|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nekschot voor mensen die op zo'n manier van hun huisdieren afwillen als ze op vakantie gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waar gaat het heen met de honden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Naar het bos? |
|
Stel mist eiland door tikfout in gps Een Zweeds stelletje dacht eindelijk hun vakantiebestemming bereikt te hebben, maar bleek door een tikfout in hun gps-systeem 650 kilometer verderop te zitten. Ze kwamen in het Noord-Italiaanse industriestadje Carpi terecht in plaats van op het Zuid-Italiaanse eiland Capri. "Het is nauwelijks te begrijpen hoe ze dit voor elkaar gekregen hebben, want Capri is een eiland!", aldus een woordvoerder van de gemeente Carpi. Het stel van middelbare leeftijd ontdekte de fout toen ze bij de lokale VVV van Carpi vroegen hoe ze het best naar de beroemde blauwe grotten konden rijden op het eiland in de baai van Napels. Het stel is volgens de gemeentewoordvoerder alsnog naar Capri vertrokken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ook Belgen ontvangen 'scheppingsbrochure' Nederland heeft hem al gehad, maar nu zullen ook de Vlamingen heb in de bus krijgen: de 'scheppingsbrochure'. Als het aan christelijke Nederlandse verenigingen ligt, worden er 'een paar honderdduizend' van deze brochures in België verspreid. De brochure met de titel 'Evolutie of schepping, wat geloof jij?' viel in februari bij 6,6 miljoen Nederlandse huishoudens op de mat. De aanleiding was de tweehonderdste verjaardag van Darwin. Ook de Belgen zullen de brochure, waarin uitgelegd wordt waarom het Bijbelse scheppingsverhaal geloofwaardiger is dan de evolutietheorie van Darwin, binnenkort op de mat vallen. Bert Dorenbos, een van de initiatiefnemers van de folders laat weten dat er in heel Europa interesse is voor de brochure. "Maar we beginnen in België, want de brochure bestaat voorlopig alleen in het Nederlands." Dorenbos ziet echter wel mogelijkheden om de brochure te gaan vertalen. Een aantal Vlaamse gezinnen hebben de brochure al ontvangen. Volgens Dorenbos hebben Belgische sympathisanten de folders eerder al aangevraagd en op eigen initiatief verspreid. "We zijn nog aan het onderzoeken hoe we heel Vlaanderen op een systematische manier kunnen bereiken", aldus Dorenbos. Hiervoor zijn er al wel contacten gelegd met bevriende organisaties in België, maar deze zijn met name lokaal actief. "We zoeken een landelijk netwerk waarop we beroep kunnen doen." Haha wikipedia over bert: quote: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-07-2009 14:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die Dorenbos houdt anders wel voet bij stuk, da's een broeder waar je nog wat aan hebt. Anders dan die Knevel, die met de eerste de beste intelligent design-theorie meedraait.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
nouja alsof voet bij stuk houden zo goed is? Cees Dekker was ook groot voorvechter van ID en is zelf wetenschapper en kwam vak naar voren met ID ideeen. Maar later is hij ervanaf gestapt simpelweg omdat het niet te bewijzen is. Dat vind ik knapper dan voet bij stuk houden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat is wel een stuk wetenschappelijker ja, maar veel minder amusant. Ik hou wel van die koppige types die niet van hun mening zijn af te brengen, b.v. die figuur in Paradijsvogels, De Stoel of zo'n programma vol bleef houden dat er geen mens op de maan geweest is. Zelf ben ik er b.v. overtuigd van dat ik in mijn jeugd een kabouter heb gezien, en dan kan ik wel gaan toegeven dat dit wetenschappelijk niet verantwoord is, maar waar blijft dan de romantiek in het geheel? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Uit een stukje op Nu.nl: http://www.nu.nl/algemeen/2050141/om-eist-celstraf-in-valkuilenzaak.html B. heeft geweigerd mee te werken aan een onderzoek naar zijn geestestoestand. Daarom kon het OM geen tbs eisen, alhoewel Keeris de daad wel tbs-waardig vindt. ''U geniet ervan als mensen lijden.'' Hoe zit dit nu weer? Zoals het hier staat lijkt het erop dat als je maar gewoon weigerd om mee te werken aan zo'n onderzoek je dan geen tbs tegen je geëist kan krijgen? Lijkt me toch vreemd... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-07-2009 16:49] |
|
quote: Net als andere geestelijke behandelingen niet -zomaar- opgelegd kunnen worden. Ik weet niet wat daar vreemd aan is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Schijnbaar kan een onderzoek gewijgerd worden.... Wel vreemd inderdaad. quote: Boeiender |
|
quote: , want ... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Het moest weigeren zijn.... Nou, vreemd omdat men zo mischien niet de straf krijgt die het beste bij de persoon past. Boeiender |
|
maar als je niet meewerkt is een behandeling sowieso onmogelijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Daar heb je absoluut een punt, lastige materie. Boeiender |
|
Al is chemische castratie wel redelijk werkzaam, natuurlijk, al werkt het beter als het vrijwillig gebeurt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hmmmm, zal dat echt helpen bij een moordenaar Boeiender |
|
quote: Mkay, leuk als het echt werkt. Boeiender |
|
quote: Tsja... Als nu iemand iets echt heel mafs doet, dan is de straf die maatschappelijk wenselijk is dat iemand naast een celstraf ook behandeld wordt. Als je door een onderzoek te weigeren ook zo'n behandelingsstraf kan voorkomen krijg je dus meer veroordeelden die onbehandeld weer op straat komen (al dan niet na een langere celstraf). Dat lijkt me onwenselijk. |
|
quote: ligt eraan welk type, als het door wilde testosteron agressie is kan het wel helpen. Maar voor verkrachters en pedo's is dit wel een geweldige oplossing en ik denk toch dat dat het grootste gedeelte van de TBSers is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: klopt, maar daarom is TBS in sommige gevallen ook levenslang als niet meegewerkt wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dierenpark met dresscode Safaripark Beekse Bergen in Hilvarenbeek is het eerste Nederlandse dierenpark dat een dresscode invoert. Bezoekers mogen vanaf aanstaande zaterdag niet meer met ontbloot bovenlijf door het park lopen. Volgens parkmanager Sjors van den Boogaart nam nam het aantal klachten over halfnaakte bezoekers toe. "Natuurlijk moet iedereen in z’n vrije tijd kunnen dragen wat hij of zij wil, maar bij een kindvriendelijke dagattractie vinden we het net als veel bezoekers niet gepast," stelt Van den Boogaart. Bezoekers die ondanks de dresscode toch hun bovenkleding uitdoen, zullen niet beboet worden. Wel verwijzen medewerkers van het park hen naar de souvernirwinkel, waar T-shirts verkocht worden. nou nou die kinderen raken echt beschadigd door een blote bast ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe Boeiender |
|
quote: Je herkent jezelf erin? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |