![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Of een koevoet ![]() ![]() |
|
lip tongue nostril oren totaal: 3 geen oor gaten en 10 oor gaatjes. ![]() " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" ![]() |
|
Voor de liefhebbers: "Ik had zo'n vrij grote zilveren ring had ik echt door mijn neus he? Ja En toen was ik in het zwembad.. Ja en ik wilde iets opduiken want er lag iets op de bodem. Nou was daar zo'n soort, eh zo'n soort roostertje op de bodem, ja ja op de bodem en daar bleef ik eigenlijk met mijn piercing achter zitten zo die kreeg ik niet meer los nee dus toen heb ik m'n neusschot open moeten trekken en toen ben ik zo weer naar boven moeten zwemmen met met neusschot eigenlijk ja, als een kasteelbrug naar beneden viel en 't gulpte 't bloed er echt eh.. was losgescheurd ja, was losgescheurd he? Nou, mijn tweede piercing want jij bent niet opgehouwen he? Nee..." Wie kent de tweede en de derde ook ? ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: 2e is een ring door de kaak en oor, afgerukt door een trein ![]() 3e is een ring dwars door de schedel, die aan een helicopter bleef hangen, waardoor hij rondjes draaide en telkens tegen een open deur aangesmackt werd hell yeah! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-09-2003 14:42] Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
ik von die "mannen van de radio" aflevering over de Haringfrisdrank (of wat het ook was) eigenlijk de enige geniale uitzending die ze hebben gemaakt... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: hhhaahahahahrgh! vooral die nieuwe, met een "frisse uiensmaak" ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
piercings zijn verslavend Na und? ![]() |
|
quote: t was eerst ook niet prettig maar ik kon er wel gewoon om eten ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote:ik heb n tongpiercing, n tepelpiercing, n kraakbeenpiercing en wat oorbellen (de laatste 1 geschoten en 4 door moeders laten prikken) De tong voel je gewoon niet. En als je je mond schoon houdt zwelt t amper en kun je gewoon eten enzo. (ik wel ![]() tepel voel je wel, een steekje meer niet kraakbeen voelde ik redelijk, te vergelijken met n gaatje in je oor prikken door n leek. het zeerste deed nog wel het oorbelletje schieten... maarja, toen was ik kleiner natuurlijk ![]() tattoos voel je erger, maar daar voel je je ook weer langer lekker onder. [Dit bericht is gewijzigd door zzzodiac op 16-09-2003 22:08] *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* ![]() |
|
quote: nou die voelde ik dus echt wel. Mijn hart sloeg echt wel een keer over, flinke adrenaline rush erbij. Maar ik vind een gaatje boren bij de tandarts wel pijlijker. ![]() |
|
quote:Ik heb een navelpiercing en het zetten daarvan doet bij de meeste mensen niet zoveel pijn, maar bij mij dus echt wel!! En ik ben echt niet zo'n mietje! ![]() ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote:jawel, maar wel zo verschikkelijk kort, voor je 't voelt voel je alweer dat 't voorbij is [Dit bericht is gewijzigd door zzzodiac op 16-09-2003 22:09] *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* ![]() |
|
Ik heb een tepelpiercing. Het laten zetten deed voor een fractie fucking pijn, maar was daarna wel weer weg. Alleen, als iemand al ernaar keek en een neiging tot aanraken had, stond ik al met een moker klaar. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 16-09-2003 22:10] There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
quote: dat is waar. dan nog twee dagen dat je hem voelt zitten, maar echt pijn is dat niet. ![]() |
|
quote: fractie mjah maar als je er 2 in 1 tepel laat zetten heb je toch wel 6 uur lang het idee dat er constant iemand heel hard in je tepel aan het bijten is maja dat is nou ook weer niet zo'n ernstig ondraaglijk gevoel ofzo ![]() Na und? ![]() |
|
quote: Hangt er dus gewoon vanaf hoe dik je huid is... en misschien was die piercer wel een prutser. ![]() |
|
quote:Dat laatste, denk ik... ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: wow, 6 zetjes, dat is dan wel een pruster geweest. Misschien had hij of zij zijn dag niet ![]() ![]() |
|
quote:Ja, man de sukkel! Ik viel gewoon bijna flauw toen ik probeerde op te staan. Heb een half uur plat moeten liggen. ![]() ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
Heb geen piercing en er zal er ook gene komen, nooit van mijn leven. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: of volgende keer naar een goede piercer gaan ![]() ![]() |
|
quote:Nou, hoeft van mij niet meer. En bovendien is ie nooit uitgegroeid en een andere hoef ik niet, dusss "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
t enige echt irritante van mn tepelpiercings was het eerste keer schoonmaken. ik dacht dat ik dood ging... ![]() REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |