|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: voorzichtig eten lukt best hoor, als je maar oppast met kauwen. Ik kon na een paar uurtjes al een pizza naar binnen werken.. (veel ijsjes eten) Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Gefeliciteerd! Ik heb toen een paar dagen op vloeibaar voedsel geleefd, wil best hoor! Yoghurt, vla, ontbijtprut etc... is ook best gezond voor een keer ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik ga binnenkort maar weereens mijn neuspiercing er terug in laten schieten. Het vorige gaatje was dicht gegroeit.. |
|
Ik heb mijn wenkbrauw op Dynamo '95 laten piercen, ik heb hem na een jaar of 2 weer uitgedaan. Nu geef ik niks meer om piercing. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
tongpiercing lijkt me erg brr... het idee alleen al alleen maar prut te mogen eten in het begin en het mogelijkerwijs kunnen doorslikken van dat ding, nee dank u. |
|
een maat van me heeft een tongpiercing. ik was erbij toen hij em liet zetten en toen had ik zoiets van: nee dank je. t zag er niet echt pretting uit. een piercing in de onderlip lijkt me ook wel wat maar ik vind neus en tepel eerst wel genoeg [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 15-09-2003 20:07] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ik wil een tweede tepel piercing, de eerste is binnen een maand genezen en ziet er erg mooi uit, ben er super blij mee. Heb er alleen na het zetten even "last" van gehad. |
|
ik heb ook 1 oorbel! |
|
quote: Ik heb er 12! En een tongpiercing, en heb een lippiercing gehad (nogal kort)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: en nou ben je true! |
|
quote: en wat zwaarder... |
|
quote: |
|
quote: Hihi, nou als je true-heid opeens van 't aantal gaten in je lichaam afhangt wel ja... Maar dat heb ik nooit geweten! Maar ik vind jou ook wel trui hoor! 't Is dat dat bijna wel moet, omdat anders bier drinken in 't weekend niet zo gezellig zou zijn, maar anders... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hehe, valt mee hoor... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Jij zit moeilijk te doen over een tongpiercing? Geezzzz.. Alsof een tepelpiercing niets is. Ik denk dat dat veeeeeeeeeel meer pijn doet. Ik heb het namelijk bijna niet gevoeld Maar ik kan echt niet eten hoor. Ik heb er niet veel last van, maar mijn tong is gewoon dik. ik heb gister een kwartier over een ijsje gedaan En soep gegeten, dus nu heb ik honger On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik heb nog zoveel projecten te gaan met dat gepiercing ik moet me oorlel nog verder stretchen, ik moet nog een septum,smiley en lippiercing voor mijn 4 op een rij project en ik wil nog een 3e tepelpiercing maar het geld werkt niet mee waarom krijg je piercings niet van het ziekenfonds Na und? |
|
quote: Omdat die al genoeg hebben aan je psychiatrische onkosten ? |
|
Ik kan er niks aan doen maar ik vind piercings gewoon onwijs lelijk en nergens op slaan. Ik wil eigenlijk de mensen met gestrechte oren e.d. zien als ze 70 zijn...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Vind je helemaal geen enkele piercing mooi? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oorbellen op een dame kan ik best waarderen Opzich kan ik ook een navelpiercing op een schoone deerne ook wel waarderen. Alle andere metalen uitstulpsels vind ik niet mooi. Om maar te zwijgen van de ubernichterige tepel piercings bij kerels. Maar ik zal niemand tegenhouden, de een vindt dit mooi de ander dat.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb zelf een navel-neus-oor- en tongpiercing. Ik denk dat het daar eerst bij blijft. Ik ga eerst wel weer verder met tattoo's On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Is dat EEN piercing? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jazeker... Piercing betekend "doorboren van de huid" dat is toch echt gebeurt.. Trouwens die navelpiercing deed meer zeer dan de tongpiercing On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Daar heb je volgens mij een hoepel ofzo voor nodig! Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |