lijf, maar bij andere mensen kan het wel mooi staan. zo kan ie wel weer ![]() |
|
quote: das altijd goed! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 22-09-2003 21:12] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Ik kan alles weer met die piercing, haha ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
en pijpt het lekkerder? ![]() |
|
quote: hahahaha heel direct ![]() ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
toch vraag ik het me af, bedoel het is stiekem toch wel de reden waarom je zo'n ding laat zetten, toch? ![]() |
|
Zillah, zeg even volmondig ja....neemt ze dr misschien ook wel eentje ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Nou ja kweet echt niet hoe dat is he... En ja uhmzz...je mag iig eerste 4 weken geen orale sex, dus dat heeft ze vast nog niet gedaan, als ze zich aan de regeltjes houd ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: dat is ook weer waar, dan vraag ik het over 2 weken gewoon nog een keer! ![]() |
|
quote: Zeg nou gewoon even ja... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: hahaha ja ![]() Bij mij duurt t nog paar weekjes, voordat ringetje in mn lip mag ![]() prrrr,mja ik kan t toch op niemand uitproberen ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
ik neem geen tongpiercing, lijkt me helemaal niets, dus helaasch ![]() |
|
quote: heb je hem zo door het midden van je onderlip? Dat is een van de weinige piecings in het gezicht die ik wel mooi vind. ![]() ![]() |
|
Dagnabbit!!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Hmmz, dat wordt voor iemand dan toch een eikel peircing. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: ja maak dat ding nog groter!!! no way josé dus he ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: JA in het midden van mn onderlip. IK vind dat echt zoooo'n ubersexy piercing he, bij andere dan ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
Zeg eh...bespreek je eigen vleesch!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3766&page=1 ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |