![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
toch maar vandaag mijn tong laten piercen. Lekker ijsjes eten nu ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Al gezet. ![]() Staan er nog 2 op de planning. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Stelletje nikkers. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Foto ???? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:+1, die tattoos verzieken het prachtige vrouwen lijf.neem dan tattoos. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ehh vage zin ![]() ![]() |
|
quote: en? vertel, hoe was het, deed het pijn? mijn tong is nog steeds gezwollen ![]() ![]() |
|
quote:je begrijpt hem toch ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja, maar daarmee klopt hij nog niet ![]() ![]() ![]() |
|
De eerste tattoos in zijn zin had piercings moeten zijn? ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Yep. ![]() |
|
quote:LOL zie nu pas wat je bedoeld ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: neen, ik dacht juist dat het superpijn ging doen maar vrijwel niks van gevoeld ![]() Gister gewoon naar een feest gegaan en gegeten en gepraat, nu net wakker en best dik. Maar praten gaat wel. Flink aan de ijsjes straks, hopelijk issie dan morgen wat dunner ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
ach, de eerste dag had ik ook amper tot geen last van een zwelling, kwam pas na 2 dagen ![]() hoop toch wel dat het over een aantal daagjes over is, spraakgebrek ftl ![]() ![]() |
|
Ik hou het denk ik alleen maar bij mijn oorbellen en mijn navelpiercing ![]() ![]() Past the point of no return, no going back now Our passion play has now, at last, begun Past all thought of right or wrong, one final question. How long should we two wait, before we're one? ![]() |
|
quote: Ik heb er nu eentje op de plek waar dat onderarmpje zit, ongeveer, en ik ga binnenkort een piercing aan de linkerkant van mijn onderlip laten zetten. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, dat, en ik zuig graag aan dikke pikken. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
bezint eer ge begint! ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
:' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Uiteraard, gelukkig hoef ik er de komende jaren toch nog niet representatief uit te zien, en met mijn opleidingskeuze denk ik niet dat die tijd ooit zal komen. Daarnaast is een piercing toch een stukje minder tijdelijk dan bv. een tattoo, dus lekker boeien. Ik vind het vet, dus laat ik wat gaten in mezelf prikken. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Dan scheelt het wel wat, en van mij mag je hoor. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: dat is zo gaaf, zo'n piercing in je onderlip.. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |