|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
hehehe dat zal je leren!! nee hoor geintje. *hug* |
|
hihi Ik vergiet als zeef hebben |
|
mensen dit is net zon leuk topic..... |
|
GRR ON TOPIC GRR EN rap een bietje |
|
Hebben jullie dan geen last van ouders met een leeftijdsgrens.... Ik mag niks voor me 18 (WAAROM?))))) Wel henna, vind ik nie zo leuk. Natuurlijk wel oorringen!!! |
|
jawel hoor , ik wil een tattoeage (niet denken dat ik er niet over gedacht heb) maar piercings vind me moeder wel leuk, maar mijn vader niet |
|
quote: Waarom denk je nu weer dat dat is om anderen geil te maken??? Ik zie die van mij als sierraden, net als ringen om je vingers of een ketting. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ja precies, maar post ff iets positiefs over piercings want mijn mijn vader is de enige die het nog niet wil........ |
|
Piercings heersen gewoon... Dead things grow from deep inside... |
|
mja dat is zo,........ maar er zit een heeeeeele knappe goth bij mij op school, maar haar gezicht is echt vol (niet zoals dat plaatje van uglypeople.com, maar toch teveel) dat is nou jammer.... 1 en 2 pierces zijn mooi 3 ook nog maar dan ga je de verkeerde kant op.......... |
|
Ja, daar ben ik het wel mee eens, piercings moeten een toevoeging zijn, en niet je hele gezicht/uiterlijk domineren... Dead things grow from deep inside... |
|
precies,.......... maar is het zo dat piercings verslavend zijn? want toen ik een oorbel had wou ik er nog een en nog een en nog een.....(die er overigens allemaal weer uit zijn) en ook bij mijn wenkbrauwpierce wou ik er meteen nog een..... maar hierdoor laat ik me niet weerhouden hoor........ |
|
Lippierce heerscht....... Maar dan wel een strak ringetje... |
|
zo een bedoel ik ook! en ik laat het weten wanneer ik hem heb want mijn vader geeft zich bijna gewonnen! |
|
quote: Bij mij niet... Dead things grow from deep inside... |
|
mooi! en even een vraagje: doet een lippierce pijn? niet dat ik daar bang voor ben maar dan weet je wat je te wachten staat |
|
Die van mij is onder m'n lip, in dat "holletje"... Deed wel effe pijn, maar prima uit te houden. Dead things grow from deep inside... |
|
Kheb geen piercings .. Ik heb zowiezo al veelsteveel gaten in mijn lichaam .. |
|
ik mag ik mag ik mag!!!!!! vrijdag vrijdag vrijdag!!!! yesyesyesyesyes!!!!!!! |
|
Ik heb geen ervaringen met pijn ik heb geen pierces... Misschien helpt het als je vantevoren advil 400 liquid caps neemt, die helpen ook tegen mijn zware hoofdpijn!!!!! |
|
Ik haat piercings.. Ik heb zowieso een hekel aan elke vorm van sieraden (zelfs spikes, al is dat het enige sieraad wat ik misschien ooit in de toekomst om zou doen....) Als god had gewild dat wij sieraden gingen dragen, dan had'ie wel ijzer uit onze klauwen/oren enz. laten groeien Ohja.. ik rook wel (gespreksstof) God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Oorspronkelijk liepen we ook naakt rond, weliswaar bedekt met een behoorlijke laag vacht... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Gaan we nu ineens religieus worden ? |
|
Elmar, veel succes morgen. Zet er ff bij hoe ie is geworden... En hoe ut zat met pijn enzo... |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |