IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
Hagal
Usericon van Hagal
Posted 02-10-2003 18:38 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2003 18:26 schreef ghoulliette het volgende:
als je met andere piercings ook veel last hebt wat genezing betreft zou ik er wel twee keer extra over nadenken.


Mja dat is het dus, daarbij heb ik alleen last gehad met mijn tepelpiercing, maar daar zat ik ook steeds aan te draaien enzo.
Ik denk er nog even over na


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2003 23:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben gewoon de eerste dag er helemaal van afgebleven. al die vuil van je handen kan nooit goed zijn`.
Maar met mijn navel piercing heb ik ook nooit last gehad. Ben born to be pierced denk ik


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-10-2003 15:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-10-2003 15:32 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Jesus wat hypocriet... eerst een nummer 'dood aan trends' maken, en NU DIT?


this user is dead


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-10-2003 15:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



lees nog en keer dan snap je mijn boodschap...




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 14-01-2004 10:10 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

even een vraagje.
ik heb een eskimo piercing (dwars door me onderlip van boven naar beneden (verticaal dus) maar ik heb nog weleens last van de onderkant, waar de piercing zeg maar "uitkomt". er komt ook steeds littekenweefsel bij dat af en toe nogal pijnlijk kan zijn.
heeft iemand deze piercing nog meer, en heeft diegene er ook last van?

deze piercing is het : http://www.bme.freeq.com/pierce/05-lips/A40108/high/picture0053.jpg


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 14-01-2004 11:24 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Is dit verschillend van de doorsnee-lippiercing? Ik heb een studje onder mijn lip en als de jouwe idd verticaal zit, dan kan dit goed zijn dat die piercing eruit groeit.
Een piercing kan pas goed genezen en blijven zitten als je effectief iets tussen de bolletjes zitten hebt bvb oor, neus, gewone lippiercing.
Bij een navelpiercing, tepelpiercing, flexibles door je huid,...groeien deze snel uit (hangt af van pers.tot pers.)
Mijn navelpiercing zit er bijna 3 jaar in en er zit ook littekenvorming en hij groeit er langzaam maar zeker uit.
Misschien dat je hem best eens laat controleren in de piercingstudio.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 11:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 11:24 schreef EVILinetje het volgende:

Misschien dat je hem best eens laat controleren in de piercingstudio.

idd die kan jou het beste adviseren, en meteen actie ondernemen mocht dat nodig zijn.
Je kunt met dit soort dingen beter niet al te lang blijven rondlopen.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 14-01-2004 13:13 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ben ik al geweest maar die zegt dat dat bijna niet kan met deze piercing... en het is ook niet zo dat je merkt dat de oppervlakte kleiner wordt ofzo... het is echt puur rondom het onderste bolletje.. en iemand die ik ken met een gewone onderin de lip, heeft ook last van het litteken vormen, precies hetzelfde zeg maar... dus dat kan het niet zijn


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:13 schreef cerridwen het volgende:
ben ik al geweest maar die zegt dat dat bijna niet kan met deze piercing... en het is ook niet zo dat je merkt dat de oppervlakte kleiner wordt ofzo... het is echt puur rondom het onderste bolletje.. en iemand die ik ken met een gewone onderin de lip, heeft ook last van het litteken vormen, precies hetzelfde zeg maar... dus dat kan het niet zijn

waarom vraag je dan geen second opinion bij een goede piercer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:28 schreef ghoulliette het volgende:
waarom vraag je dan geen second opinion bij een goede piercer
heel juist, er lopen erg veel prutspiercers rond


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:30 schreef Jenje het volgende:
heel juist, er lopen erg veel prutspiercers rond

dat is al de 2e keer....wordt eng hoor


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:31 schreef ghoulliette het volgende:
dat is al de 2e keer....wordt eng hoor
KUT jij zei het .. ff niet opgelet


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 14-01-2004 14:35 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ben naar spike en inky in zwolle geweest. staat goed bekend, nog nooit problemen mee gehad, nog nooit iemand slecht over hem gehoord, dus dat moet wel goed zitten! veel mensen die ik ken hebben daar ook piercings laten zetten. maar ik denk dat het probleem is dat er nog niet veel bekend over de piercing omdat er maar een paar zijn in nederland die hem zetten... hij is nog niet zo lang in nederland bekend (wat ik begreep) dus misschien weten veel mensen niet wat er gebeurt op langere termijn?


maar heeft iemand die dit leest ook zon piercing? of bekenden met zon piercing?


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 14-01-2004 14:39 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:13 schreef cerridwen het volgende:
ben ik al geweest maar die zegt dat dat bijna niet kan met deze piercing... en het is ook niet zo dat je merkt dat de oppervlakte kleiner wordt ofzo... het is echt puur rondom het onderste bolletje.. en iemand die ik ken met een gewone onderin de lip, heeft ook last van het litteken vormen, precies hetzelfde zeg maar... dus dat kan het niet zijn


Hoe lang zit ie er al in?


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:35 schreef cerridwen het volgende:
ben naar spike en inky in zwolle geweest. staat goed bekend, nog nooit problemen mee gehad, nog nooit iemand slecht over hem gehoord, dus dat moet wel goed zitten! veel mensen die ik ken hebben daar ook piercings laten zetten. maar ik denk dat het probleem is dat er nog niet veel bekend over de piercing omdat er maar een paar zijn in nederland die hem zetten... hij is nog niet zo lang in nederland bekend (wat ik begreep) dus misschien weten veel mensen niet wat er gebeurt op langere termijn?


maar heeft iemand die dit leest ook zon piercing? of bekenden met zon piercing?


je kunt beter even op google zoeken denk ik


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-01-2004 14:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Piercings kunne mooi zijn, maar volgens mij zijn die dingen op "zachte" plaatsen gewoon niet praktisch en genezen ze slecht. Ik bedenk me wel eens dat mensen die een felle afstoot hebben, eigenlijk heel gezond zijn.
Bij mij wou zelfs het kraakbeen bovenin mijn linkeroor ook niet te veel weten van de ringetjes die r ooit zaten, met rare ontstekingen enzo tot gevolg

Sommige piercins zijn wel leuk om mee te spelen maar kom, als je daarvoor zo'n ijzerdingetje nodig hebt....

Bovendien zie je mij nooit iemand aanmoedigen om een piercing te nemen ergens "in het gezicht". Echt, dat kan wel staan maar bij een mooie snoet hoeft het niet en bij een lelijke kop wordt het alleen maar erger.






[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-01-2004 14:53]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 12:23 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:39 schreef EVILinetje het volgende:
Hoe lang zit ie er al in?


ongeveer een half jaar denk ik


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Piercings in de lip zijn altijd een slecht idee, tandvlees lijdt eronder (onherstelbaar!)

En als cerridwen een keer een tik tegen de mond krijgt kan hij/ze zijn/haar voortanden wel vergeten.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-01-2004 13:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 12:29 schreef Jenje het volgende:
Piercings in de lip zijn altijd een slecht idee, tandvlees lijdt eronder (onherstelbaar!)

En als cerridwen een keer een tik tegen de mond krijgt kan hij/ze zijn/haar voortanden wel vergeten.


Dat bedenk ik me ook steeds met ijzers die ergens aan het gezicht hangen, wenkbrauw, neus, lip, maakt niet uit:
als je daar een klap op krijgt wordt het echt leuk...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 13:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zowieso vind ik dat metaal op de muil niet echt aantrekkelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-01-2004 13:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Vinden jullie dat niet erg dat jullie daarna van die uitgroei-littekens gaan hebben?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-01-2004 13:35 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:32 schreef mislyd het volgende:
Vinden jullie dat niet erg dat jullie daarna van die uitgroei-littekens gaan hebben?

idd goede vraag: op een oor is dat niet of amper te zien...maar zo eentje door de onderlip, beh! (vooral bij vrouwen een vent kan nog een sik laten staan ofzo), en een neuspiercing laat ook "mooie "sporen achter heb ik al gemerkt.

Ga dan voor "intiemere" piercings, dat groeit meestal beter dicht naar het schijnt.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-01-2004 13:36]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 15-01-2004 13:43 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 14 januari 2004 10:10 schreef cerridwen het volgende:
even een vraagje.
ik heb een eskimo piercing (dwars door me onderlip van boven naar beneden (verticaal dus) maar ik heb nog weleens last van de onderkant, waar de piercing zeg maar "uitkomt". er komt ook steeds littekenweefsel bij dat af en toe nogal pijnlijk kan zijn.
heeft iemand deze piercing nog meer, en heeft diegene er ook last van?

deze piercing is het : http://www.bme.freeq.com/pierce/05-lips/A40108/high/picture0053.jpg


Wel een erg mooie piercing.
Ik heb zelf een normale in mijn onderlip en heb nergens last van.

Dit lijkt me trouwens een goede vervanging voor mensen die last van tandvleesbeschadiging krijgen.


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-01-2004 13:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:43 schreef Sassette het volgende:
Wel een erg mooie piercing.


Klopt ja! Hoe zoent dat eigenlijk?


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen