IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-07-2009 19:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 juli 2009 18:45 schreef XXL het volgende:
-40 uur werken = 128 uur vrij per week.
-Niets mis met voor de buis met een fijne dvd en een pot bier.
-Van bewegen word je toch maar moe.
-Verre van sexueel gefrustreerd, hier.




- een jager verzamelaar doet ongeveer 3 a 4 uur om zn eten te verzamelen.

- kan wel leuk zijn maar sommige mensen willen wat meer als staren naar een electronenkanon

- van een beetje beweging wordt je juist actiever

maar het is ook erg persoonlijk, niet iedereen past in zo'n geordende maatschappij waarbij je constant rekening moet houden met anderen. En misschien hoeven we nog steeds niet zo heel veel werk te leveren voor ons bestaan, maar aan ons werk zitten wel heel erg veel spelregeltjes verbonden



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-07-2009 19:07 by XXL Profiel van XXL

Hehe, geordend leven en rekening houden met anderen.

Het zal een reden hebben dat mijn laatste baas me er keihard heeft uitgetieft en mijn vriendinnen meestal binnen een jaar bij me wegvluchten omdat ik teveel doe waar ik zelf zin in heb.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-07-2009 19:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 juli 2009 19:07 schreef XXL het volgende:
Hehe, geordend leven en rekening houden met anderen.

Het zal een reden hebben dat mijn laatste baas me er keihard heeft uitgetieft en mijn vriendinnen meestal binnen een jaar bij me wegvluchten omdat ik teveel doe waar ik zelf zin in heb.


tja nu leg je alleen nog maar het oppervlakkige rekening houden met anderen uit werk en vriendin kies je voor, maar zo'n beetje de gehele wetgeving en cultuur is gekomen door mensen die dichter opelkaar zijn gaan wonen. T heeft wel zn voordelen zoals muziek, films, kennis medische zorg enzo. Maar de nadelen zijn niet zomaar te verwaarlozen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-07-2009 23:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Slechts 3 procent NL'ers twittert

Nederland Het fenomeen Twitter is bij 63 procent van de Nederlanders bekend, maar slechts 3 procent gebruikt de website waarop bezoekers op hun eigen pagina korte berichten kunnen achterlaten.

Dat blijkt uit onderzoek naar sociale netwerksites dat onderzoeksbureau Tangram onder 550 Nederlanders uitvoerde. Slechts 2 procent vindt het een aantrekkelijk idee om vrienden en kennissen via Twitter op de hoogte te houden van de dagelijkse beslommeringen.

Via Twitter slingeren gebruikers berichten van steeds maximaal 140 tekens per keer het net op. Wie de persoon in kwestie volgt, kan de geplaatste teksten lezen op een computer of een mobiele telefoon.

Het is mogelijk de berichten af te schermen voor mensen die je niet volgen of mensen te blokkeren. Bekende Nederlanders als Paul de Leeuw, Marco Borsato en Victoria Koblenko twitteren er lustig op los.


haha slechts


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-07-2009 23:50 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 7 juli 2009 19:03 schreef ElitE het volgende:
- een jager verzamelaar doet ongeveer 3 a 4 uur om zn eten te verzamelen.

Hoe, waar, wanneer en hoe kom je daar nou weer bij?
En hoeveel tijd kost het vervolgens om kleding te maken, hutjes te bouwen, eten te koken, pijlpunten te maken, etc?

@XXL prima hoor, maar veel mensen voelen zich er stiekum toch niet helemaal lekker bij denk ik.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-07-2009 23:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 juli 2009 23:13 schreef ElitE het volgende:
Slechts 3 procent NL'ers twittert

Nederland Het fenomeen Twitter is bij 63 procent van de Nederlanders bekend, maar slechts 3 procent gebruikt de website waarop bezoekers op hun eigen pagina korte berichten kunnen achterlaten.

Dat blijkt uit onderzoek naar sociale netwerksites dat onderzoeksbureau Tangram onder 550 Nederlanders uitvoerde. Slechts 2 procent vindt het een aantrekkelijk idee om vrienden en kennissen via Twitter op de hoogte te houden van de dagelijkse beslommeringen.

Via Twitter slingeren gebruikers berichten van steeds maximaal 140 tekens per keer het net op. Wie de persoon in kwestie volgt, kan de geplaatste teksten lezen op een computer of een mobiele telefoon.

Het is mogelijk de berichten af te schermen voor mensen die je niet volgen of mensen te blokkeren. Bekende Nederlanders als Paul de Leeuw, Marco Borsato en Victoria Koblenko twitteren er lustig op los.


haha slechts


Twitter is kut en moet dood, vooral mensen die hun twitter gelul aan hyves koppelen


Je moeder.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-07-2009 23:57 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Hier kan ik me toch zo vreselijk kwaad om maken: onze muziekleraar de intensive care ingeslagen door twee jongeren, voor de lol waarschijnlijk:


ARNHEM - Twee jonge jongens op een snorfiets hebben donderdagavond op de Nelson Mandelabrug in Arnhem een 44-jarige fietser zwaar mishandeld.


Buren van het slachtoffer, een muziekleraar van het Olympus College in Arnhem, loven een beloning van tenminste 500 euro uit voor de tip die leidt tot de aanhouding van de twee daders.

Bob Houter, buurman van het slachtoffer, hoopt dat een man die achter de leraar fietste zich meldt. "Hij moet wat hebben gezien. Mijn buurman heeft hem nog aangesproken." De muziekleraar heeft de nacht doorgebracht op de intensive care van Ziekenhuis Rijnstate. Artsen constateerden bij hem een gescheurde milt, beschadigde nieren en bloed in de urine.


Why doesn't my music get me all the chicks?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-07-2009 0:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 juli 2009 23:50 schreef Jelle het volgende:
Hoe, waar, wanneer en hoe kom je daar nou weer bij?
En hoeveel tijd kost het vervolgens om kleding te maken, hutjes te bouwen, eten te koken, pijlpunten te maken, etc?

@XXL prima hoor, maar veel mensen voelen zich er stiekum toch niet helemaal lekker bij denk ik.


Jah t is eigenlijk ook maar een erg simpele uitspraak, maargoed naast die 40 uur werk moet je natuurlijk ook je kleding kopen, eten koken, eten halen, je huis verbouwen opruimen enzo.

Ik had het uit een documantaire, over dat mensen aan landbouw zijn begonnen niet omdat jagen en verzamelen opzich niet zoveel druk opleverde, maar omdat door hogere bevolkingsdichtheden het jagen en verzamelen wel te lastig werd op een gegeven moment. Natuurlijk hangt de tijd enorm af van de omgeving, voedselsoort, seizoen enzo. En zul je als jager welleens een paar dagen weg moeten blijven om een voorraadje aan te maken.

In beide vormen van bestaan heb je wel een stevige druk, alleen sta je op een ander plekje in de behoeften pyramide.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-07-2009 7:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 juli 2009 23:50 schreef Jelle het volgende:
@XXL prima hoor, maar veel mensen voelen zich er stiekum toch niet helemaal lekker bij denk ik.

Dat denk ik ook. Als je eens goed nadenkt over hoeveel je doet omdat je het zelf wilt, en hoeveel je doet omdat "de omgeving" het van je vraagt, dan kom je er vaak achter dat er toch erg veel voor je bepaald wordt. En wat mensen vaak depressief maakt is dat ze geen grip hebben op wat ze doen. Zelf heb ik hier ook vaak moeite mee, m.n. in werksituaties.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


renYek
Usericon van renYek
Posted 08-07-2009 7:51 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 8 juli 2009 0:06 schreef ElitE het volgende:
Jah t is eigenlijk ook maar een erg simpele uitspraak, maargoed naast die 40 uur werk moet je natuurlijk ook je kleding kopen, eten koken, eten halen, je huis verbouwen opruimen enzo.




Als ik eens grofweg tel, gaat onderstaande in mijn geval op.

128 uren in de week
56 Slapen
40 Werken
10 Reizen woon/werk
10 Boodschappen/huishouden/eten/koken etc.
12 "Over"

In die 12 uur die "over zijn, breng ik voornamelijk tijd door met renYek jr. die ik overdag natuurlijk niet zie als gevolg van werken/reizen, maar daarin vind ik het ook nog wel prettig om te sporten, mijn vakkennis op peil te houden, sociale contacten IRL te onderhouden, wat momentjes samen met mijn vriendin hebben en ook niet geheel onbelangrijk: af en toe wat tijd voor mezelf.

Minder slaap nodig hebben of hetzelfde verdienen met minder uren zou wel een uitkomst zijn zeg maar hehe.

Maar goed, ik kies er zelf voor. Ik kies ervoor om vroeg te beginnen zodat ik op tijd thuis ben om fatsoenlijk wat van m'n kind mee te krijgen. Ik kies ervoor om in de detachering te werken (en daarmee reistijd) omdat ik zo voldoende uitdaging in mijn werk houdt (steeds verschillende klanten/omgevingen etc.)

Ik vind mijn werk erg leuk en wil daarin ook het maximale bereiken en kies er daarom ook voor om mezelf bij te spijkeren en "up to date" te houden/voorop te willen lopen.

Wat ik wil zeggen is dat heel veel dingen in je leven uit keuzes bestaan en daar horen bepaalde consequenties bij die je dan ook moet dragen.



[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 08-07-2009 7:57]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-07-2009 9:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 juli 2009 7:51 schreef renYek het volgende:
128 uren in de week
56 Slapen
40 Werken
10 Reizen woon/werk
10 Boodschappen/huishouden/eten/koken etc.
12 "Over"


Je hebt 168 uur in de week. Je houdt dus 168 - 116 = 52 uur over.

Misschien moet je wat meer van je vrije tijd aan bijscholing besteden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


renYek
Usericon van renYek
Posted 08-07-2009 14:08 by renYek Profiel van renYek

LOL! Ik vond die 12 uur al weinig hehe


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2009 16:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dronken das houdt Duits verkeer op
Uitgegeven: 8 juli 2009 15:13
Laatst gewijzigd: 8 juli 2009 15:13
GOSLAR - Een dronken das heeft nabij de Duitse stad Goslar een flinke tijd het verkeer opgehouden door over de weg te zwalken.

Het dier had zich tegoed gedaan aan gistende bessen. De politie joeg het dier weg door het met een stok te prikken, meldde een woordvoerder woensdag.

''Het fruit was in de maag van het dier veranderd in alcohol, dus de das was zo dronken als een tor'', aldus de zegsman. ''Daarnaast had het dier diarree, die volzat met kersenpitten.'' De das heeft zijn roes uitgeslapen in een nabijgelegen weide.

© ANP


:')!!!


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2009 17:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Apen doen aan markteconomie
Uitgegeven: 8 juli 2009 16:33
Laatst gewijzigd: 8 juli 2009 16:33
AMSTERDAM - Wie een schaars goed bezit, is goud waard. Zo gaat het bij mensen, en bij apen. De groene meerkat mag dan geen aandelenportefeuille hebben, maar het vrouwtje dat op de appels past heeft wel een hoge marktwaarde.

Een team van Nederlandse en Franse wetenschappers, onder wie NWO-onderzoekers Eric van Damme en Ronald Noë, zochten uit een groep groene meerkatten een vrouwtje dat normaal niet veel in te brengen heeft.

Alleen haar leerden ze hoe een bak met een stukjes appel kon openmaken. Appels gelden als een enorme lekkernij voor meerkatten. Dat deed wonderen voor haar marktwaarde. In ruil voor appel begonnen de andere apen haar vaker en langer te vlooien, alsof ze voor de appel betaalden.

Koers

Vervolgens leerden de onderzoekers een tweede vrouwtje hoe ze de bak kon openmaken. Meteen daalde de koers van het eerste vrouwtje, terwijl die van nummer twee steeg, totdat beide apendames ongeveer evenveel waard waren.

Ze werden nu even vaak gevlooid door hun groepsgenoten. Van Damme, Noë en hun collega’s concluderen daaruit dat de apen een idee hebben van vraag en aanbod en bovendien op de een of andere manier hebben onderhandeld over de prijs van appel.

De wetenschappers publiceerden hun resultaten in het toonaangevende vakblad PNAS onder de titel ‘Supply and demand determine the market value of food providers in wild vervet monkeys’
© www.kennislink.nl



Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2009 17:23 by XXL Profiel van XXL

Volgens mij is toch allang bekend dat dit bij heel veel dieren zo werkt?

De een heeft iets wat de ander wil dus stijgt er ergens iemand in de hiërarchie.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2009 17:54 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Geen idee, nooit echt in verdiept


Je moeder.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 08-07-2009 18:19 by Jelle Profiel van Jelle

Het principe is allang bekend ja maar ik heb nog nooit eerder gelezen dat het op zo'n manier gemanipuleerd werd. Geinig.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2009 19:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Nederlandse journalist bij G8 aangehouden
Uitgegeven: 8 juli 2009 19:29
Laatst gewijzigd: 8 juli 2009 19:28
ROME - Een Nederlandse journalist met zijn cameraploeg is woensdag vlakbij L'Aquila aangehouden door de Italiaanse politie. De vier Nederlanders waren op weg naar de G8-top in de hoofdstad van de Abruzzen en hadden een gasmasker, helmen en twee knuppels bij zich.

Na controle van de NVJ-perskaart van de journalist, werd de groep vrijgelaten. Dat meldden Italiaanse media.

Het gasmasker en de helmen had de groep naar eigen zeggen bij zich uit voorzorg in geval van rellen. De knuppels zouden ze in de wagen hebben gevonden.

© ANP


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2009 7:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Oostenrijk door de bocht...

Vrouw overreden door trekker en gedumpt in gierput

Een Oostenrijkse boer heeft zich op een grove manier willen bevrijden van zijn vrouw. De boer zou namelijk zijn echtgenote opzettelijk hebben platgereden met zijn trekker. Vervolgens zou hij het lijk in de gierkelder hebben gegooid.

Na de moord verliet de 52-jarige Oostenrijker het boerenerf in Schieldberg om naar zijn buurman te wandelen. Hij vertelde zijn naaste dat zijn vrouw was overleden. Toen buurman even later een kijkje wilde nemen bij de boer, wilde deze ook hem overrijden met zijn tractor, zo laat de politie weten.

Hierna ging de agrariër naar de beerput en smeet daar het lijk van zijn echtgenote in. De man stapte in zijn auto en vluchtte weg van de boerderij. Hij kon echter worden gepakt toen hij een aanrijding kreeg met de ambulance die juist op weg was naar zijn huis.


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2009 7:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2009 11:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ah..nog ouder worden:

Stofje verlengt leven van muizen

AUSTIN - Een stofje dat ooit op Paaseiland in de grond is gevonden, kan volgens wetenschappers het leven van muizen met 38 procent verlengen. Mogelijk kan het zogeheten sirolimus (in het Engels rapamycin) veroudering ook bij mensen tegengaan.

Dat schrijven de onderzoekers in het wetenschappelijke tijdschrift Nature.

Amerikaanse wetenschappers gaven oude muizen (vergeleken met de leeftijd van mensen waren de dieren ongeveer zestig jaar oud) sirolimus.

De dieren werden daardoor tussen de 28 en 38 procent ouder dan de dieren die het stofje niet kregen.

De onderzoekers hadden de muizen zo gekweekt dat ze zoveel mogelijk de menselijke gevoeligheid voor ziekten en ouderdom nabootsten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-07-2009 11:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Oh!

Da's nog eens fijn thuiskomen!

quote:
A'damse orgelspelers kappen ermee

Aan het tijdperk van de Amsterdamse draaiorgel lijkt een einde te komen. Nieuwe wetten en klachten van stadsbewoners maken het de orgelman steeds lastiger.

Veel orgeldraaiers hebben de moed al opgegeven. Ze worden overspoeld met regels. Een orgelman krijgt een vergunning voor een bepaald gebied waar hij mag spelen, met daarbij de duur en op welke dag.

'Eind in zicht'

Henk ten Hoeve is één van de laatst overgebleven orgelspelers. "Maar het eind lijkt nu wel in zicht kan ik je vertellen. Ik kan weer een hoofdstuk toevoegen aan de soap." Ten Hoeve mag sinds kort niet meer draaien op het Damrak.

Klagende werknemers

"Het is één van weinige plekken waar ik mijn centen nog kan verdienen, aangezien ik ook al niet meer op het Centraal Station mag spelen vanwege de aanleg van de Noord/Zuidlijn. Er is nu een kantoor gevestigd boven de winkels en nu klagen die werknemers! De politie lijkt, ondanks mijn vergunning, aan hun kant te staan en dreigt mijn vergunning af te pakken als ik nog één keer voor 'overlast' zorg."

Liefde voor de orgel

"Ik word er echt een beetje moedeloos van, maar ja, de liefde voor het orgel lijkt het altijd weer te winnen", zo vertelt hij De Telegraaf.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-07-2009 11:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Sirolimus (INN/USAN), also known as rapamycin, is an immunosuppressant drug used to prevent rejection in organ transplantation; it is especially useful in kidney transplants.


Misschien wel handig als ze dat er ook bij vermelden...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-07-2009 11:57 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 juli 2009 11:51 schreef Greycloak het volgende:
Oh!

Da's nog eens fijn thuiskomen!


(SN)


Weer een onderdeel van onze Westerse/Nederlandse/Judeo-Christelijke cultuur weg. De moslims gaan het straatbeeld nu nog verder bepalen



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-07-2009 13:21 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Tsja, gruwelijk irritant vind ik ze maar ze horen er toch wel een beetje bij. Maar de maatschappij verandert en ze horen er duidelijk niet meer in thuis...

-------

Kleuter (4) betast leerlingen basisschool
Uitgegeven: 9 juli 2009 13:10
Laatst gewijzigd: 9 juli 2009 13:10
AMSTERDAM - Op basisschool Het Baken in Veenendaal is opschudding ontstaan, nadat een jongetje van vier seksuele handelingen zou hebben verricht bij medeleerlingen.

De zaak kwam dinsdag aan het licht en sindsdien hebben de ouders van tenminste een kind een klacht ingediend, meldt RTV Utrecht. De school heeft donderdag de ouders van de scholieren ingelicht.

Het jongetje is inmiddels van school gestuurd. Desondanks is de commotie onder de ouders groot. Vooral omdat het jongetje al meerdere keren seksueel getinte opmerkingen had gemaakt tegen docenten van de school.

De school ondernam in het verleden al eens pogingen om het kind op een speciale school te laten plaatsen. Dit lukte toen niet, omdat verschillende instanties geen gehoor gaven aan het verzoek.
© NU.nl

------------

Een nieuwe Dutroux/Fritzel in de dop?


Je moeder.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-07-2009 14:05 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

die orgel dingen zijn zwaar irritant..

in de fik steken als ze draaien kloten dingen

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 09-07-2009 14:06]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen