![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb 1 neusring. Wil graag een ringetje door m'n lip, maar daar zijn m'n ouders nogal op tegen ![]() ![]() It's better to be hated for who you are than loved for who you're not ![]() |
|
Huh??? spoelwater, wat mag dat zijn??? Wel ********** voor je dat je zo'n runderring in moet, dat slaat toch ook helemaal nergens op!!!!!!? ![]() |
|
spoelwater is die extreem zware listerine (die bruine) waarmee ik perse 3 min mee moest spoelen....... ![]() ![]() |
|
Hmm, dat was bij mij gelukkig niet zo... moest wel een week spoelen met listerine inderdaad, maar dat was niet zo erg. Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Gaaf elmar!!!! Foto! ![]() |
|
quote: Dat je tegen sieraden bent ok, ik ben er zelf ook niet zo kapot van (van overmatig veel dan), maar dit argument vind ik eigenlijk vrij vaag ... 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron ![]() |
|
quote: Gefeliciteerd met joen piersink! krijg jij er ook zo'n enorme adrenaline rush van??? Ik wel zowel bij piercings als tattoos (bij tattoos is die rush mogelijk nog groter) ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
FOTOOOOO!!!!!!!!!!! Please elmar PLEASE!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Haha.. jullie weten ook niet wanneer iets serieus is en wanneer niet ;]... alleen die parts van 'ik heb een hekel aan piercings' klopt.. ohja, en dat roken ook ![]() Dombo's! ![]() ![]() God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
zijn jullie nou tevreden?????? ![]() |
|
ja hoe moet ik er nou een foto opzetten???? ik heb alleen fotos p mn harde schijf staan ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 10-09-2001 19:49] ![]() |
|
Wil het lukken ![]() Lees de help eens ![]() God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
quote: Hey muts, je kunt toch niet naar een bestand naar je hard schijf verwijzen .. pleur em eerst eens ergens op het internet ![]() |
|
ik krijg aanstaande zaterdag een neuspiercing ![]() ![]() |
|
voor mij geen piercings...alleen tattoos wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: same here Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: als het goed is binnenkort mijn 2e ![]() het ontwerp is bijna af wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: mijn ontwerpen zijn af... alleen nog een keer tijd vinden en bellen ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: welke artist? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ik wou een 2e tattoo,..... maar het word dus een nieuwe auto radio ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Ik krijg een tweede piercing in mijn wenkbrouw. ![]() |
|
quote: Ik wil binnenkort ook weer eens gaan tattoeeren. Zou dan nummer 6 worden. Maar eigenlijk nummer 5 omdat ik hem over de naam van mijn ex wil laten zetten. Tattoo's heerschen, piercing hoeft voor mij niet meer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:anders ga je toch een keer met me mee naar jan ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |