IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2002 11:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 11:01 schreef Darkzone het volgende:
Nou, het staafje zat dus nog wel gewoon in mijn tong hoor Alleen het bolletje was losgegaan en voelde ik in mijn mond. Dus bolletje 'uitspugen', even schoonmaken en weer vastschroeven.



ja maar in je slaap merk je dat vast niet


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 11-10-2002 11:25 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ken zat mensen die al een keer hun hele piecing hebben door geslikt. tijdens eten en slapen enzow. wel zonde...


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 11-10-2002 11:46 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Ik heb n neusring en n lippiercing..
De lippiercing zit iets te laag van n ring.... das wel zonde maar ja..

Verder heb ik nog 8 ringetjes in mn oor... waarvan je er 4 wel " piercing" kan noemen omdat ik ze zelf heb gezet

ik wil wel meer piercings dr bij (2de neusring, tong, navel, wenkbrauw, enz enz) .. maar ja.. ouders hey.. zelfde verhaal als met tattoages.. "niet hier in huis"



Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 11-10-2002 13:04 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 9:16 schreef ghoulliette het volgende:
geen beschadigingen??? intern dus? bedoel als aan 1 kant het balletje eraf is dan glijd het niet echt lekker.

of had ze stiekem de piercing van haar vriend doorgeslikt



nou ze leeft nog steeds

ze had volgens mij nergens last van alleen was ze pissig omdat ze geen nieuwe bij zich had.


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 11-10-2002 18:57 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 11:19 schreef ghoulliette het volgende:
ja maar in je slaap merk je dat vast niet


Is ook niet in mijn slaap gebeurd, maar gewoon zittend achter de pc.
Maar ik zit nu toch wel zeker 1x per dag dat balletje te checken of tie nog wel goed vast zit.


Bring The People Together


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 11-10-2002 20:02 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

weet er iemand piercingshops in rotterdam die betrouwbaar zijn maar niet duur???



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 11-10-2002 20:16 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 20:02 schreef ILOVEMETAL het volgende:
weet er iemand piercingshops in rotterdam die betrouwbaar zijn maar niet duur???




Studio west !!!!

adress --> goudengids


Wiegen Meister !


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 11-10-2002 20:20 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Je moet naar Miranda

Dat is gewoon de beste en het is in een zijstraat van de nieuwe binnenweg Rotterdam.

Rotterdam


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 11-10-2002 20:45 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ok dan ga ik morgen naar miranda (daar kon ik meer info over vinden dan studio west) heb tenminste ook eindelijk die neuspiercing want die zou er veel eerder komen. en als het mis gaat weet ik u te vinden


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 11-10-2002 21:22 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

niet dure piercingshops?? bestaat het ook?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-10-2002 22:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 21:22 schreef soepkoeltoer het volgende:
niet dure piercingshops?? bestaat het ook?
volgens mij begint het toch vanaf zo'n 50 euro?? en als je een goedkope zaak vind, raad ik je af om er wat te laten zetten.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 12-10-2002 11:00 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ja precies! Er zijn erg veel louche (???) zaakjes waar je je kan laten piercen en tattooëren. Ga naar Tattoo Bob (Katendrecht) of anders naar Flame Of Arts in SpikeCity ( ). Weet je iig zeker dat het goed en hygiënisch gebeurd. Dat is belangrijker dan die 10 euro die je uitspaart bij een goedkoop en achteraf piercer.


Bring The People Together


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 12-10-2002 15:11 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 20:45 schreef ILOVEMETAL het volgende:
ok dan ga ik morgen naar miranda (daar kon ik meer info over vinden dan studio west) heb tenminste ook eindelijk die neuspiercing want die zou er veel eerder komen. en als het mis gaat weet ik u te vinden


Als het goedgaat weet je me dan ook te vinden


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-10-2002 16:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 17:32 schreef Darkzone het volgende:
Voor diegenen die net als ik een tongpiercing hebben:
Heeft iemand het weleens meegemaakt dat het balletje/kogeltje van het staafje spontaan los is geraakt en dus los in je mond terecht kwam?
Zonder dat je er dus bijvoorbeeld mee zat te spelen?
Ik heb dat anderhalve maand geleden 2 maandagen achter elkaar gehad, en afgelopen zondagavond zelfs 2x, terwijl het verwisselbare balletje/kogeltje dus weldegelijk goed vastgedraaid zat. Ik vind dit nl. erg irritant en vervelend...
ik heb wel eens het hele staafje + 2 balletjes ingeslikt. Ik had dat staafje in mijn mond om vast te houden en toen schrok ik van iemand die binnen kwam *gloep*
Hij zal waarschijnlijk wel weer eens naar buiten zijn gekomen maar ik vind het geen fris idee om in mijn ontlasting te wroeten.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 14-10-2002 9:40 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 22:16 schreef Cadaveria het volgende:
volgens mij begint het toch vanaf zo'n 50 euro?? en als je een goedkope zaak vind, raad ik je af om er wat te laten zetten.


Mijn tepelpiercing kwam op 43 euro... In Hasselt ergens laten zetten,btw


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-10-2002 17:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 oktober 2002 9:40 schreef IceQueen het volgende:
Mijn tepelpiercing kwam op 43 euro... In Hasselt ergens laten zetten,btw




Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 06-03-2003 19:46 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Zelf ben ik helemaal weg van piercings. Eigenlijk ben ik een vrij net meisje, heb alleen een piercing in mijn neus, oren en wenkbrauw. graag zou ik nog een onder mijn lip hebben of boven mijn lippen. Maar zowel mijn ouders, vriend als schoonouders in spé zijn ertegen. Daarbij zit in nog met een probleem..ik heb al een jaar een wenkbrauwpiercing maar het schijnt niet te genezen... volgens mij is hij er aan het uitgroeien...Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou het echt zonde vinden


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-03-2003 19:49 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik loop nu met zo'n haarfijn zilverdraadje rond in m'n linkeroor,net boven de ring die daar al van m'n 16de zit.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 10-03-2003 10:11 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

quote:
Op 26 september 2002 23:34 schreef mislyd het volgende:
6 weken..

6 maanden geldt voor kraakbeen.
ben ik het niet mee eens,ik heb zelf een tepel piercing,maar duurde toch wel zeker 6 maanden toen hij echt genezen is, maar ik denk dat het bij iedereen anders is
bij de ene gaat het sneller dan bij de andere



Hagal
Usericon van Hagal
Posted 10-03-2003 12:55 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 10:11 schreef darkforrest het volgende:
ben ik het niet mee eens,ik heb zelf een tepel piercing,maar duurde toch wel zeker 6 maanden toen hij echt genezen is, maar ik denk dat het bij iedereen anders is
bij de ene gaat het sneller dan bij de andere



voor een tepelpiercing staat dacht ik 9 maanden genezingstijd. die van mij was na een jaar nog niet goed heb hem er 1.5 jaar uit en het gaatje zelf is soms nog steeds ontstoken.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-03-2003 18:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Piercings zijn gaaf!
Ik heb er 25, en ik wil er meer!
Ik heb dus ook een ring in mijn onderlip.
Maar wel eentje die precies past, ik vind het niet mooi als zo'n ring er echt aan "hangt".


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 10-03-2003 18:29 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 18:14 schreef Leviathanica het volgende:
Piercings zijn gaaf!
Ik heb er 25, en ik wil er meer!
Ik heb dus ook een ring in mijn onderlip.
Maar wel eentje die precies past, ik vind het niet mooi als zo'n ring er echt aan "hangt".



oorbellen meegerekend zeker?
of zit je echt vol?


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-03-2003 18:38 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Tis maar wat je leuk en mooi vindt he


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 10-03-2003 19:36 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 9:40 schreef IceQueen het volgende:
Mijn tepelpiercing kwam op 43 euro... In Hasselt ergens laten zetten,btw

he.. verdomme..
die van mij op 45..
maar ik heb m!

[Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 10-03-2003 19:41]


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-03-2003 19:39 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

lijkt me nou echt niks, zo'n tepelpiercing, ziet er mayb wel geil uit enzo maar veel te pijnlijk...., ik ken een paar meisjes die na een jaar nog niet fatsoenlijk een weg door een kroeg kunnen banen omdat ze bang zijn iets te raken....

ben toch meer een tattoo fan...., over een tijdje een flinke op mijn ruh


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen