![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
ken zat mensen die al een keer hun hele piecing hebben door geslikt. tijdens eten en slapen enzow. wel zonde... ![]() |
|
Ik heb n neusring en n lippiercing.. De lippiercing zit iets te laag van n ring.... das wel zonde maar ja.. Verder heb ik nog 8 ringetjes in mn oor... waarvan je er 4 wel " piercing" kan noemen omdat ik ze zelf heb gezet ![]() ik wil wel meer piercings dr bij (2de neusring, tong, navel, wenkbrauw, enz enz) .. maar ja.. ouders hey.. zelfde verhaal als met tattoages.. "niet hier in huis" ![]() |
|
quote: nou ze leeft nog steeds ze had volgens mij nergens last van alleen was ze pissig omdat ze geen nieuwe bij zich had. ![]() |
|
quote: Is ook niet in mijn slaap gebeurd, maar gewoon zittend achter de pc. ![]() Maar ik zit nu toch wel zeker 1x per dag dat balletje te checken of tie nog wel goed vast zit. Bring The People Together ![]() |
|
weet er iemand piercingshops in rotterdam die betrouwbaar zijn maar niet duur??? ![]() |
|
quote: Studio west !!!! adress --> goudengids ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Je moet naar Miranda ![]() Dat is gewoon de beste en het is in een zijstraat van de nieuwe binnenweg Rotterdam. Rotterdam ![]() ![]() |
|
ok dan ga ik morgen naar miranda (daar kon ik meer info over vinden dan studio west) heb tenminste ook eindelijk die neuspiercing want die zou er veel eerder komen. en als het mis gaat weet ik u te vinden ![]() ![]() ![]() |
|
niet dure piercingshops?? bestaat het ook? ![]() |
|
quote:volgens mij begint het toch vanaf zo'n 50 euro?? en als je een goedkope zaak vind, raad ik je af om er wat te laten zetten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ja precies! Er zijn erg veel louche (???) zaakjes waar je je kan laten piercen en tattooëren. Ga naar Tattoo Bob (Katendrecht) of anders naar Flame Of Arts in SpikeCity ( ![]() Bring The People Together ![]() |
|
quote: Als het goedgaat weet je me dan ook te vinden ![]() ![]() |
|
quote:ik heb wel eens het hele staafje + 2 balletjes ingeslikt. Ik had dat staafje in mijn mond om vast te houden en toen schrok ik van iemand die binnen kwam *gloep* Hij zal waarschijnlijk wel weer eens naar buiten zijn gekomen maar ik vind het geen fris idee om in mijn ontlasting te wroeten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Mijn tepelpiercing kwam op 43 euro... In Hasselt ergens laten zetten,btw Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zelf ben ik helemaal weg van piercings. Eigenlijk ben ik een vrij net meisje, heb alleen een piercing in mijn neus, oren en wenkbrauw. graag zou ik nog een onder mijn lip hebben of boven mijn lippen. Maar zowel mijn ouders, vriend als schoonouders in spé zijn ertegen. Daarbij zit in nog met een probleem..ik heb al een jaar een wenkbrauwpiercing maar het schijnt niet te genezen... volgens mij is hij er aan het uitgroeien...Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou het echt zonde vinden Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
Ik loop nu met zo'n haarfijn zilverdraadje rond in m'n linkeroor,net boven de ring die daar al van m'n 16de zit. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote:ben ik het niet mee eens,ik heb zelf een tepel piercing,maar duurde toch wel zeker 6 maanden toen hij echt genezen is, maar ik denk dat het bij iedereen anders is bij de ene gaat het sneller dan bij de andere ![]() |
|
quote: voor een tepelpiercing staat dacht ik 9 maanden genezingstijd. die van mij was na een jaar nog niet goed ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Piercings zijn gaaf! Ik heb er 25, en ik wil er meer! Ik heb dus ook een ring in mijn onderlip. Maar wel eentje die precies past, ik vind het niet mooi als zo'n ring er echt aan "hangt". ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: oorbellen meegerekend zeker? of zit je echt vol? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Tis maar wat je leuk en mooi vindt he ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: he.. verdomme.. die van mij op 45.. ![]() maar ik heb m! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 10-03-2003 19:41] ![]() |
|
lijkt me nou echt niks, zo'n tepelpiercing, ziet er mayb wel geil uit enzo maar veel te pijnlijk...., ik ken een paar meisjes die na een jaar nog niet fatsoenlijk een weg door een kroeg kunnen banen omdat ze bang zijn iets te raken.... ben toch meer een tattoo fan...., over een tijdje een flinke op mijn ruh wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |