IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-05-2003 22:32 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2003 22:30 schreef Rasputin het volgende:
Tja, eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het wel wat wegheeft van een puistje.
Ik zou zeggen, probeer het ringetje gewoon.
En die lippiercing is slecht voor je tandvlees, dat slijt weg, tot op de tandwortel.
Dat zei mijn tandarts tegen mijn broer tenminste.

Ds gewoon dat ding eruit, na een week of 3 zie je dr niks meer van (op het uitblijven van baardgroei na dan )


baardgroei heb ik zoiezo geen last van. En dat met t tandvlees klopt. 't Is nu bij mij aan't gebeuren, en dat is ook de main-reason om 'm eruit te halen. Jammer dat ik er ongeveer een half jaar veel geld voor heb betaald, maar goed. 't Zit in de weg.

Ennuh, ik heb al es eerder een ringetje door m'n neus gehad. Zag er niet belachelijk stom uit ofzow En als ik alsnog een knopje neem, dan neem ik ZEKER WETEN een grotere als die op de foto.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 04-05-2003 22:33]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Faline
Usericon van Faline
Posted 05-05-2003 9:36 by Faline Wijzig reactieProfiel van FalineQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/faline

quote:
Op 6 juni 2001 17:28 schreef elmar het volgende:
ik wil wel een piercing ( ik had er een in men wenkbrauw, maar die werd ik zat.
ik weet dat ik het zelf moet weten, maar ik wil toch wel jullie mening weten wat vinden jullie van een lip-piercing (zon klein ringetje)?


ik wil enorm graag een lip piercing, maar me moeder vind dat niet zo'n goed idee..
kheb der nmlk al twee...
(hmm.. SHIT dat rijmt )


Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 08-05-2003 21:50 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 5 mei 2003 9:36 schreef Faline het volgende:
ik wil enorm graag een lip piercing, maar me moeder vind dat niet zo'n goed idee..
kheb der nmlk al twee...
(hmm.. SHIT dat rijmt )
Hmm... wat een reden hebben ouders toch altijd. "Je hebt al twee piercings." Ja, dus? :-)

Nou ja, kheb zelf een wenkbrauw piercing (rechts) en een lip-piercing. Zelf hoef ik er voorlopig niet meer eigenlijk. Ik zou nog wel tunnels in m'n oor willen, maar dat bekijk ik voorlopig nog wel.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Black rose
Usericon van Black rose
Posted 13-05-2003 16:51 by Black rose Wijzig reactieProfiel van Black roseQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2001 17:28 schreef elmar het volgende:
ik wil wel een piercing ( ik had er een in men wenkbrauw, maar die werd ik zat.
ik weet dat ik het zelf moet weten, maar ik wil toch wel jullie mening weten wat vinden jullie van een lip-piercing (zon klein ringetje)?

Ik vin het zelf wel mooi in de lip mijn vriend heeft dat ook. Zelf zou ik het ook wel willen maar ja ouders he


As Above,Then So Below.For As They Love,Then So We Loathe.And As We Loathe,Then So We Love.To Raise Below To Up Above.......


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 13-05-2003 19:02 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

ik heb twee weken geleden tijdens een weekend zelf één door m'n oor geduwd, en m'n ouders hadden het pas na 4 dagen gezien hoe kan je nu naast zo'n mega veiligheidsspeld kijken?? nu ja, ben blij dat ie niet is gaan onsteken of zo .


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 13-05-2003 19:06 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:02 schreef Neige het volgende:
ik heb twee weken geleden tijdens een weekend zelf één door m'n oor geduwd, en m'n ouders hadden het pas na 4 dagen gezien hoe kan je nu naast zo'n mega veiligheidsspeld kijken?? nu ja, ben blij dat ie niet is gaan onsteken of zo .
Nou mijn pa heeft er toch een maand over gedaan eer die mijn wenkbrauwpiercing heeft gezien. Heb wel een beetje mijn haren erover gehangen maar toch ...


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 19:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Bij mijn pa viel het derde gaatje in mijn oor al binnen een uur op


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 13-05-2003 19:14 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Al mijn gaatjes in mijn oren, neusbel en wenkbrauw piercing (laatste heb ik nu niet meer) werden nooit binnen een week, soms een maand opgemerkt door mijn pa. En ikke maar angsten uitstaan want die is daar grandioos tegen :-)


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-05-2003 19:19 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

bij mij duurde het geloof ik 1/500 seconden voordat ze erg 'teleurgesteld' in mij waren


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 19:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 19:19 schreef Dunne_Hein het volgende:
bij mij duurde het geloof ik 1/500 seconden voordat ze erg 'teleurgesteld' in mij waren

ja idd, mijn pa vind piercings op zich niet erg, zolang ze maar niet in je gezicht zitten, dat is namelijk een onwijze ramp


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 13-05-2003 19:46 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ja zou iedere keer moeten verhuizen als ik een piercing liet zetten in mijn gezicht...euh ikke woon nog altijd thuis hoor


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 18-05-2003 5:35 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

umm... verschillende gaatjes in mijn oren, in mijn neus en navel.. Ik wil niet meer piercings hoewel ik zo'n ringetje door je onderlip wel erg mooi vind.. dus misschien komt dat nog. Bij mannen vind ik tepelpiercings ook erg sexy. Maar niet bij iedere man, het moeten niet van de kerels zijn met cup B, weetjewel?

en ook nog 2 tattoo's.... laatste pas nog laten zetten.. deed behoorlijk pijn maar ik wil er graag nog meer!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Evelynne
Usericon van Evelynne
Posted 02-08-2003 20:19 by Evelynne Wijzig reactieProfiel van EvelynneQuote dit bericht

Ben ik het wel mee eens, bij bep. type man staan tepelpiercings wel. Ik heb helemaal geen piercings, ik kan er helemaal niet tegen, zelfs niet in mijn oren. Ik denk dat ik een te gevoelige/fijne huid heb ofzo.
Daarnaast heb ik heel lang op kung fu gezeten, dus geen situatie om voor een piercing te kiezen, straks krijg je net een ros tegen je mooie wenkbrauwpiercing, au au..
Erg kwetsbaar allemaal.


You can't go beyond the limit without falling down


Evelynne
Usericon van Evelynne
Posted 02-08-2003 20:22 by Evelynne Wijzig reactieProfiel van EvelynneQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 21:06 schreef Hagal het volgende:
Ik wil volgende maand een staafje in dat kuiltje in me hals laten plaatsen (duidelijk?).
Iemand daar ervaring mee? (prijs, pijn etc)


Dat is erg lastig. Ik geloof dat de kans op uitgroei 40% is. Je kunt er een lelijk litteken aan overhouden en het is een hele kwetsbare plek ivm slokdarm. Prijs ongeveer 65 euro. Zorg wel dat je naar een goede zaak toegaat!!


You can't go beyond the limit without falling down


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-08-2003 21:12 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Ik ben er gister achtergekomen dat mijn tongpiercing wel HEEEEEL erg oplicht in het blacklight


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 02-08-2003 21:56 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik wil van die studs in mn nek, alleen als je die er weer uit haalt groeit de handel niet weer dicht, so I've heard...dus dan zit je met twee major gaten in je nek...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Noxious None
Verderfelijk Minpunt
Usericon van Noxious None
Posted 02-08-2003 22:01 by Noxious None Wijzig reactieProfiel van Noxious NoneQuote dit bericht

Zijn dur oowk mensjes die zichzelf piercen????


*Loving Orion


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-08-2003 23:16 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Oh btw, ff snel een vraagje, hoeveel weet men hier van piercings? Ik wil namelijk een piercing...tjah, hou leg ik t uit....op mijn borstbeen, boven mijn borsten. Weet men af het kan? En zo ja, hoeveel pijn het ongeveer doet, hoe lang t duurt om te helen en hoe snel t uitgroeit? (Mochten jullie het niet weten stap ik gewoon naar de piercer hoor, daar niet van, maar wat extra feedback is nooit mis)

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 02-08-2003 23:17]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Lies
Usericon van Lies
Posted 02-08-2003 23:29 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2003 22:30 schreef Rasputin het volgende:
En die lippiercing is slecht voor je tandvlees, dat slijt weg, tot op de tandwortel.

Da's wel waar. Maar dat blijft als je een diepe beet hebt tot een minimum beperkt.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-08-2003 23:32 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 23:29 schreef Lies het volgende:
Da's wel waar. Maar dat blijft als je een diepe beet hebt tot een minimum beperkt.


trouwens, als ie goed gezet wordt heb je geen last van dat tandvlees gedoe hoor.

(heeft een lippiercing gehad die VERKEERD was gezet )


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Noxious None
Verderfelijk Minpunt
Usericon van Noxious None
Posted 02-08-2003 23:54 by Noxious None Wijzig reactieProfiel van Noxious NoneQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 23:32 schreef Saphire het volgende:
trouwens, als ie goed gezet wordt heb je geen last van dat tandvlees gedoe hoor.

(heeft een lippiercing gehad die VERKEERD was gezet )


Mja doet PIJN!! Ik heb die van mij er uit gehaald want dat ding sloeg ook me hele tandvlees aan gort.


*Loving Orion


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 03-08-2003 9:41 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Heb zelf wenkbrauwpiercing, gaatjes in m'n oren (14 stuks in totaal) en een in m'n neus (heb ik echter bijna nooit in). Piercings zijn best leuk, echter ik prefereer tattoo's. Het belangrijkste van een piercing is dat je hem bij een goede, nette, hygienische zaak laat zetten, anders kan je flink problemen krijgen (collega had een lippiercing die er uit moest, groeide een hele ring van littekenweefsel rond dat ding en hij bleef de hele tijd vast zitten tussen haar ondertanden. Dat zijn dus de mindere dingen.).


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-08-2003 11:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik ga binnenkort een piercing in mijn tong laten zetten... Kan iemand mij vertellen of het zeer doet (niet dat ik het daarom laat hoor... )
Ik heb nu al wel gaatjes in mijn oren, en piercings in mijn neus en navel..
Denk ook nog over een wenkbrauw- en tepelpiercing maar dat laatste kan nog zeker ff wachten, dat is nog geen serieus idee
Eerst een tongpiercing en dan eerst mijn volgende tattoo.....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 03-08-2003 11:41 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Iets anders: het feit dat een piercing soms heel snel uitgroeit heeft vaak niet te maken of hij al dan niet goed is gezet, maar met jouw eigen afweersysteem. Als piercings keer op keer heel snel uitgroeien bij jou heb je een heel goed afweersysteem, goed nieuws dus eigenlijk

Wel klote dat die hele mooie piercings dan wel weer weg zijn na een tijdje...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-08-2003 11:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik heb dan een heel slecht afweersysteem
Maar als het dan heeel snel heelt heb je toch ook wel een beetje een goed afweersysteem?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen