IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-07-2009 1:48 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 juli 2009 16:24 schreef Jenje het volgende:
Geitje opengesneden en in brand gestoken

ZOETERWOUDE - De politie heeft zondag na een melding een dood geitje gevonden halverwege het Molenpad in Zoeterwoude. Het diertje bleek opengesneden en in brand te zijn gestoken, liet de politie maandag weten.

Een vrouw belde 's ochtends vroeg de politie omdat zij een jonge geit bij een picknicktafel zag hangen. Her dier hing ondersteboven met twee poten tussen de houten tafelplanken geklemd. De politie heeft geen idee waar het geitje vandaan komt en is op zoek naar getuigen.

In mei werden in Zoetermeer twee doodgestoken lammetjes gevonden. Een lammetje lag dood op een picknicktafel, een ander in de buurt van een fietspad. De politie kon niet zeggen of er een verband is tussen de zaken.

Duimschroeven voor deze mongool


Wat nou duimschroeven???

Ook aan zijn poten ophangen, opensnijden en in brand steken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-07-2009 2:04 by WMP Profiel van WMP

En als dergelijke taferelen in een slachthuis gebeuren kraait er geen hond naar. Hoe hypocriet.
Nergens in het bericht wordt vermeld dat de geit nog in leven was toen het werd opengesneden en in de fik gestoken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-07-2009 2:11 by XXL Profiel van XXL

Misschien hadden ze er toch bij moeten zetten dat de politie een misdrijf niet uitsluit zodat jij het ook snapt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-07-2009 9:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja t bericht is zo behoorlijk suggestief, meeste mensen reageren hier hevig op, maar voor hetzelfde geld is wel eerst gewoon de keel door gesneden. En daarna die dingen gebeurt, dan wijkt het echt niet veel af van je hamburgertje hoor, alleen zal die wat netter gebraden zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-07-2009 9:24 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 juli 2009 1:48 schreef XXL het volgende:
Wat nou duimschroeven???

Ook aan zijn poten ophangen, opensnijden en in brand steken.

+1

@ de goedpraters
Dus als het beestje al dood zou zijn geweest voordat het aan de poten werd opgehangen, opengesneden en in de fik werd gestoken is de dader wel normaal in zijn bovenkamer?


 


Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 14-07-2009 9:27 by Jan-Willem Profiel van Jan-Willem

quote:
Op 14 juli 2009 9:24 schreef Forever After het volgende:
+1

@ de goedpraters
Dus als het beestje al dood zou zijn geweest voordat het aan de poten werd opgehangen, opengesneden en in de fik werd gestoken is de dader wel normaal in zijn bovenkamer?


Als of iemand normaal is al hij zijn werk mee naar huis neemt


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 14-07-2009 9:29 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 14 juli 2009 9:05 schreef ElitE het volgende:
nouja t bericht is zo behoorlijk suggestief, meeste mensen reageren hier hevig op, maar voor hetzelfde geld is wel eerst gewoon de keel door gesneden. En daarna die dingen gebeurt, dan wijkt het echt niet veel af van je hamburgertje hoor, alleen zal die wat netter gebraden zijn.


+1

Als het om een individueel dier gaat buiten de slachterij staat iedereen gelijk op zijn kop, terwijl dit dagelijks met duizenden dieren gebeurt in de plaatselijke slachterij zelf.


Why doesn't my music get me all the chicks?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-07-2009 9:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja vreemd omdat je het buiten zomaar langs een pad doet. Maar als het een of andere marrokaanse amateur slachter is. Is het behoorlijk zonde maar er hoeft dan geen grote marteling achter te zitten. Aan de andere kant denkik dat het toch het laatste betreft hoor en dan is het wel ziek.
Maar veel mensen komen in zo'n discussie met gruwelijkere straffen, en kunnen maar slecht relativeren aan hun eigen vlees gebruik.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-07-2009 9:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 juli 2009 9:29 schreef GrindMaster het volgende:
+1

Als het om een individueel dier gaat buiten de slachterij staat iedereen gelijk op zijn kop, terwijl dit dagelijks met duizenden dieren gebeurt in de plaatselijke slachterij zelf.


naja beesten worden wel verdoofd door een pin in de hersenen, die zit niet altijd goed maar volgens mij is dat toch behoorlijk effectief. Daarna laten ze ze leegbloeden en dan pas worden ze open gesneden. In dit verhaal heb je nog een grote kans dat het opensnijden en/ of branden(waarschijnlijk maar 1 van beide) niet vooraf gegaan is aan het doden. Dan is het een stuk gruwelijker dan een slachtpartij.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-07-2009 10:36 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 14 juli 2009 9:31 schreef ElitE het volgende:
Maar veel mensen komen in zo'n discussie met gruwelijkere straffen, en kunnen maar slecht relativeren aan hun eigen vlees gebruik.


Nou, vooruit:

[hap]

Laten ik even duidelijk maken dat ik kippen, koeien, schapen en geiten persoonlijk zie als consumptievee.

Punt is alleen dat ik nou niet bepaald de indruk heb dat het hier gaat om een correcte manier van slachten en dat staat nog los van het feit dat dat beest hangend aan een bankje wordt achtergelaten.

Als je dat niet begrijpt zou ik als ik jou was op korte termijn even laten checken of alles nog in orde is met je geestesgesteldheid.

[/hap]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-07-2009 11:18 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vermoed dat het met de geestesgesteldheid van de dader ook niet al te best gesteld is. Jeffrey Dahmer en Ed Gein begonnen ook met het ontleden en mishandelen van dieren.
Bij mij op de lagere school zat ook zo'n verknipt jongetje dat continu dieren mishandelde. Later is hij het bedrijfsleven ingegaan en heeft daar best een goede functie verworven. Ik bedoel maar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-07-2009 12:01 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juli 2009 2:04 schreef WMP het volgende:
En als dergelijke taferelen in een slachthuis gebeuren kraait er geen hond naar. Hoe hypocriet.
Nergens in het bericht wordt vermeld dat de geit nog in leven was toen het werd opengesneden en in de fik gestoken.

Ja een zinloze en zeer pijnlijk dood uitgevoerd door iemand die zijn zieke geest wil botvieren voor eigen gewin is inderdaad precies hetzelfde. Ben blij dat er al genoeg mensen zijn geweest die de achterlijkheid van deze opmerking benadrukt hebben.


quote:
Museum Franeker mist zeven piemels
Uitgegeven: 13 juli 2009 18:27
Laatst gewijzigd: 13 juli 2009 18:36

FRANEKER - De tentoonstelling Tuin der Lusten van het Martena Museum in Franeker is sinds afgelopen weekeinde zeven penissen armer. De piemels van klei zijn door een onbekende uit de tuin van het museum meegenomen.

De maker van de keramieken penissen, Bob Brenkman, kreeg veel kritiek op zijn kunstwerken van omwonenden van het museum.

Volgens hen zouden de piemels schokkend voor kinderen zijn. Brenkman vindt dat de omwonenden het ook op kunnen vatten als een les. ''Ouders moeten beter op hun kinderen passen. Zo kun je het ook zien.''




Kunstenaar Bob Brenkman maakte voor deze expositie een veertigtal keramieken penissen.

Hij liet zich inspireren door fallussen die als paddenstoelen de grond van de Tuin der Lusten uit schieten. Hoeveel de penissen waard zijn kon Brenkman niet zeggen



It wasn't me!


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-07-2009 12:02 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 14 juli 2009 12:01 schreef ghoulliette het volgende:





It wasn't me!



neuken?

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 14-07-2009 12:04]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-07-2009 12:03 by invictis Profiel van invictis

ik maak er weer een bende van, koffie !!

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 14-07-2009 12:04]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-07-2009 12:07 by jbassist Profiel van jbassist

http://www.youtube.com/watch?v=x1C_NWMRs8Q&feature=player_embedded

Geen nieuws.. maar Obama lijkt niet echt welkom in Rusland iig :S


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-07-2009 12:16 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 juli 2009 12:02 schreef invictis het volgende:
neuken?
quote:
Op 14 juli 2009 12:03 schreef invictis het volgende:
ik maak er weer een bende van, koffie !!

Je kon je niet inhouden en begon je kop koffie maar vast te swaffelen?


 


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-07-2009 12:23 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 14 juli 2009 12:16 schreef Forever After het volgende:
Je kon je niet inhouden en begon je kop koffie maar vast te swaffelen?



godver, you got me!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-07-2009 12:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 juli 2009 10:36 schreef XXL het volgende:
Nou, vooruit:

[hap]

Laten ik even duidelijk maken dat ik kippen, koeien, schapen en geiten persoonlijk zie als consumptievee.

Punt is alleen dat ik nou niet bepaald de indruk heb dat het hier gaat om een correcte manier van slachten en dat staat nog los van het feit dat dat beest hangend aan een bankje wordt achtergelaten.

Als je dat niet begrijpt zou ik als ik jou was op korte termijn even laten checken of alles nog in orde is met je geestesgesteldheid.

[/hap]


Nouja ik krijg ook wel het idee dat het hier om een gruwelijk tafereel is gegaan, maar ik ben me ook erg bewust dat berichten in deze hoek ook heel erg opgeblazen kunnen worden en zeer suggestief worden opgesteld, daarom schreeuw ik ook niet gelijk moord en brand bij een bericht zoals deze.

Edit: nu heb ik wel altijd de neiging naar de uitzonderingen te vissen, dat zal hier vast niet het geval zijn. Maar je zou natuurlijk ook nog kunnen hebben dat het geitje dood was en ze het beestje uit nieuwsgierigheid hebben willen ontleden, zo heb ik ook welleens wat dode beesten gedemonteerd.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-07-2009 12:55]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-07-2009 12:50 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 14 juli 2009 2:04 schreef WMP het volgende:
En als dergelijke taferelen in een slachthuis gebeuren kraait er geen hond naar. Hoe hypocriet.
Nergens in het bericht wordt vermeld dat de geit nog in leven was toen het werd opengesneden en in de fik gestoken.


Jij bent echt zo dom he, misschien wel het domste persoon van het noordelijke halfrond.


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-07-2009 12:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 juli 2009 12:50 schreef Rotzak het volgende:
Jij bent echt zo dom he, misschien wel het domste persoon van het noordelijke halfrond.

Waarom? Omdat hij niet meteen moord en brand schreeuwt over de dader en selectief verontwaardigd is?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-07-2009 12:59 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 14 juli 2009 12:55 schreef bastianus het volgende:
Waarom? Omdat hij niet meteen moord en brand schreeuwt over de dader en selectief verontwaardigd is?


Nee, die vergelijking met een slachthuis, het grootste verschil is dat het daar achter gesloten muren gebeurt, en niet opengereten en opgehangen aan een picknick tafel, ten tweede kan ik uit het artikel opmaken dat het hier gaat om een luguber en waarschijnlijk onnodig voorval en niet voor de consumptie.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-07-2009 13:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 juli 2009 11:18 schreef bastianus het volgende:
Ik vermoed dat het met de geestesgesteldheid van de dader ook niet al te best gesteld is. Jeffrey Dahmer en Ed Gein begonnen ook met het ontleden en mishandelen van dieren.
Bij mij op de lagere school zat ook zo'n verknipt jongetje dat continu dieren mishandelde. Later is hij het bedrijfsleven ingegaan en heeft daar best een goede functie verworven. Ik bedoel maar.

Maar zijn er geen (serie)moordenaars die juist een uitzonderlijke liefde vertoonden voor dieren? en juist niet voor mensen, Volkert van der Graaff was er zo een, en zo heb je nog wel wat meer extreme ecoterroristen, maar zijn er ook nog bekende grote namen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 14-07-2009 13:01 by Jelle Profiel van Jelle

Hitler, onder andere.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-07-2009 13:01 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 14 juli 2009 13:00 schreef ElitE het volgende:
Maar zijn er geen (serie)moordenaars die juist een uitzonderlijke liefde vertoonden voor dieren? en juist niet voor mensen, Volkert van der Graaff was er zo een, en zo heb je nog wel wat meer extreme ecoterroristen, maar zijn er ook nog bekende grote namen?


waarom kom je nou weer met de term ecoterror slingeren, staat toch buiten perspectief hier


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2009 13:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Jagen is toch ook niet dikwijls voor consumptie?

misschien waren het biologiestudenten die een autopsie uitvoerden? Misschien werd de geit dagelijks verkracht door Zuid-halfronders, en werd ze uit haar lijden gehaald. Misschien had ze wel Mexicaanse geitegriep


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen