![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
geen piercings voor hanneke, alleen tattoo's .... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Woei, ik mag meedoen in deze topic. Ik voel mij in gratie. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: The same for me!!( op een oor piercing na ) ![]() |
|
Ohh ik wel, alleen ik heb er niet veel, maar ik hoef er denk ik ook niet meer bij. Ja nog wel, alleen ga dat niet doen. In mijn lip (mond) ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
a.k.a The Silencer ![]() ![]() |
|
Neu, daar heb je die dichtnaai lippen piercing voor. Schijnt ook hip te zijn... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik ga binnenkort een tattoo om mn arm laten zetten ![]() ![]() |
|
Zit je in 't verkeerde topic. ![]() Offtopic; Kutkwel. Deze opschoppen... ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: want? wat heb jij laten piercen dan? ![]() ik heb nieuwe oorpiercing erbij, whoopy ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote: ja erg sexy ook, zo'n gat http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/A60225/high/bmegl230832.jpg ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Oor stretch.. Emo onzin ![]() Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
quote:Ik zou 'm d'rop laten zetten .. ![]() |
|
Typfoutje .. You got the point ... ![]() |
|
quote: Ftw ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hier kan hij ook wel dacht ik zo. Voor alle échte rebellen. http://www.pierceyourride.com/index.html Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Bleeh... ![]() |
|
quote: ![]() Beetje jammer! Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: lelijk!!!!!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door creature of the nigh op 07-10-2006 13:40] ![]() |
|
Zal mijne wel eens fotograferen zonder plugs/tunnels. ![]() Maar die is mooi rond & genezen. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Gebruik die foto maar gewoon voor een mooie foto ok ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Que? ![]() Mijn verzameling tot nu toe. ![]() En... ![]() ![]() Nu een beetje rood van het in-uit-doen-van-m'n-double-flared-plugs. Friemelen zodat ie niet vastgroeit in m'n oor. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 16-10-2006 16:32] Disko Disko Partizani ![]() |
|
bah ziet er niet uit man, zo'n groot gat ![]() |
|
quote: Ik heb echt nog nooit moeten "friemelen" met flares. Dan doe je volgens mij gewoon iets verkeerd :p Met die iconplugs daarentegen wordt het wel lastiger, die krijg je er echt alleen in als je al een hele tijd op het zelfde formaat zit. Nou zijn de meeste toch spuuglelijk. Ow en mijn oor ziet er ook niet zo ranzig uit als die BME foto. Dan heb je denk ik gewoon te ver gestretcht in 1 keer. The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |