|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
bijdehandje...wacht maar tot vrijdag You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Wat dan? DPTR |
|
mama wil dat ik m dr uithaal Nou mooi niet zeg...jeetje mina LAI LAI HEI |
|
quote: Gewoon laten zitten, mijn moeder is ook anti piercing, niks van aantrekken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: gewoon zeggen dat zo'n vaag gat nog veel erger is, en laten zitten dat ding (je bent toch geen 12 meer of wel dan ) |
|
quote:pfff, moeders... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Zoveel details hoeven we niet te weten... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Nee? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik heb vandaag mijn eerste eigen zilveren ring afgemaakt. En hij heeft drie kleine piercingringetjes How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
ik zou wel me hologe willen piercen ofzo dan raak ik hem niet zo snel kwijt en ik heb ook geen last van dat bandje dat scheurd of een magneet onder mijn huid laten implanteren zodat ik mijn horloge daarzo op kan plakken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dat laatste is best een cool idee How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
ja elke keer breekt het bandje van me horloge dus waarom niet zonder bandje en nu kan het nog kleiner en lichter maar wie is zo gek om het te maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zag laatst iemand met drie staafjes door de bovenkant van de pols, heeft wel wat. Net een soort armband On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: daar moet dan toch een horloge aangemaakt kunnen worden How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
ja ik vind van wel als we dit nou eens op de markt brengen misschien kunnen we er wel wat mee verdienen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: haha ik zal me er eens in gaan verdiepen How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Heb gister een piercing laten zetten onder mn lip |
|
quote: sexyyyyyy!!!! Ik heb m al een week LAI LAI HEI |
|
quote: Zie dat mensen er bestaan ook slimme blondjes On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
errug mooi een lippiercing, jammer alleen dat iedereen er mee loopt... Mah ik moet nix zeggen met mn tongpiercing dat heeft tegenwoordig ook de halve wereld Ik heb gesproken |
|
ik wil terug een tepelpiercing Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Tepelpiercing bij vrouwen vinnik supersexy respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: k had er een,is uit gegroeid Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: zo! goedemorgen! en pijpt dat nou lekkerder zo'n piercing? |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |