IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-06-2009 13:25 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 22 juni 2009 20:55 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
want sterretjes horen niet in het gezicht die horen op de jas...


waar heb ik dat eerder gezien??


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2009 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zelfs de doden willen niet in Friesland zijn:


Zelfbewegende grafsteen blijft raadsel
Uitgegeven: 23 juni 2009 13:53
Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 13:53

LEEUWARDEN - Het onderzoek naar de zelfbewegende grafsteen bij de kerk in Aalsum (Friesland) heeft geen verklaring opgeleverd.

Beelden van de steen die uit zichzelf beweegt, werden in februari aan het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) gegeven. ''Maar het NFI weet ook niet wat de oorzaak is'', aldus een woordvoerder van de politie Friesland.

De politie stelde in februari een onderzoek in, nadat de koster van de kerk vier keer aangifte had gedaan van grafschennis. De politie hing een camera op om de daders te kunnen achterhalen.

Op de beelden van de camera bleek de grafdeksel, die 450 kilo weegt, binnen een aantal seconden een meter te verschuiven.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-06-2009 14:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehe, las het ook net ja. vaaaaaag


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2009 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Heffing op internetaansluiting om kranten te steunen'
Uitgegeven: 23 juni 2009 11:03
Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 13:37

AMSTERDAM - Er moet een heffing worden ingevoerd op internetverbindingen, waarvan de opbrengst ten goede komt aan innovatieprojecten van traditionele media, zoals dagbladen.

Dat is een van de aanbevelingen van de commissie-Brinkman, die zich in opdracht van minister Ronald Plasterk (Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen) boog over de toekomst van de Nederlandse dagbladsector.

Volgens het rapport, dat dinsdag in Den Haag wordt gepubliceerd, moet worden gedacht aan een "opslag van enkele euro's per jaar op de internetaansluiting voor de Nederlandse huishoudens". De maatregel kan ongeveer 20 miljoen euro opleveren.

Niet gratis

Dat geld zou volgens de commissie nodig zijn omdat media nog geen manieren zouden hebben ontwikkeld om geld te verdienen aan de online publicatie van nieuws. Bovendien kan de heffing er volgens de commissie helpen om consumenten ervan bewust te maken dat nieuws op internet ook betaald moet worden.


Innovatie

Kranten kampen al jaren met weglopende abonnees en dalende advertentieinkomsten, onder meer door de opkomst van - vaak gratis toegankelijke - media als internet. De commissie, onder leiding van voormalig CDA-leider Elco Brinkman, onderzocht op welke manier de overheid innovatie in de dagbladsector kan bevorderen.

'Grote aarzelingen'

Plasterk liet in een eerste reactie weten 'grote aarzelingen' te hebben bij het voorstel voor een internetheffing. Hij ziet 'geen logische samenhang' tussen het gebruik van internet en de problemen waarmee de kranten te kampen hebben.

Bovendien heeft hij al acht miljoen euro uitgetrokken voor subsidie aan dagbladen. Plasterk wil eerst bekijken waar dat toe leidt voor hij gaat nadenken over de vraag of er meer belastinggeld naar de kranten moet.

Plasterk komt na de zomer met een uitgebreidere reactie op het voorstel van de commissie.

Onzinnig

Een woordvoerder van internetprovider Ziggo noemde het plan voor de heffing dinsdag "volslagen onzinnig". "Dit is gewoon een soort belasting op internet", aldus de woordvoerder. Dat kan volgens hem een remmende werking op de ontwikkeling van het internet hebben.

Los daarvan vraagt Ziggo zich af of internet de kranten moet redden. "Als de fietsenindustrie slecht gaat, moet er dan een heffing komen op auto's?", vraagt de woordvoerder zich af.




[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-06-2009 14:19]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-06-2009 14:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juni 2009 12:17 schreef karnivoor het volgende:
erg slordig van die ambtenaren en zuur voor balkenende dat hij er nu voor op moet draaien. ben benieuwd hoe dit gaat aflopen



Hoezo zuur? Hij is eindverantwoordelijk, dat is zijn baan.


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-06-2009 14:39 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 juni 2009 14:36 schreef MR. N het volgende:
Hoezo zuur? Hij is eindverantwoordelijk, dat is zijn baan.


als jij eindverantwoordelijke bent en andere verneuken het achter je rug om, baal jij toch ook wel of niet?

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-06-2009 14:39]


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-06-2009 14:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juni 2009 14:39 schreef karnivoor het volgende:
als jij eindverantwoordelijke bent en andere verneuken het, baal jij toch ook wel of niet?


Nou, dan had ik het niet moeten laten verneuken lijkt me.... comes with the job.


Boeiender


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 23-06-2009 15:06 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Schoorl, donderdag 18 juni 2009

Gisteravond rond 22:45 uur vond op de Sportlaan te Schoorl een aanrijding plaats tussen een bromfietser en 46-jarige vrouw uit Groet op een fiets. De vrouw reed met haar 46-jarige man toen zij werden ingehaald door een groepje jongeren, waarvan enkelen op de brommer. De groep reageerden dreigend naar het echtpaar en verdween in de richting van de klimduin. De agenten deden net ter plaatse onderzoek, toen twee jongens op een snorfiets aan kwamen rijden. Zij stopten en probeerden weg te lopen. Eén verdachte, een 20-jarige jongen uit Groet kon worden aangehouden. Hij was gewond en werd voor verhoor meegenomen naar het bureau. De fietster was gewond aan haar been en haar fiets is zwaar beschadigd. De jongen ontkent bij het ongeval betrokken te zijn. Bent u getuige geweest van deze aanrijding, neemt u dan contact op met de politie in Bergen: 0900-8844.

NHD

Las het gister toevallig. Leuke vrienden heeft mn broertje


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-06-2009 15:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 juni 2009 14:40 schreef MR. N het volgende:
Nou, dan had ik het niet moeten laten verneuken lijkt me.... comes with the job.


mwa, als lui dingen bewust voor je achter gaan houden... en je hebt 89569784047640978 man personeel. lastig controleren


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-06-2009 15:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juni 2009 15:12 schreef karnivoor het volgende:
mwa, als lui dingen bewust voor je achter gaan houden... en je hebt 89569784047640978 man personeel. lastig controleren
Maakt geen reet uit, dan betekent het dat hij gewoon gefaald heeft. Zo werkt het nu eenmaal.


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-06-2009 15:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dat was dan ook mn punt niet


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2009 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 juni 2009 15:06 schreef Mottighaerd het volgende:
NHD

Las het gister toevallig. Leuke vrienden heeft mn broertje
Jij belt de politie dus?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-06-2009 15:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juni 2009 15:17 schreef karnivoor het volgende:
dat was dan ook mn punt niet


Ohnee, hij baalt... dat was jouw punt toch? Laat hem lekker balen, wordt hij misschien een vent van.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 23-06-2009 15:20]


Boeiender


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-06-2009 11:37 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 23 juni 2009 15:19 schreef Jenje het volgende:
Jij belt de politie dus?


Ik weet uit welke groep ze komen, maar niet wie van de 15 het geweest zijn. Dus nee.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2009 12:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Heersch:

quote:
Hackers leggen website Stichting Brein plat

De website van de Stichting Brein, die waakt over eigendomsrechten, is vandaag platgelegd door aanvallen van hackers, meldt De Telegraaf.

De aanval komt een dag nadat Brein de drie beheerders van The Pirate Bay heeft gedagvaard.

Een woordvoerster van Stichting Brein bevestigde vandaag dat aanvallen van hackers de website van de stichting, www.anti-piracy.nl, onbereikbaar hebben gemaakt.

"We zijn bezig om de site weer op gang te krijgen", zei de woordvoerster. Volgens haar is het uitzonderlijk dat hackers een aanval op de website hebben gelanceerd.

(SN)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2009 12:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En natuurlijk weer een bemoeienis van Onze Overheid die in de Hemelen is:

quote:
Goedkoop bier mag weer niet

Supermarkten moeten stoppen met stuntprijzen voor kratten bier. Dat stelt STAP, Nederlands instituut voor alcoholbeleid. De stichting vreest dat de lage prijzen kunnen leiden tot buitensporig alcoholgebruik, zeker nu veel jongeren examenfeestjes en vakantie vieren.

Directeur Wim van Dalen van STAP bevestigde woensdag een bericht hierover in het NOS Journaal. De stichting heeft Heineken en Albert Heijn per brief gevraagd iets aan de lage prijzen te doen. Van Dalen vindt dat er een wettelijke minimumprijs moet komen voor een risicovol product als alcohol.

3 euro

Albert Heijn kreeg een brief omdat daar de prijs van bier volgens Van Dalen maandag even onder de 3 euro per krat zakte. Heineken kreeg een schrijven omdat het bedrijf onlangs in een grote advertenties ouders en verzorgers opriep om het drinkgedrag van hun kinderen te beteugelen.

(SN)

Hebben ze in Den Haag niets beters te doen ofzo? Dit lijkt mij niet de manier om ouders te motiveren zelf op hun koters te letten.
Lijers.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2009 12:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 juni 2009 14:36 schreef MR. N het volgende:
Hoezo zuur? Hij is eindverantwoordelijk, dat is zijn baan.

Ja en nee. Een beetje eindverantwoordelijke voelt het vaak wel aan als er shit on the marble is. En grijpt dan op tijd in. Maar het zou al te gemakkelijk zijn om alle verantwoordelijkheid bij één persoon neer te leggen.
Ik heb collega's die hun werk niet goed doen, en dan de verantwoordelijkheid daarvoor bij het management leggen. Maar ze zeggen ook nooit "nee" tegen de desbetreffende manager als die met een ondoenlijke opdracht komt, en als er om kritiek gevraagd wordt in een vergadering trekken ze hun bek niet open. Wel makkelijk om alle verantwoording op een hogergeplaatste af te schuiven. Klinkt toch een beetje als "wir haben es nicht gewusst."


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-06-2009 13:57 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 24 juni 2009 12:58 schreef Greycloak het volgende:
En natuurlijk weer een bemoeienis van Onze Overheid die in de Hemelen is:


(SN)

Hebben ze in Den Haag niets beters te doen ofzo? Dit lijkt mij niet de manier om ouders te motiveren zelf op hun koters te letten.
Lijers.


Sukkel, de STAP is een particuliere organisatie en heeft geen snars van doen met de overheid. Ze lobbyen bij de overheid voor hun ideeën en ontvangen subsidie, maar dat maakt ze nog geen deel van de overheid. Als je zonodig kritiek wil leveren, zorg dan wel dat je het bij het juiste eind hebt. Daar heb je alleen wel vaker moeite mee.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 24-06-2009 14:03]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-06-2009 14:07 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 juni 2009 11:37 schreef Mottighaerd het volgende:
Ik weet uit welke groep ze komen, maar niet wie van de 15 het geweest zijn. Dus nee.

Informatie achterhouden (over een strafbaarfeit) is ook een misdrijf.


In Arnhem is het feest want Rita Weeda is opgestapt. beetje jammer dat ze erbij moest gaan huilen. Staat niet erg professioneel!


edit: Rita Weede is trouwens degen die je verantwoordelijk kunt houden voor de ondergang van de Goudvishal en de Arnhemse popcultuur als zodanig

quote:
31 okt 2007, 03:21 - ARNHEM - Cultuurwethouder Rita Weeda (PvdA) neemt tegen heug en meug, onder meer onder druk van haar eigen partij het voortouw bij pogingen het popaanbod van de Goudvishal voor Arnhem te behouden.
Eigenlijk vindt zij dat een zaak van de Goudvishal zelf.

De toezegging van Weeda kwam gisteren tijdens de tweede en laatste avond die de gemeenteraad wijdde aan de begroting voor de komende vier jaar. Het programma van de Goudvishal zou eigenlijk overgaan naar het nieuwe popcentrum Luxor, maar bij nader inzien is er voor een deel hiervan geen plek. Terwijl Luxor wel de subsidie van de Goudvishal heeft overgenomen. Pogingen om dit deel onder te brengen bij jongerencentrum WillemEEN zijn vooralsnog niet geslaagd, bij gebrek aan budget. SP en Zuid Centraal eisten maandag al een oplossing van Weeda, maar die vindt dat de instellingen er zelf uit moeten komen. Gisteren voegde zich ook PvdA-leider Rudi Rikken bij de critici. Toen ging zij overstag.

edit: http://www.goudvishal.nl/art_4.php



[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 24-06-2009 14:10]


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 24-06-2009 14:58 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 24 juni 2009 12:58 schreef Greycloak het volgende:
En natuurlijk weer een bemoeienis van Onze Overheid die in de Hemelen is:


(SN)

Hebben ze in Den Haag niets beters te doen ofzo? Dit lijkt mij niet de manier om ouders te motiveren zelf op hun koters te letten.
Lijers.

3 Euro... allejezus.
Als ik vertel dat een goedkoop kratje bier in NL een tientje kost krijg ik al zulke reacties:


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2009 15:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

wat kost het in Finland?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-06-2009 15:16 by Mark Profiel van Mark

Ik betaal in Engeland 5 pond voor 8 flesjes Grolsch, dus dat zou neerkomen op 15 pond voor een vol krat. Dat is wel redelijk gemiddeld eigenlijk. En statiegeld doen ze niet aan, dus geld terug bij retournering zit er helaas niet in.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 24-06-2009 15:23 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 24 juni 2009 15:02 schreef ElitE het volgende:
wat kost het in Finland?

Minimaal 18 Euro voor een "kratje" (24 blikjes van 0,33l)
Sterke drank is niet zoveel duurder als in NL. Qua drank het goedkoopste land van Scandinavie geloof ik.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-06-2009 15:29 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 24 juni 2009 15:23 schreef Jällö het volgende:
Qua drank het goedkoopste land van Scandinavie geloof ik.


Da's net als zeggen dat Idi Amin de meest jolige van alle dictators is (was)


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-06-2009 15:35 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 24 juni 2009 15:23 schreef Jällö het volgende:
Minimaal 18 Euro voor een "kratje" (24 blikjes van 0,33l)
Sterke drank is niet zoveel duurder als in NL. Qua drank het goedkoopste land van Scandinavie geloof ik.

Koop jij ook bier in Duitsland? Of is dat weer veel te ver rijden?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen