|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga binnenkort voor deze. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Wat is er nou mooi aan zo'n rood oor? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-09-2009 11:34] |
|
Haha, wat een goede grap. Hahahaha. Ha. Hahaha Haha. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: EMO ALERT |
|
Ach, hij heeft dat gewoon over voor zijn vriendin. |
|
Whut? |
|
quote: Ah, een conch piercing. Die heb ik in beide oren. Door een van die dingen was ik zowat mijn oor kwijt. Leuke piercing, maar alleen met een barbell, niet met een ringetje. Nog nooit een jongen mee gezien overigens. Verrassend triviaal |
|
quote: Maar ze zijn er wel. |
|
Dat is geen jongen, het is een emo, dus een het. Verrassend triviaal |
|
quote: Que? Lijkt mij een mooie. Twee grote ringen in m'n linker-oor, en dan deze rechts ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Lijkt mij aardig gay... Maar gewoon doen als je het mooi lijkt. Boeiender |
|
The fuck? K snap die hele emo/gay associatie niet? Of ken ik daar te weinig emo's voor (= geen) K denk juist dat MH22 zo'n ringetje wel kan hebben. Zonder bolletje d'r aan, dat dan weer wel. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Alle piercings zijn gay bij mannen, en tunnels zijn helemaal übergay overigens. Al draagt een aap..... Boeiender |
|
quote:+1 kan hij prima hebben. |
|
quote:NEEHEE! [/Hans] |
|
Ohja, nog even een vraagje: Mn vorige wenkbrauw piercing is (hoogst) waarschijnlijk uitgegroeid omdat ik toen echt klote in mn vel zat. Was echt binnen 5 maanden duidelijk voor me dat ik hem er nu echt moest uithalen, dus je ziet er weinig meer van. Die situatie is nu al 2,5 jaar niet meer zo, maar ben een beetje bang dat dit toch weer gebeurd of kan gebeuren. Ik had toen een staafje laten zetten maar heb gehoord dat je sowieso beter een ringetje kan nemen in het begin. Is dat waar? Ik vind ringetjes in wenkbrauwen echt lelijk, maar als dat beter is de eerste maanden dan moet dat maar. En nee, ik ga hem echt niet laten zetten op dezelfde plek of in dezelfde wenkbrauw als de vorige keer, lijk wel gek als ik dat zou doen. Wie weet hier meer van? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Tunnels vind ik gay bij iedereen vanaf een bepaalde breedte. Dus ja, daar kan ik me in vinden. Maar alle piercings bij alle mannen? Echt niet heur! Dr zijn hele mooie en het verschilt IMHO ook nog eens per persoon Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Conch is gaaf! Het lijkt me alleen een minder handige plek om te verzorgen. Rebel without a sauce |
|
daar had ik bij mn blindedarm piercing ook al last van. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zet hem maar wel op dezelfde plek, littekenweefsel is lekker stevig. |
|
quote: Uitgroeien kan altijd gebeuren he. In het begin is een staafje juist handiger is mij verteld, deze draait wat minder dan een ringetje (neemt dan ook minder vuil mee naar binnen) en is vaak wat rustiger voor de wond. Wellicht helpt het een ietwat gebogen staafje erin te zetten ipv rechtstaafje, dan staat er ook wat minder druk op en vermindert de kans op uitgroei. Op zich kan die ook wel op dezelfde plek, dat het de vorige keer daar mis ging wil niet zeggen dat het dan nu ook mis gaat. Wel is door litteken weefsel heen piercen iets lastiger, doordat het steviger is. Ik zou gewoon eens bij een piercer binnen lopen en de mogelijkheden bespreken, die heeft er meer kijk op. |
|
quote: Gaaf! Mooie plaats voor een piercing. Wel eff klote met slapen hehe. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |