![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeiden ze bij GeenStijl ja, beetje twijfelachtig allemaal .. of dit bericht is ook weer een hoax .. ![]() |
|
stond ook in de Spits dat het een Hoax was. ![]() |
|
is zelfde .. ![]() |
|
ow, dat wist ik niet. Maar gaat om dit radio station: http://www.mnm.be/ edit: het radio station zegt btw op de website dat zij er niets mee te maken hebben. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-06-2009 15:26] ![]() |
|
quote: Het wordt steeds mooier... quote: Ja hoor... 2 cm diep... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
ROFLMAO als die doos 2 cm dikke huid op hara hoofd heeft zitten mag ze naar het circus ![]() |
|
quote: ![]() Waarom greep die oom niet in dan toen dat wicht bewusteloos raakte? ![]() ![]() |
|
Incest * Belg * Stoephoer * Woonwagenvolk = hilarische lachbuien om domste actie ooit. ![]() |
|
Brüno opent 'pink light district' op Wallen ![]() (Novum) - Sacha Baron Cohen heeft vrijdagmiddag op een jetski een bezoekje gebracht aan de Amsterdamse Wallen. De komiek opende als zijn alter ego Brüno het 'pink light district'. Cohen poseerde in een rode string, die boven zijn iets te strakke zwarte broek uitstak, samen met een drietal schaars geklede mannen voor de toegestroomde fotografen. Nadat de Brit wat grappen had gemaakt, knipte hij een lintje door om de homovariant van het red light district te openen, meldt een woordvoerder van filmproducent Universal. De 37-jarige komiek en acteur is in de hoofdstad om zijn 'Brüno'-film onder de aandacht te brengen. Voor de rolprent is hij in de huid gekropen van de Oostenrijkse homoseksuele modeverslaggever Brüno. Zaterdag gaat de film onder het toeziend oog van de 'Borat'-acteur in voorpremière. Vanaf 8 juli draait 'Brüno' in de Nederlandse bioscopen. ![]() ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
'Veertig gevallen van ontucht binnen de kerk per jaar' AMSTERDAM – Bij de katholieke kerken in Nederland worden jaarlijks veertig gevallen van ontucht door ambtsdragers uit de kerk geregistreerd. Dat blijkt uit onderzoek van het televisieprogramma Zembla. Volgens het VARA-programma zijn kerken niet transparant als het gaat om seksuele misstanden. In 2007 zou door de kerk zijn stilgehouden dat de voltallige klachtencommissie, die de ontuchtzaken binnen de kerk intern moet afhandelen, was opgestapt. Regels Dit gebeurde naar aanleiding van een verscherping van de regels voor de klachtenbehandeling. De commissie hekelde het feit dat hierbij niet meer de belangen van de slachtoffers, maar de belangen van de kerk voorop stonden. Aansprakelijkheid Voormalig voorzitter Van Kuijck: “De commissie kreeg de indruk dat het veel belangrijker werd om ook de kerk te beschermen tegen allerlei aansprakelijkheidsrisico’s.” “Daardoor stond de positie van het slachtoffer niet meer centraal en dat was toch het uitgangspunt.” Gevolgen Volgens Peter Nissen, hoogleraar cultuurgeschiedenis van het christendom, zijn de gevolgen voor priesters en dominees die de fout in gaan verwaarloosbaar. “Ik ken meer voorbeelden van priesters die geschorst zijn en na een tijdje in kerkelijke functies en zelfs weer pastoraal werk kunnen doen, zelfs met jongeren” ![]() |
|
GOH wat een verrassing! (megacynisme) ![]() |
|
quote: Veertig, dat valt wel mee. Ik had erger verwacht eerlijk gezegd. Zeker bij mensen die zich aan een achterhaald celibaat moeten houden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hahaha, moet je hem horen, krijg jij eerst maar eens een echte baan voordat je je als een elitaire snob gaat gedragen, padlarf. ![]() |
|
quote: Er worden er 40 geregistreerd... Dus het echte aantal is hoger. En die 40 gevallen kan natuurlijk ook slaan op die ambtsdragers, dan is het aantal misbruikte kinderen nog veel hoger. Boeiender ![]() |
|
quote: Toch ben ik benieuwd wat het resultaat van een dergelijk onderzoek onder moslimgelovigen zou opleveren. Daar hoor je namelijk zelden iets over, en die gemeenschap lijkt me nog veel geslotener. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Mbt het celibaat is er nogal een verschil, die wordt niet verheerlijkt door de moslimgemeenschap. [edit] En het gaat niet om de gelovigen, maar om de geestelijken. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 19-06-2009 19:43] Boeiender ![]() |
|
quote: Onzin, voor deze mensen heb ik juist wel respect, omdat zij er daadwerkelijk wat aan doen, in tegenstelling tot de SP'er die staat te schreeuwen voor het binnenhof bijvoorbeeld. Against God and Government ![]() |
|
quote: Klopt, maar dan nog. Ik hoor ook van alles uit de moslimgemeenschap over dubieuze imams, maar dat lekt zelden uit. Bij het bashen van de katholieke kerk heb ik toch het gevoel alsof ze tegen een dood paard aantrappen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Niet zo happen, irl is karnivoor wel genuanceerd hoor. ![]() |
|
quote: Hoezo "bashen"? En hoezo "dood paard"? Wat heb jij gehoord uit de moslimgemeenschap over dubieuze imams? (For the record: Ik vind alle religie overbodig en schadelijk). Boeiender ![]() |
|
quote: Als het over de katholieke kerk gaat in de media, heeft dat vaak met misbruik door priesters te maken. Doordat priester ooit hebben toegezegd aan een achterhaald principe als het celibaat mee te werken, komt hun seksualiteit er nogal eens verwrongen uit. En op de één of andere manier spreekt dit journalisten aan. Erg bijzonder is het echter niet, ook niet het feit dat zaken in de doofpot worden gehouden. Omdat dit in talloze andere gemeenschappen ook gebeurt. Maar omdat priesters seks zogenaamd afzweren is het voor media extra interessant. quote: Op papier heeft de RK kerk 4 miljoen leden. Echter, hiervan zijn maar een kleine 200.000 regelmatige kerkgangers. Op sterven na dood dus. quote: Ik heb lesgegeven op een zwarte school met 80% moslimleerlingen. Daar heb ik kennisgemaakt met hoe er, in opdracht van de imam, met jonge meisjes werd omgegaan. Ontucht was maar één van de veel voorkomende mishandelingsvormen. Maar dergelijke zaken werden heel goed binnen de gemeenschap gehouden. (For the record: Ik vind alle religie overbodig en schadelijk).[/quote] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hmmmm, vindt je dat "bashen"? Ik vind het niet meer dan begrijpelijk dat dit soort dingen in het nieuws komen, want behalve het celibaat praat je natuurlijk ook over religie, en over mensen die namens hun god handelen. quote:Euh, dit zijn de NL cijfers neem ik aan? Wereldwijd meer dan een miljard gelovigen nog steeds. quote: Net zulke klootzakken dus. ![]() Boeiender ![]() |
|
Heeeeeee, en hier nóg een gerelateerd vers bericht: quote: Boeiender ![]() |
|
quote: Het zijn net mensen, die gristenen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |