![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
bijdehandje...wacht maar tot vrijdag You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Wat dan? DPTR ![]() |
|
mama wil dat ik m dr uithaal ![]() Nou mooi niet zeg...jeetje mina ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: Gewoon laten zitten, mijn moeder is ook anti piercing, niks van aantrekken. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: gewoon zeggen dat zo'n vaag gat nog veel erger is, en laten zitten dat ding ![]() ![]() ![]() |
|
quote:pfff, moeders... ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote:Zoveel details hoeven we niet te weten... ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote:Nee? ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Ik heb vandaag mijn eerste eigen zilveren ring afgemaakt. En hij heeft drie kleine piercingringetjes ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
ik zou wel me hologe willen piercen ofzo dan raak ik hem niet zo snel kwijt en ik heb ook geen last van dat bandje dat scheurd ![]() of een magneet onder mijn huid laten implanteren zodat ik mijn horloge daarzo op kan plakken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: dat laatste is best een cool idee ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
ja elke keer breekt het bandje van me horloge dus waarom niet zonder bandje ![]() ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik zag laatst iemand met drie staafjes door de bovenkant van de pols, heeft wel wat. Net een soort armband ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: daar moet dan toch een horloge aangemaakt kunnen worden How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
ja ik vind van wel ![]() als we dit nou eens op de markt brengen ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: haha ik zal me er eens in gaan verdiepen How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
Heb gister een piercing laten zetten onder mn lip ![]() ![]() |
|
quote: sexyyyyyy!!!! ![]() Ik heb m al een week ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: Zie dat mensen er bestaan ook slimme blondjes ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
errug mooi een lippiercing, jammer alleen dat iedereen er mee loopt... Mah ik moet nix zeggen met mn tongpiercing dat heeft tegenwoordig ook de halve wereld ![]() Ik heb gesproken ![]() |
|
ik wil terug een tepelpiercing ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Tepelpiercing bij vrouwen vinnik supersexy ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: k had er een,is uit gegroeid ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: ![]() zo! goedemorgen! en pijpt dat nou lekkerder zo'n piercing? ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |