IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2009 13:06 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juni 2009 12:34 schreef Jenje het volgende:
Nog een nekschot voor een belg:

Vergeten Belgische baby sterft in auto
Uitgegeven: 22 juni 2009 07:05
Laatst gewijzigd: 22 juni 2009 07:05

KESSEL-LO - Een elf maanden oude baby is in België gestorven, omdat haar vader vergeten was het kind uit zijn auto te halen.

De man ging met zijn dochter in de auto op weg naar zijn werk, maar vergat onderweg te stoppen bij de crèche, schrijft Het Laatste Nieuws maandag.

Het incident had afgelopen donderdag plaats in Kessel-Lo, maar werd in het weekeinde pas naar buiten gebracht. De moeder ontdekte het meisje 's avonds in de auto.

Kinderstoeltje

Zoals altijd was de moeder op weg naar de crèche om haar dochter op te halen. Daarvoor moest zij eerst het kinderstoeltje uit de wagen van haar man halen. Het meisje was al overleden toen haar moeder aantrof.

Het was donderdag 21 graden. Het meisje is vermoedelijk overleden aan uitdroging en oververhitting.


Hoe kun je nou in godsnaam je kind "vergeten"???


er stond hier net een auto om de hoek met de ramen dicht en een hondje erin. zo eens even kijken of hij er nog steeds in zit, arm beestje


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-06-2009 13:08 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juni 2009 13:06 schreef karnivoor het volgende:
er stond hier net een auto om de hoek met de ramen dicht en een hondje erin. zo eens even kijken of hij er nog steeds in zit, arm beestje

Raam intikken en beest eruit halen

Was dat niet een tijd terug in het nieuws? Dat iemand dat gedaan heeft en niet veroordeeld werd.

edit: ah, niet helemaal, het was dit: http://www.bnr.nl/artikel/9595042/red-hond-gooi-autoruit

De politie kan het mogelijk voor je komen regelen dus

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-06-2009 13:12]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2009 13:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

raam intikken gaat me te ver maar als ik zo met post halen zie dat hij er nog steeds in zit, ga ik wel even bellen ja.


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2009 13:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 22 juni 2009 13:04 schreef Schaep het volgende:
Nu vergeet hij zijn kind vast nooit meer.

schijnt best vaak te gebeuren. bij Oprah was daar een aantal maanden terug nog een hele uitzending over.
Daar werd de schuld gelegd bij stress en gedragspatronen geloof ik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2009 13:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

naaktlopers boos op gristenen:

quote:
Open brief aan de SGP Rhenen
Amersfoort, 22 juni 2009

Als belangenvertegenwoordiger van alle naturisten en naaktrecreanten in Nederland
reageren wij graag op het bericht in het Reformatorisch Dagblad, waarin wordt gemeld dat u
de burgemeester van Rhenen oproept onze ledendag van 4 september te verhinderen.

Wij willen ter reactie graag het volgende aan u kwijt en doen dat in 3 punten:

• Inmiddels zijn zo’n 70.000 mensen lid van onze federatie, maar daarnaast zijn er 2
miljoen mensen in Nederland die regelmatig naakt recreëren. Naturisten en
naaktrecreanten kenmerken zich door het willen leven in harmonie met de natuur en
met zichzelf en hun omgeving. Het zijn normale (vaak zeer gewetensvolle) mensen,
die zomaar naast u kunnen wonen. Onder onze leden bevinden zich ook veel
religieuze mensen, die in veel gevallen regelmatig een kerkdienst bezoeken. Ook
lezers van het Reformatorisch Dagblad zijn lid bij ons. Onze ervaring is, dat onze
leden het met de zeden (die in het krantenbericht worden aangehaald) zeer nauw
nemen. De soms op openbare naaktstranden voorkomende sexuele overlast vinden
wij net zo aanstootgevend als u. Die overlast is ook nooit van naturisten afkomstig.
Uit uw oproep blijkt, dat u geen idee heeft wat naturisme is en wat naturisten
beweegt. Wij stellen u daarom voor daarover met u een informatief gesprek te
arrangeren.

• De NFN heeft er altijd voor gestreden dat het naturisme in Nederland een plaats
kreeg en deze plaats kan behouden. Dat heeft geleid tot vele openbare
naaktstranden en –strandjes, waar het op zonnige dagen gezellig druk is. De SGP
kan vanuit een religieuze overtuiging niet begrijpen dat er mensen zijn die buiten hun
kleren willen uitdoen, maar u zou op zijn minst als politicus anno 2009 toch moeten
inzien dat u de 2 miljoen naturisten in Nederland niet nog steeds uw eigen bijbelse
mores moet opdringen. En niet onbelangrijk: voor vele christen-naturisten is de
combinatie juist een hele logische.

• Als in Nederland alles verboden moet worden waarmee de SGP het niet eens is, dan
kunnen we Nederland beter sluiten. Alleen al het voorgenomen verzoek aan de
burgemeester van Rhenen om te bezien of de bijeenkomst uit deze gemeente kan
worden verbannen geeft aan dat de tolerantie en vrijheid in Nederland, als het aan de
SGP ligt, ver te zoeken is. Daar hebben we als naturisten last van, maar ook de rest
van de samenleving zou er niet beter van worden. Het gaat hier dus niet alleen maar
over bekrompenheid van een lokale politieke partijfractie, maar het illustreert hoe met
een paar pennenstreken 2 miljoen Nederlanders in een verdacht daglicht worden
gezet. En dat pikken wij niet.

Naturisten Federatie Nederland (NFN)
Vlasakkerweg 48
3811 MT Amersfoort
www.nfn.nl



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2009 13:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2009 13:29 schreef ghoulliette het volgende:
schijnt best vaak te gebeuren. bij Oprah was daar een aantal maanden terug nog een hele uitzending over.
Daar werd de schuld gelegd bij stress en gedragspatronen geloof ik.

Klopt. Ik las in de Libelle een interview met die moeder die haar kind in de auto was vergeten. Die zaak van een paar jaar terug in Nederland. Als je kind in slaap is gevallen en je niks hoort, en je heel druk in je dagelijkse routine zit van kind wegbrengen, werken etc. en er komt iets onverwachts in je dagplanning, dan kan het maar zo zijn dat je het kind over het hoofd ziet.
Schijnt veel vaker te gebeuren, maar gelukkig zelden met dodelijke afloop omdat het kind meestal wel van zich laat horen. Maar het gebeurt dus vaker en niet eens bij speciaal domme mensen. Het kan iedereen overkomen, zo bleek uit dat interview toen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 22-06-2009 13:56 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Naturisme is mijn ding niet, maar die open brief ligt wel precies de vinger waar het pijn doet, namelijk de mores van een kleine strenggelovige minderheid opleggen aan een veel grotere niet-religieuze massa. Dit gebeurt op subtiele wijze op veel grotere schaal ook landelijk, sinds de Christen-Unie in de regering zit...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2009 13:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 22 juni 2009 13:53 schreef bastianus het volgende:
Klopt. Ik las in de Libelle een interview met die moeder die haar kind in de auto was vergeten. Die zaak van een paar jaar terug in Nederland. Als je kind in slaap is gevallen en je niks hoort, en je heel druk in je dagelijkse routine zit van kind wegbrengen, werken etc. en er komt iets onverwachts in je dagplanning, dan kan het maar zo zijn dat je het kind over het hoofd ziet.
Schijnt veel vaker te gebeuren, maar gelukkig zelden met dodelijke afloop omdat het kind meestal wel van zich laat horen. Maar het gebeurt dus vaker en niet eens bij speciaal domme mensen. Het kan iedereen overkomen, zo bleek uit dat interview toen.

ja precies. Die vrouw uit die Oprah uitzending was lerares en bij haar was ook de dagelijkse routine opeens evranderd omdat de man normaal de kinderen wegbracht ofzo. Maar geen domme vrouw dus. Het lijkt me ook echt gruwelijk om de dood van je eigen kind op je geweten te hebben. Ik geloof dat die vrouw ook alleen nog maar door wilde leven omdat ze nog andere kinderen had. Anders had het niet meer gehoeven.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 22-06-2009 14:09 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Ik vind het wel een ideale straf voor zulk soort lui. Moeten ze maar niet allebei gaan werken.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2009 14:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2009 14:09 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Ik vind het wel een ideale straf voor zulk soort lui. Moeten ze maar niet allebei gaan werken.

Vrachtwagenchauffeur zeker? Overigens, met de salarissen en kosten van het levensonderhoud tegenwoordig moet je wel allebei werken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 22-06-2009 14:18 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Ik kan prima voor mezelf zorgen met dit salaris. Daarbij ben ik niet veeleisend materialistisch en naast mijn schoenen lopend en wil ik geen nieuwe gordijnen net als mijn buurvrouw, alsook geen knipperlichten in de spiegels van een mercedes om de boodschappen mee te doen.

Kinderen? Oké, maar één van de partners moet thuis voor de kinderen zorgen, en de ander is kostwinner.



Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2009 14:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2009 14:18 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Ik kan prima voor mezelf zorgen met dit salaris. Daarbij ben ik niet veeleisend materialistisch en naast mijn schoenen lopend en wil ik geen nieuwe gordijnen net als mijn buurvrouw, alsook geen knipperlichten in de spiegels van een mercedes om de boodschappen mee te doen.

Kinderen? Oké, maar één van de partners moet thuis voor de kinderen zorgen, en de ander is kostwinner.



Dan nog ligt het eraan wat je voor werk doet. Bovendien is allebei werken niet de oorzaak van stress of drukte, dat zit hem vaker in je zaken niet georganiseerd hebben of de taken niet goed verdeeld hebben. Bij ons thuis is het prima en zonder stress te doen, werken en het huishouden gezamenlijk combineren. Maar met twee salarissen in de zorg is het niet altijd een vetpot, al hoor je mij niet klagen. Het is ook een keuze natuurlijk, maar wel één die goed te doen is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-06-2009 14:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 22 juni 2009 14:18 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Ik kan prima voor mezelf zorgen met dit salaris. Daarbij ben ik niet veeleisend materialistisch en naast mijn schoenen lopend en wil ik geen nieuwe gordijnen net als mijn buurvrouw, alsook geen knipperlichten in de spiegels van een mercedes om de boodschappen mee te doen.

Kinderen? Oké, maar één van de partners moet thuis voor de kinderen zorgen, en de ander is kostwinner.




En één iemand mag het vlees snijden. De ander moet koken!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2009 14:36 by Schaep Profiel van Schaep



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2009 14:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 22 juni 2009 14:18 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Ik kan prima voor mezelf zorgen met dit salaris.



precies ja. voor jezelf. baby kost geld.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-06-2009 14:58 by Dentz Profiel van Dentz

Welnee.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2009 15:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2009 14:53 schreef ghoulliette het volgende:
precies ja. voor jezelf. baby kost geld.

Valt ook reuze mee vind ik. Kleine kinderen worden pas duur als je jezelf verplicht om aan allerlei trends en geshow mee te doen. Maar een kinderkamer kan prima tweedehands, spullen kunnen van het ene kind naar het andere kind doorgeschoven worden, kleren hoeven niet veel te kosten (kinderen interesseert het echt niet of ze in merken lopen) en na de borstvoeding kunnen ze gewoon met de pot mee-eten, en voor twee of drie of vier mensen koken is financiëel nauwelijks een verschil.
Sinds ik kinderen heb houd ik juist veel meer geld over, ook omdat ik er nu bewuster mee om moet gaan natuurlijk. Maar als ze willen gaan studeren o.i.d. heb ik genoeg gespaard tegen die tijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


renYek
Usericon van renYek
Posted 22-06-2009 15:07 by renYek Profiel van renYek

Kleine kinderen kosten nog relatief weinig idd. En voor de rest kun je het zo duur maken als je zelf wilt. Merkkleding vind ik ook niet nodig, al loopt die aap van ons er wel in. Deze is echter afkomstig van z'n 2 jaar oudere neefje en zijn ouders vinden het wel nodig om daarin te investeren.

En 1 thuis, 1 aan het werk vind ik persoonlijk niet ideaal. Liever 2 part timen en samen de opvoeding, kwaliTIJD delen met je nageslacht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2009 15:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2009 15:07 schreef renYek het volgende:
Kleine kinderen kosten nog relatief weinig idd. En voor de rest kun je het zo duur maken als je zelf wilt. Merkkleding vind ik ook niet nodig, al loopt die aap van ons er wel in. Deze is echter afkomstig van z'n 2 jaar oudere neefje en zijn ouders vinden het wel nodig om daarin te investeren.

En 1 thuis, 1 aan het werk vind ik persoonlijk niet ideaal. Liever 2 part timen en samen de opvoeding, kwaliTIJD delen met je nageslacht.

+1. Mijn buurvrouw is de hele dag thuis met de kinderen, en ik heb het idee dat ze daar net zo gestresst van wordt als van heel veel werken, getuige het gemopper en geklaag wat ik altijd van haar hoor. Je wereldje wordt wel heel klein, en het is denk ik ook niet leuk voor je kinderen als één en dezelfde persoon er altijd bovenop zit. Voor jezelf ook niet trouwens, als je altijd overal alleen voor staat m.b.t. de kids. Verder is het heel goed voor kinderen om door de man én de vrouw samen opgevoed te worden, omdat beiden heel verschillende opvoedkundige kwaliteiten hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2009 15:24 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Behalve dan als je kind allerlei kwalen heeft of allergien (voedsel allergien). En daarnaast dus de kosten van de opvang, en als je thuisblijft dus de kosten van het thuisblijven.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2009 15:25 by Mark Profiel van Mark

Of gewoon allebei werken en dan van het extra geld een full-time kinderjuf aannemen. Bij voorkeur eentje die kan koken, heb je twee vliegen in een klap. En je kunt ook nog eens een keer op vakantie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2009 15:28 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

als je zorgt dat het een lekker wijf is kun je er misschien nog meer mee


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2009 15:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2009 15:24 schreef ghoulliette het volgende:
Behalve dan als je kind allerlei kwalen heeft of allergien (voedsel allergien). En daarnaast dus de kosten van de opvang, en als je thuisblijft dus de kosten van het thuisblijven.

Als ervaringsdekundige weet ik dat zoiets ook wel te doen is. Goed inkopen en veel eten zelf maken, goed je belastingformulier invullen want diëetkosten worden voor een heel groot deel vergoed.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-06-2009 17:37 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Gasfles ontploft, drie mannen aangehouden
Nijverdal, 21-06-2009 • De politie Twente heeft zaterdag 20 juni 2009 drie verdachten in de leeftijd van 16, 22 en 27 jaar uit Nijverdal aangehouden. De aanhoudingen werden verricht naar aanleiding van een ontplofte gasfles in Nijverdal. De drie verdachten zijn aangehouden voor al dan niet opzettelijk brandstichting en/of vernieling.



De politie kreeg zaterdag 20 juni 2009 rond 07.00 uur een melding van ontploffing waarbij een auto door een gasfles geraakt zou zijn. Deze melding ging vergezeld van meldingen over een feest dat de hele nacht gaande zou zijn geweest waarbij meerdere ontploffingen waren gehoord. Ter plaatse trof de politie aan de Veldkampsweg een beschadigde auto aan. Deze beschadiging was veroorzaakt door een gasfles die aan de overkant van de rijbaan lag. Vermoedelijk is de gasfles uit de lucht gekomen en tegen de auto geknald. Door de knal zijn ook de ruiten van een woning in de buurt kapot gesprongen. Op een gegeven moment werd de politie door een bewoner van een woning aan de Noetselerweg aangesproken. Deze verklaarde dat de gasfles vermoedelijk bij hem uit de tuin vandaan kwam. In de tuin van deze man hadden zijn zonen een keet waarbij in het weekeinde gedronken werd. In de tuin nabij de keet constateerden de agenten een kuil van twee meter diep. Daarin lagen smeulende resten van hout, verwrongen staalresten en een onontplofte gasfles. Duidelijk werd dat de ontploffing van de gasfles hier heeft plaatsgevonden. Bij de kuil stonden drie donken mannen in de leeftijd van 16, 22 en 27 jaar. Alledrie mannen waren onder invloed van alcohol. De politie heeft deze mannen aangehouden en in verzekering gesteld. In verband met de ernst van het incident heeft de politie ook een buurtonderzoek gehouden. Ook de Technische Recherche doet een nader onderzoek (09-073055).
http://www.politie.nl/twente/nieuws/200609301gasflesontploftdriemannenaangehouden.asp


Fijne vrienden heb ik ook
Maar goed dat ik er niet bij was.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-06-2009 17:45 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Iran wil steniging en afhakken van handen verbieden

Iraanse parlementsleden werken aan een wet die het stenigen als vorm van islamitische strafvoltrekking verbiedt. Dat meldt het officiële Iraanse persbureau Irna.

Hoofd Ali Shahrokhi van de parlementaire commissie voor Justitie vertelde IRNA dat sommige traditionele islamitische straffen zullen verdwijnen uit de wetgeving van de theocratische staat. Het gaat onder andere om steniging en het afhakken van de handen van dieven.

Begraven
Tijdens het stenigen worden mannen tot hun middel en vrouwen tot hun nek begraven. Zij krijgen stenen naar hun hoofd en lichaam gekeild tot ze sterven. Maar indien iemand uit de grond kan loskomen, wordt die vrijgesproken en vrijgelaten.

De geamendeerde wetgeving kan pas van kracht worden nadat de Raad van Hoeders ze conform de grondwet en de islamitische normen heeft bevonden. (dpa/eb)

Goede zaak, hopenlijk volgen er meer



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen