|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:en die clit dan? |
|
quote: O die clit.... Ja, die vond mijn baas errug leuk en mijn bankrekening ook |
|
quote:ik vond 'm altijd wel geil. |
|
ik heb er nog slechts 1.. Door me tiet.. Ivm een chronisch onstoken lymfeklier heb ik mijn oorpiercings uit moeten doen |
|
Ja, maar kreeg er last van. Dus heb 'm er maar uitgehaald. ms laat ik 'm binnekort wel weer opnieuw zetten. ga je mee? |
|
quote:is goed |
|
en ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
En ik? kan ik ff zien hoe zeer het doet te ja of te nee.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jullie mogen allemaal mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugd |
|
gezellie, waar gaan we....en wanneer? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:we zijn net weer terug, jammer voor je We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ben je me expres vergeten of uh..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: moet je die soa eens laten behandelen |
|
quote:ik ben geen soa |
|
Nou, je komt aardig in de buurt, hoor.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
denk er maar om straks heb jij een SOA None of us are saints - Albert Fish |
|
Die heb ik toch allang man...ik ben de personificatie van SOA... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik ga zeer binnenkort even een ringetje door mn lip laten piercen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
D'r was een kerel op WOA 2003 met TEVEEL piercings en ook een lobestretcher (of hoe dat ook mag heten) waar mn lul bijna doorheen paste. Ik heb hem verteld dat ik hem in zijn oor kon neuken!! dus hij wil zn camera al pakken, maar ik voelde er weinig voor om dat echt te doen Bruce Banner |
|
quote: MIETJE! grote bek hebben en daarna terug deinsen! ongeloofelijke loser! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
quote: ik zei dat ik hem in zijn oor KON neuken...niet dat ik het ook daadwerkelijk zou doen. ...ik wacht nog steeds op een telefoontje Bruce Banner |
|
Jippie ik heb net een tongpiercing ontvangen.. En het deed weinig pijn Uhm o nee geen alcohol voor mij.... En ook geen eten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat vindt ik zo gortig he, maat van mij heeft dat ook, bah. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |