IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 16-09-2003 9:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 9:26 schreef Hyvel het volgende:
Daar heb je volgens mij een hoepel ofzo voor nodig!


Of een koevoet


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-09-2003 9:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 september 2003 9:26 schreef Hyvel het volgende:
Daar heb je volgens mij een hoepel ofzo voor nodig!



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 16-09-2003 11:27 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

lip
tongue
nostril
oren

totaal: 3 geen oor gaten en 10 oor gaatjes.



" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-09-2003 14:38 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Voor de liefhebbers:


"Ik had zo'n vrij grote zilveren ring had ik echt door mijn neus he?

Ja

En toen was ik in het zwembad..

Ja

en ik wilde iets opduiken want er lag iets op de bodem. Nou was daar zo'n soort, eh zo'n soort roostertje

op de bodem, ja ja

op de bodem en daar bleef ik eigenlijk met mijn piercing achter zitten

zo

die kreeg ik niet meer los

nee

dus toen heb ik m'n neusschot open moeten trekken en toen ben ik zo weer naar boven moeten zwemmen met met neusschot eigenlijk ja, als een kasteelbrug naar beneden viel en 't gulpte 't bloed er echt eh..

was losgescheurd

ja, was losgescheurd he? Nou, mijn tweede piercing

want jij bent niet opgehouwen he?

Nee..."

Wie kent de tweede en de derde ook ?



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-09-2003 14:40 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 september 2003 14:38 schreef Phriar het volgende:
Voor de liefhebbers:


***lang verhaal van hans teeuwen en Pieter Bouwman - mannetjes van de radio ***

Wie kent de tweede en de derde ook ?




2e is een ring door de kaak en oor, afgerukt door een trein

3e is een ring dwars door de schedel, die aan een helicopter bleef hangen, waardoor hij rondjes draaide en telkens tegen een open deur aangesmackt werd



hell yeah!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-09-2003 14:42]


Bruce Banner


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-09-2003 14:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-09-2003 14:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik von die "mannen van de radio" aflevering over de Haringfrisdrank (of wat het ook was) eigenlijk de enige geniale uitzending die ze hebben gemaakt...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-09-2003 15:15 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 september 2003 14:57 schreef irritante klootzak het volgende:
ik von die "mannen van de radio" aflevering over de Haringfrisdrank (of wat het ook was) eigenlijk de enige geniale uitzending die ze hebben gemaakt...


hhhaahahahahrgh! vooral die nieuwe, met een "frisse uiensmaak"


Bruce Banner


Parasiet
Geodetische Kikker
Usericon van Parasiet
Posted 16-09-2003 19:33 by Parasiet Wijzig reactieProfiel van ParasietQuote dit bericht

piercings zijn verslavend


Na und?


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 16-09-2003 19:40 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 6:58 schreef zillah-morte het volgende:
Jij zit moeilijk te doen over een tongpiercing?
Geezzzz..
Alsof een tepelpiercing niets is.


t was eerst ook niet prettig maar ik kon er wel gewoon om eten


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


zzzodiac
Villeman
Usericon van zzzodiac
Posted 16-09-2003 22:04 by zzzodiac Wijzig reactieProfiel van zzzodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 6:58 schreef zillah-morte het volgende:
Jij zit moeilijk te doen over een tongpiercing?
Geezzzz..
Alsof een tepelpiercing niets is. Ik denk dat dat veeeeeeeeeel meer pijn doet.
Ik heb het namelijk bijna niet gevoeld
Maar ik kan echt niet eten hoor.
Ik heb er niet veel last van, maar mijn tong is gewoon dik.
ik heb gister een kwartier over een ijsje gedaan
En soep gegeten, dus nu heb ik honger
ik heb n tongpiercing, n tepelpiercing, n kraakbeenpiercing en wat oorbellen (de laatste 1 geschoten en 4 door moeders laten prikken)

De tong voel je gewoon niet. En als je je mond schoon houdt zwelt t amper en kun je gewoon eten enzo. (ik wel )
tepel voel je wel, een steekje meer niet
kraakbeen voelde ik redelijk, te vergelijken met n gaatje in je oor prikken door n leek.
het zeerste deed nog wel het oorbelletje schieten... maarja, toen was ik kleiner natuurlijk
tattoos voel je erger, maar daar voel je je ook weer langer lekker onder.

[Dit bericht is gewijzigd door zzzodiac op 16-09-2003 22:08]


*Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:04 schreef zzzodiac het volgende:

tepel voel je wel, een steekje meer niet
.

nou die voelde ik dus echt wel. Mijn hart sloeg echt wel een keer over, flinke adrenaline rush erbij. Maar ik vind een gaatje boren bij de tandarts wel pijlijker.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 22:09 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:07 schreef ghoulliette het volgende:
nou die voelde ik dus echt wel. Mijn hart sloeg echt wel een keer over, flinke adrenaline rush erbij. Maar ik vind een gaatje boren bij de tandarts wel pijlijker.
Ik heb een navelpiercing en het zetten daarvan doet bij de meeste mensen niet zoveel pijn, maar bij mij dus echt wel!! En ik ben echt niet zo'n mietje! Denk dat het heel persoonlijk is en erg afhangt van hoe goed ie gezet wordt. Bij mij had ie wel een stuk of 6 zetjes nodig... en da's niet fijn...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


zzzodiac
Villeman
Usericon van zzzodiac
Posted 16-09-2003 22:09 by zzzodiac Wijzig reactieProfiel van zzzodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:07 schreef ghoulliette het volgende:
nou die voelde ik dus echt wel. Mijn hart sloeg echt wel een keer over, flinke adrenaline rush erbij. Maar ik vind een gaatje boren bij de tandarts wel pijlijker.
jawel, maar wel zo verschikkelijk kort, voor je 't voelt voel je alweer dat 't voorbij is

[Dit bericht is gewijzigd door zzzodiac op 16-09-2003 22:09]


*Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.*


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 16-09-2003 22:09 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik heb een tepelpiercing. Het laten zetten deed voor een fractie fucking pijn, maar was daarna wel weer weg. Alleen, als iemand al ernaar keek en een neiging tot aanraken had, stond ik al met een moker klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 16-09-2003 22:10]


There is no religion higher than Truth!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:09 schreef zzzodiac het volgende:
jawel, maar wel zo verschikkelijk kort, voor je 't voelt voel je alweer dat 't voorbij is

dat is waar. dan nog twee dagen dat je hem voelt zitten, maar echt pijn is dat niet.


Parasiet
Geodetische Kikker
Usericon van Parasiet
Posted 16-09-2003 22:26 by Parasiet Wijzig reactieProfiel van ParasietQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:09 schreef Faceless Unknown het volgende:
Ik heb een tepelpiercing. Het laten zetten deed voor een fractie fucking pijn, maar was daarna wel weer weg. Alleen, als iemand al ernaar keek en een neiging tot aanraken had, stond ik al met een moker klaar.

fractie mjah maar als je er 2 in 1 tepel laat zetten heb je toch wel 6 uur lang het idee dat er constant iemand heel hard in je tepel aan het bijten is
maja
dat is nou ook weer niet zo'n ernstig ondraaglijk gevoel ofzo


Na und?


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 16-09-2003 22:42 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 16 september 2003 22:09 schreef anonymous het volgende:
Ik heb een navelpiercing en het zetten daarvan doet bij de meeste mensen niet zoveel pijn, maar bij mij dus echt wel!! En ik ben echt niet zo'n mietje! Denk dat het heel persoonlijk is en erg afhangt van hoe goed ie gezet wordt. Bij mij had ie wel een stuk of 6 zetjes nodig... en da's niet fijn...


Hangt er dus gewoon vanaf hoe dik je huid is... en misschien was die piercer wel een prutser.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 22:43 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:42 schreef ~Narsil het volgende:
Hangt er dus gewoon vanaf hoe dik je huid is... en misschien was die piercer wel een prutser.
Dat laatste, denk ik...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:43 schreef anonymous het volgende:
Dat laatste, denk ik...

wow, 6 zetjes, dat is dan wel een pruster geweest. Misschien had hij of zij zijn dag niet


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 22:52 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:50 schreef ghoulliette het volgende:
wow, 6 zetjes, dat is dan wel een pruster geweest. Misschien had hij of zij zijn dag niet
Ja, man de sukkel! Ik viel gewoon bijna flauw toen ik probeerde op te staan. Heb een half uur plat moeten liggen. Ik had toen ook zeker zoiets van als ie uitgroeit pech gehad! Echt niet dat ik dit nog een keer doe.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-09-2003 22:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Heb geen piercing en er zal er ook gene komen, nooit van mijn leven.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:52 schreef anonymous het volgende:
Ja, man de sukkel! Ik viel gewoon bijna flauw toen ik probeerde op te staan. Heb een half uur plat moeten liggen. Ik had toen ook zeker zoiets van als ie uitgroeit pech gehad! Echt niet dat ik dit nog een keer doe.

of volgende keer naar een goede piercer gaan


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 22:59 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:53 schreef ghoulliette het volgende:
of volgende keer naar een goede piercer gaan
Nou, hoeft van mij niet meer. En bovendien is ie nooit uitgegroeid en een andere hoef ik niet, dusss


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 16-09-2003 23:02 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

t enige echt irritante van mn tepelpiercings was het eerste keer schoonmaken.
ik dacht dat ik dood ging...


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen