IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 03-09-2009 22:33 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ik heb 'm dus met een staafje, in beide oren.

Crappy gedateerde telefoon kiekjes van mijn rechteroor:

Gewoon:


Met een ander sieraad, geinige combi:


Verrassend triviaal


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 04-09-2009 1:25 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zal in het begin wel wennen zijn geweest als je opeens jeuk in je oor had.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-09-2009 7:46 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Lijkt me ook onhandig als je je oor schoon wilt maken met zo'n staaldraad die in de weg zit.


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-09-2009 8:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hoezo? Ben jij zo motorisch gehandicapt dat je het staafje er niet langs krijgt?


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 04-09-2009 8:22 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 3 september 2009 22:11 schreef MMayo het volgende:
Uitgroeien kan altijd gebeuren he.

In het begin is een staafje juist handiger is mij verteld, deze draait wat minder dan een ringetje (neemt dan ook minder vuil mee naar binnen) en is vaak wat rustiger voor de wond. Wellicht helpt het een ietwat gebogen staafje erin te zetten ipv rechtstaafje, dan staat er ook wat minder druk op en vermindert de kans op uitgroei. Op zich kan die ook wel op dezelfde plek, dat het de vorige keer daar mis ging wil niet zeggen dat het dan nu ook mis gaat. Wel is door litteken weefsel heen piercen iets lastiger, doordat het steviger is.

Ik zou gewoon eens bij een piercer binnen lopen en de mogelijkheden bespreken, die heeft er meer kijk op.


Ah, thanks!
En uiteraard wordt het met de piercer besproken, maar was alvast een beetje aan het oriënteren hehe.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-09-2009 8:26 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nee, ik heb geen twee linkerhanden.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je af en toe met het wattenstaafje tegen de piercing "butst". Om het nog maar niet te hebben over het oorsmeer dat van je wattenstaafje aan de piercing gesmeerd kan worden...


@ eigeel, slaolie, mosterd, citroensap, peper en zout dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-09-2009 8:28]


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-09-2009 8:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Het is geen stalen paal in je oor..
Sommige mensen douchen of wassen zich ook nog wel eens. Maar wie weet maak jij wel kastelen aan oorsmeer aan.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-09-2009 8:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



Kijk, al dan niet met bril, naar de foto en je ziet dat de piercing dwars voor het oorgat loopt.




 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-09-2009 8:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Met voldoende ruimte voor een wattenstaafje, ding kan er ook nog uit indien nodig en met douchen kom je ook al een heel eind. Tegenwoordig heb je zelfs dunne wattenstaafjes, handig. Niet zo moeilijk doen hoor, genoeg mogelijkheden.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-09-2009 8:39]


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 04-09-2009 16:29 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Wat Mmayo zegt dus. Ik draag dit sieraad niet zo vaak, je kunt er prima langs met een wattenstaafje, maar meestal schroeft ik 'm er gewoon even uit en maak het dan schoon. Kom kom, zo moeilijk is het toch allemaal niet, basis persoonlijke hygiëne.


Verrassend triviaal


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-09-2009 16:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Wie doet er hier nou moeilijk?

Ik vroeg me alleen af of het onhandig was. En dan was een simpel "dat valt best mee want" is dan voldoende hoor in plaats van iemand gebreken aan te praten die men waarschijnlijk zelf heeft.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-09-2009 16:43]


 


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 04-09-2009 16:43 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Je hebt het maar moeilijk he?


Verrassend triviaal


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-09-2009 16:46 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ach krijg een piercing...



















 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-11-2009 10:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Heeft er hier iemand al een skindiver, een van de nieuwste piercingsoorten van het moment. Heeft wel wat weg van een micro dermal.



Creatief met skindivers:



Vind die op het oor nog wel erg gaaf.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-11-2009 10:19 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ziet er toch niet uit joh! Bah.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-11-2009 12:17 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het is op die onderste twee foto's net alsof iemand met een spijkerpistool zichzelf heeft uitgeleeft.


Edit: typgriep

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-11-2009 12:20]


 


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 26-11-2009 12:21 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ik vind het er echt niet uitzien. Buiten dat is het waarschijnlijk ook nog erg onpraktisch en groeit het na een aantal ontstekingen gewoon lekker uit.


Verrassend triviaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-11-2009 12:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Niemand hier houd van borden in hun lip?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-11-2009 12:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zo'n schotel?

Nee man, ik heb liever een bord vóór m'n lip/kop!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 26-11-2009 12:39 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Bord decoreren met lampjes en dan gaan fietsen. Rijdende wegafzetting. Handig en milieuvriendelijk!


Verrassend triviaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-11-2009 12:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

gewoon even je lip optrekken, of met de brommer rijden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-11-2009 12:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2009 12:21 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ik vind het er echt niet uitzien. Buiten dat is het waarschijnlijk ook nog erg onpraktisch en groeit het na een aantal ontstekingen gewoon lekker uit.


Vind in het oor wel meevallen (een of twee.. geen enorme rij), maar ook al foto's gezien van mensen die zo'n ding onder hun oog laten zetten. Ik hou best van piercings maar dit is mij ook net iets te.. net als een micro dermal.. vind ik ook niks. Tijdje trend geweest, zo'n aan/uit knop bijvoorbeeld tussen je tieten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-11-2009 12:42]


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 26-11-2009 12:44 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2009 12:41 schreef MMayo het volgende:
Tijdje trend geweest, zo'n aan/uit knop bijvoorbeeld tussen je tieten.

LOL! Tsjah, het werkt gewoon niet. Net als een industrial door je navel als je aan risicovolle sporten doet. Wel een gave scarfication nu, 4 kleine puntjes, erg scifi


Verrassend triviaal


Jonaannfi
Usericon van Jonaannfi
Posted 23-01-2010 0:48 by Jonaannfi Wijzig reactieProfiel van JonaannfiQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nnfiband

Qua piercings... ja alles is hier te zien behalve de staaf die boven in mn eur hangt!


30mm tunnels!

[Dit bericht is gewijzigd door Jonaannfi op 23-01-2010 0:48]



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-01-2010 1:36 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2010 0:48 schreef Jonaannfi het volgende:
Qua piercings... ja alles is hier te zien behalve de staaf die boven in mn eur hangt!


30mm tunnels!
En dan dit om het af te maken. Ringen om je nek.



Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen