![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
ik vind dat echt iets voor 40 jarige kortharige potten ![]() |
|
Nee is metal......... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Hmm tsja ik ben geen van 3en *Loving Orion ![]() |
|
quote:moet daar een rede voor zijn dan ![]() dat is toch iets wat onbewust opkomt of........ ![]() |
|
Haha okee kon toch zijn dat je er een speciale reden voor had ofzo ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Noxious None op 03-08-2003 13:42] *Loving Orion ![]() |
|
quote: Op welke plek dan.. Aan een neuspiercing is niets geils.... maar andere plekken kan misschien leuk zijn ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:achja ik heb t zelf niet en ik vind het mooi dus eigenlijk hetzelfde als bij tieten dus, beide leuk om mee te spelen ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha tieten met piercings, erin..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ja? vind je dat mooi?? Iemand zei al tegen mij dat ik dat wel moest doen...da's metal ![]() Maar ik weet het zo net nog niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik wil een stalen bout door m'n voorhoofd, maar de piercing shop zei dat dat niet mocht ![]() Maar goed, ff serious. Heb nu een wenkbrauw en lip piercing en eigenlijk hoef ik er ook niet meer. Zo'n gezicht/lichaam vol met piercings..? ![]() Piercings (en tattooages) moeten mooi zijn om hoe ze eruit zien en waar ze zitten. Ja, da's allemaal relatief en persoonlijke keuze. Maar ik blijf erbij, ik vind het echt niet mooi als iemand zoveel van die krengen neemt. (PS. 3-4 ringetjes in het kraakbeen van je oor zie ik als oorbel, geen echte piercing.) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." ![]() |
|
quote:ik vind t wel erg leuk ja ![]() ik heb zelf heeeeeeeel lang aan zitten denken om tepelpiercings te nemen maar ben inmiddels toch van het idee af. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 03-08-2003 13:53] ![]() |
|
quote: Ik vind het bij een man wel erug mooi staan.. ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
ja bij een man is het vooral erg mooi GAY ![]() |
|
Ik mag er geen meer. ![]() ![]() ![]() |
|
wrm? ![]() |
|
Hygieneprotokol op 't werk. ![]() ![]() |
|
tja, het lijkt ook onfatsoenlijk zon piercing bij sommig werk ![]() |
|
quote:Tjah, de gemiddelde leeftijd van onze klanten is 42, en die zijn nog niet klaar voor piercings. Daar kan ik het niet anders dan mee eens zijn. ![]() ![]() |
|
WTF, naja, ik wilde dus iets anders kwooten. ![]() |
|
snap je ![]() |
|
quote:Wat jij wil... ![]() |
|
leuk zon papegaai ![]() |
|
quote:Ieder z'n fetish. ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |