|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
twee nieuwe piercings laten zetten in brazilie. Foto's volgen een andere keer. You suck and that's sad |
|
quote: Doen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja? Ik ben nog beinvloedbaar Ik ben zo in staat vandaag om er langs te gaan nu, en te nemen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hahaha, het moet wel echt je eigen keuze zijn hoor! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee dat was geintje. Op mijn 30e heb ik nu toch best een eigen mening weten te vormen Maar meningen van anderen stel ik op prijs. Ook als iedereen zegt "niet doen" dan doe ik het toch On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gewoon doen, Zillah. Mensen die weken over het nemen van een tattoo of piercing moeten gaan lopen nadenken moeten er al helemaal niet aan beginnen, dat zijn namelijk precies de types die later spijt krijgen. Zelfs de minste twijfel is al te veel. Zelfs als is het maar een minuutje, niet doen. Ik heb bijvoorbeeld bij het nemen van een tattoeage geen enkele moeite om nu een plaatje ergens vandaan te halen en over een uur bij de tattoeëerder te zitten. Het moet uit je hart komen, ga je druk maken om wat anderen over jouw tattoo en/of piercing zouden kunnen gaan denken wat ook altijd de basis van de twijfel is dan moet je het gewoon niet doen. Dan ben je te onzeker. Punt. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-02-2007 11:33] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heiden is terug! Zenial |
|
Groeien die gaten in jullie oren wel dicht? |
|
@Zenial; Als een Penis uit de As. @R; Piercinggaten gaan nooit meer dicht omdat er met een holle naald vlees word verwijderd. Het is niet zomaar een gaatje prikken zoals bij een oorbel. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-02-2007 11:52] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Oh ik moet er wel over nadenken. Maar als ik hem zet krijg k geen spijt. Ik ga straks heen... Over een tattoo moet ik ook nadenken. Maar ik ga de volgende in april/mei zetten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Fotoooo!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Doen! Is zexay |
|
Weet iemand hoe de piercing heet die je in het lelletje tegenover daar waar je een tragus zet heet? Daar dus. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 09-02-2007 18:43] Subtiel kamerolifantje |
|
een snakebite is gaaf (2 lippierings) [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 09-02-2007 19:32] Het is de lichtinval ;') |
|
sjezus... lijkt wel een punktopic. zo kom je iig nooit aan werk. |
|
quote: Hahahaha.....+1. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Gaaf! Ik zou ook wel willen maar lijkt me toch ook wel lastig zo'n ding Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Anti-tragus volgens mij REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Niet doen, staat je niet. edit; je gaat het echt doen dus DAMN! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-02-2007 22:22] Suck my piss |
|
weer wat ijzer erbij. En in juni gaan we voor een normale tongpiercing. You suck and that's sad |
|
Hier wat inspiratie voor sommigen onder ons. http://damncoolpics.blogspot.com/2007/03/extreme-body-piercing.html “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
heb vanmiddag een tongpiercing laten zetten, erg gaaf mag ik nu drinken of zit dat er de komende tijd ff niet in voor mij.... |
|
quote: Ben jij al ZO oud!!? |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |