![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, er wordt zoveel gesubsidieerd en dan was dit schip nog lang niet het meest onzinnige... ![]() |
|
+ 1 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
bullshit, VOC had maar weinig met slavernij te maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Net als de Nederlandse Negers. Boeiender ![]() |
|
quote: Is dit nou serieus of gewoon een slechte trollpost? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
combi. maaruh, men gaat me nou toch niet vertellen dat Nederland niks tot weinig met slavernij had te maken? Grootste slavendrijvers ever imho, nog steeds eigenlijk. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
:') Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Er is een verschil tussen WIC en VOC, De VOC deed minimaal aan slavenhandel en gebruikte op plantages ook maar weinig slaven. Waar haal je dat vandaan dat we grootste slavendrijvers ooit zijn geweest? ik denk dat romeinen en grieken daar altijd nog veel meer aan deden. Daarnaast is het van alle tijden alle volkeren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Best wel respect voor Elite die de moeite neemt om zo'n lompe post nog van een normaal antwoord te voorzien. ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ik ben (gelukkig) geen Nederlander. Maar ik heb wel zeker via legio geschiedenisleraren en bepaalde interviews en naslagwerken meegekregen dat de handjes van de nederlanders echt wel goed smerig zijn. ze kunnen over het algemeen gewoon echt niet met buitenlanders omgaan, en doen werkelijk alles voor persoonlijk gewin en status. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: mja doet zeer schijnbaar, zal wel een zere plek hebben aangeraakt ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Niet? Hups, het land uit jij! Parasiet! Beetje genieten van alles dat wij met hard werken en slavernij drijven opgebouwd hebben. Tssssssssssssk. Boeiender ![]() |
|
quote: ja fok off, zit hier net zo relaxed gebruik te maken van alle bronnen ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Gelukkig maar ja, want alle Nederlanders moeten verantwoording nemen voor de daden van alle Nederlanders in het heden, verleden en toekomst. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: noem eens een land zonder vieze handen hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: jij snapt het, hier heb je een welverdiende cola ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Gelukkig ben ik maar 75 procent Nederland, stel je voor... Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: niet zo goor als die van Nederland iig... maak overgens eens dit soort meldingen bij wat Surinamers? Ambonezen? Zuid-Afrikanen? succes alvast ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Je bent verwekt in een gangbang sessie met drie nederlanders en één neger? ![]() |
|
Iemand die alleen spullen leent heeft altijd vieze handen. ![]() |
|
quote: Moeilijk he, wiskunde? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: godsamme, piss off! terug naar de kroeg jij bemoeial! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Lenen is altijd goedkoper dan kopen ![]() Daar ben je nederlander voor ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: HA! dus ik ben goed ingeburgerd?! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |