|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah nee, ga jij een septum nemen? Vind ik toch een van de lelijkere piercings. Wel verslavend he, dat laten piercen |
|
quote: Aaah, cool! :D Vind die tussenschotpiercings altijd wel wat hebben, mits ze niet te groot zijn. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Auww... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: is dat het vel tussen trut en poepgat? als in; vaganus? teringdetering |
|
wie heeft hier van jullie al meer dan 5 jaar een piercing op dezelfde plaats zitten? signature |
|
Bijna 7 jr in me kin. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 14-08-2008 18:23] |
|
en nog steeds niet beu.? signature |
|
Nee! mn tandvlees overigens wel |
|
quote: Moi. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ik wil der een in me stuiver. Fuck the world and fuck you |
|
Lippiercing laten zetten, voor nu een staafje. Over een week of twee wil ik graag een klein ringetje nemen in plaats hiervan. |
|
quote: Genoeg mensen toch? Ik wel. |
|
me too, alleen word ie wel steeds groter, maar nu niet meer 2 cm in m'n oor. Maar eens beginnen aan de andere kant www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Zijn dat jouw lippen? |
|
Ja, ga niet andermans lippen posten. |
|
quote: Dat doet Lionheart daarentegen met veel plezier Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: |
|
quote: nu ben ik geen bioloog... maar waar de fuck zit die piercing doorheen? een analhood bestaat toch niet? Bij mij zit daar een stukje 'no mansland' en niet een soort misvormde clitoris. |
|
quote: al 11 jaar |
|
quote: This piercing by Pat Tidwell at Slave to the Needle in Seattle, Washington reminds me of the most recent “guess what” entry, although the anatomy is more unusual. You can keep reading to get a better look at it, but he calls it the “anal hood piercing” — he describes the tissue as skin similar to labial tissue and says this is only the second time he’s seen anyone with this anatomy… Not sure what the cause of it is, but it’s definitely pierceable. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Het perineum bedoelen ze denk ik, dat stukje vel tussen anus en vagina of scrotum. Lekker stimulatieplekje. Ik zou het zelf niet doen, met een tepelpiercing ben ik al tien keer geiler dan voorheen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik alweer bijna 16 jaar (oren niet meegerekend ) |
|
Zat er laatst aan te denken dat ik best wel weer een wenkbrauw piercing wil. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |