|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind juist tattoo's meer en langer pijn doen.. Piercen doet niet zoveel pijn.... Wat voor tattoo's heb je zelf... (ff off-topic, sorry) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja, maar om de pijn moet je het niet laten vind ik. Hoort er ook een beetje bij. Ik heb er niet zo veel problemen mee eigenlijk... Heb er 1 op mn rechterarm (die ik binnenkort laat bedekken) 1 op de binnenkant van mn pols, 1 grote van mn linkerschouder tot halverwege mn linkerarm en op mn schouderblad staat nog eentje... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Oh best veel... Ik krijg net na de zomer nog een redelijk grote tattoo aan de bovenkant van mijn rug.. Ik heb nu een vleermuis op mijn onderrug, maar dat deed wel pijn, maar het is een verslaving... uh niet de pijn maar een tattoo, hahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Bij de 1 doet het heel erg zeer, en de ander voelt niets. Heb ik ooit op tv gezien dat ze mensen hun tong gingen piercen. Dus eigenlijk kan je niet zo van te voren weten of het pijn doet... [Dit bericht is gewijzigd door Noxious None op 03-08-2003 12:38] *Loving Orion |
|
Ja ik hoor idd dat het bij sommige wel zeer doet en anderen niet.... Zal het bij mij wel weer zeer doen.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mjaa en mijn tandarts was erg blij dat ik geen tongpiercing had ipv een lippiercing. Want je tandglazuur schijnt er aangetast te worden en je tanden zelfs op den duur af te breken... iiieee!! *Loving Orion |
|
Oh ik dacht juist van een lippiercing.. Nou ik zie wel of het mijn tanden beschadigd, anders haal ik hem er weer uit.. Ik wil ook wel graag 1 of 2 of 3 lippiercings maar dat mag niet van de mensen om mij heen Zoals vrienden en mijn werk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmnee van een lippiercing gaat alleen je tandvlees aan gort. [Dit bericht is gewijzigd door Noxious None op 03-08-2003 12:53] *Loving Orion |
|
Heb je zelf piercings?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja ik heb er 14 in me oren, bijna allemaal zelf geprikt(scheelt een hoop pijn en geld) had een navelpiercing, lippiercing sloeg me tandvlees aan gort, heb ik eruit gehaald, 2 neuspiercings en ik heb zelf een wenkbrauwpiercing geprikt. Ziet er verder prima uit allemaal. En ik heb nog 2 tattoos [Dit bericht is gewijzigd door Noxious None op 03-08-2003 13:03] *Loving Orion |
|
Voor iemand van jou leeftijd heb je behoorlijk veel, cool... Wat voor tattoo's? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
gewoon van die simpele tribal dingetjes... *Loving Orion |
|
Waar heb je ze zitten?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ooooop me armen, maar we sitte off-topic te wezen, en ik ga nu weg hier =D *Loving Orion |
|
quote: |
|
wat is er? *Loving Orion |
|
quote: Hahaha die zit per ongeluk op de verkeerde topic, denk ik, haha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
nee hoor ik vind zoveel ijzer om te kotsen, 14 in je oren, gatverdamme |
|
Tsja.. ieder zn eigen *Loving Orion |
|
Aha ja dat kan... Ik hoe wel van ijzer, maar wel op de juiste plaatsen... Ik heb overal een beetje, haha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik vind piercings wel geil eigenlijk |
|
Jaa maar je denkt toch niet dat ik aan elke kant 7 dikke vette ringen erdoorheen gejaagd heb kep gewoon een "paar" piepkleine knopjes en ringetjes *Loving Orion |
|
ik heb er zelf ook 1 en gewoon 2 oorbellen en een neusbel maar 14 in je oren lijkt zo ontzettend vies |
|
quote: Nou vertel wat is er GEIL aan *Loving Orion |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |