IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-06-2009 17:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

NL en Rusland: handen ineen tegen piraten

Nederland en Rusland gaan samen de mogelijkheden bekijken voor de oprichting van een internationaal tribunaal voor de berechting van Somalische piraten in de regio. Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen en zijn Russische ambtgenoot Sergej Lavrov hebben daarover vandaag afspraken gemaakt.

Dat heeft Verhagens woordvoerder laten weten. Begin juli wordt in Den Haag een internationale bijeenkomt gehouden om de details van een dergelijk tribunaal uit te werken. Rusland stuurt deskundigen naar die ontmoeting. Zowel Nederlandse als Russische marineschepen patrouilleren in de Golf van Aden en de wateren rond Somalië om piraterij tegen te gaan.





niet zo slim dus


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 18:03 by XXL Profiel van XXL

Begrijp ik dat plaatje nou goed?
Is de toename van het aantal piraten het gevolg van Global Warming?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 18:05 by Snaack Profiel van Snaack

De afname, n00b.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 18:06 by XXL Profiel van XXL

Owja, ff niet opgelet.

Dan nog zie ik het verband niet maar het zal vast een wetenschappelijke verklaring hebben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 18:09 by Snaack Profiel van Snaack

Je kan wel een miljoen zinloze verbanden leggen.

Zo is de hoeveelheid spermacellen in het zaad van giraffen omgekeerd evenredig verwant aan het aantal piraten.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-06-2009 12:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd dat CO2 en temperatuur gelijk lopen zegt nog niets over de causaliteit ervan.

Roze Olifant in Dierenpark Emmen


Wie vandaag naar Dierenpark Emmen gaat, moet niet raar opkijken als er ineens een grote Roze Olifant voor je neus staat. De opblaasbare olifant wordt in het dierenpark neergezet ter gelegenheid van de lancering van het project Jong&Out. Dit project is een samenwerkingsverband van het COC en de gemeente Emmen om homoseksualiteit beter bespreekbaar te maken op middelbare scholen.

Wethouder Mariet Thalens (Emancipatie) en Statenlid Koen Dijkstra zullen de olifant vanmiddag om twaalf uur opblazen. Tegelijkertijd zal ook de website www.derozeolifant.nl de lucht ingaan. Deze website is speciaal voor leerlingen en docenten uit de regio Emmen, die graag ondersteuning van het COC willen om andersgeaardheid op hun school bespreekbaar te maken.

Haha in het begin dacht ik dat het om coma zuipen ging.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2009 18:55 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 juni 2009 19:34 schreef Snaack het volgende:
Hahaha, moet je hem horen, krijg jij eerst maar eens een echte baan voordat je je als een elitaire snob gaat gedragen, padlarf.


wtf? "nee jij!" wat is er elitair aan klagen dat ecoterroristen beter een fatsoenlijke baan kunnen zoeken dan anderen te etteren?

edit voor de duidelijkheid: met fatsoenlijke baan bedoel ik gewoon een maatschappelijk geaccepteerde baan, of het nou vuilnisman is of management consultant. niks elitairs aan een baan hebben toch? maar ga er van uit dat jij niet zo denkt.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-06-2009 19:23]


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2009 19:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

De term ecoterroristen is wat mij betreft voorbehouden aan lui die bijvoorbeeld de families van nertsefokkers bedreigen.

Dit ligt veel subtieler: er zijn regels om het zeeleven te beschermen, en deze zijn ook nodig. Regeringen falen er echter in om deze wetten te handhaven. Is het dan pertinent fout om zelf je kop uit te steken?

Ik zeg niet dat ik het volledig eens ben met anti-walvisvaarders, maar het is te makkelijk om gelijk je (inderdaad elitaire) anti-crustie reflexen te laten opspelen zonder zelf ook maar je standpunt enigszins toe te lichten.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2009 19:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

weinig elitairs aan een hekel hebben aan mensen die anderen opzettelijk verwonden lijkt me. lijkt me vrij helder als argument toch, wat wil je nog meer weten?

opzich ben ik trouwens wel eens met dat je best buiten de regels van de wet mag terug mag doen als iemand de wet overtreedt maar in dit geval is het (helaas) legaal wat die vissers doen. over die legaliteit kan getwijfeld worden maar dan nog vind ik dat die veel beter afgedwongen kan worden met diplomatieke middelen ipv losgeslagen idioten met een boot en wapens, hoe goed ze het ook bedoelen.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-06-2009 19:17]


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2009 19:17 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Daarnet waren ze nog kut omdat ze geen baan hadden (en jij wel).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2009 19:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 juni 2009 19:17 schreef Gemene Lepel het volgende:
Daarnet waren ze nog kut omdat ze geen baan hadden (en jij wel).


o? oke, lekker ongenuanceerd en kort door de bocht, dat wel, maar ik neem aan dat men aan de hand van mijn reactie heus wel weet wat ik bedoel, zo niet: zie boven.



[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-06-2009 19:26]


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2009 19:20 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 juni 2009 12:20 schreef Snaack het volgende:
Ik bedoelde niets meer dan dat karnivoor, nu hij zijn haar afgeknipt heeft en overhemden draagt naar zijn pauperbaan, ineens de indruk wil wekken dat hij een hele bink is, maar dat is hij natuurlijk helemaal niet.

En dan nog, als hij al "recht van spreken" zou hebben, is het alsnog een kansloos domme uitspraak, wat paradoxaal genoeg weer bewijst dat hij waarschijnlijk vrij laag op de maatschappelijke ladder zal blijven hangen en ik dus gelijk heb.


mwa, er is hier bijster weinig veranderd hoor. maar dat leidt je dus af aan een foto met een overhemd aan?


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-06-2009 19:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Japan is natuurlijk wel redelijk creatief met de regels, maar ze proberen met de onderzoeken(en die worden wel degelijk uitgevoerd) juist duurzamere walvisjacht op te zetten. Bij sommige soorten is dit volgens mij wel goed te doen.

Je kan zeggen dat het zieliger is voor een walvis omdat het niet zo heel netjes gaat en ze toch intelligent zijn, maar je hoeft er maar 1 te doden ipv honderden koeien.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-06-2009 19:27 by Forever After Profiel van Forever After

Maar je hebt er sneller 100 koeien bij dan 100 walvissen.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-06-2009 19:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar daar gaat het toch niet om, heb je er sneller honderden koeien bij als 1 walvis, dat is de vraag.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-06-2009 19:34 by Forever After Profiel van Forever After

Aangezien er heel wat koeien voor handen zijn om mee te fokken in tegenstelling tot walvissen denk ik dat je inderdaad zelfs sneller 100 koeien hebt dan 1 walvis.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-06-2009 19:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dan kijk je er toch oneerlijk tegenaan, die koeien voed je met behoorlijk wat intensieve landbouw, en hou je in kleine ruimte. Die walvis zwemt rond in een grote oceaan maar verbruikt misschien minder materiaal dan een koe doet. Die vergelijking is niet zo makkelijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2009 7:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 juni 2009 19:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
De term ecoterroristen is wat mij betreft voorbehouden aan lui die bijvoorbeeld de families van nertsefokkers bedreigen.

Dit ligt veel subtieler: er zijn regels om het zeeleven te beschermen, en deze zijn ook nodig. Regeringen falen er echter in om deze wetten te handhaven. Is het dan pertinent fout om zelf je kop uit te steken?


Precies, ze springen in het gat wat de regeringen laten liggen m.b.t. handhaving van de visserijregels.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-06-2009 11:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Kimberley wilde de sterretjes zelf

Het Belgische meisje dat "in slaap was gevallen" en wakker werd met 56 getatoeëerde sterretjes op haar gezicht, wilde de inktplaatjes wel degelijk.

Omdat ze bang was voor de reactie van pa, verzon Kimberley Vlaeminck, het slaapverhaal. Toen daaraan werd getwijfeld, kwam er een versie dat ze flauwgevallen was.
Ze biechtte haar leugentje op bij een Vlaamse omroep, op het moment dat de camera uitstond.
Inmiddels was zo'n beetje de hele wereld over de onnozele Belgische gevallen.

(SN)

Goh.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2009 12:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Goh .. hoe verrassend ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2009 12:07 by bastianus Profiel van bastianus

Onnozele Belgische, is dat een pleonasme of een tautologie?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-06-2009 12:19 by Jällö Profiel van Jällö

Geen van beide.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2009 12:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nekschot?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2009 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nog een nekschot voor een belg:

Vergeten Belgische baby sterft in auto
Uitgegeven: 22 juni 2009 07:05
Laatst gewijzigd: 22 juni 2009 07:05

KESSEL-LO - Een elf maanden oude baby is in België gestorven, omdat haar vader vergeten was het kind uit zijn auto te halen.

De man ging met zijn dochter in de auto op weg naar zijn werk, maar vergat onderweg te stoppen bij de crèche, schrijft Het Laatste Nieuws maandag.

Het incident had afgelopen donderdag plaats in Kessel-Lo, maar werd in het weekeinde pas naar buiten gebracht. De moeder ontdekte het meisje 's avonds in de auto.

Kinderstoeltje

Zoals altijd was de moeder op weg naar de crèche om haar dochter op te halen. Daarvoor moest zij eerst het kinderstoeltje uit de wagen van haar man halen. Het meisje was al overleden toen haar moeder aantrof.

Het was donderdag 21 graden. Het meisje is vermoedelijk overleden aan uitdroging en oververhitting.


Hoe kun je nou in godsnaam je kind "vergeten"???


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2009 13:04 by Schaep Profiel van Schaep

Nu vergeet hij zijn kind vast nooit meer.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen