|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
anarchie; to the guilotine with those cunts! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Bos was wel beschaafd met zijn 113 pop voor een RayBan, het had duurder gekund. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: :') [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-06-2009 15:19] Boeiender |
|
quote: Hé, dat is leuk. Dat is azijnpissen en mierenneuken tegelijk. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: LOL [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-06-2009 15:47] Boeiender |
|
quote: erg gaaf ja, maar die stond er ook al op de vorige pagina "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Über. quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Best een nominatie waard voor de Darwin Award 2009. |
|
Doet ze goed. quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: LAL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Idd ja, godsamme. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Halal moet in cel AMSTERDAM - Gedetineerden krijgen van justitie in tal van Nederlandse gevangenissen islamitisch eten voorgeschoteld. Justitie blijkt voordelige contracten te hebben gesloten, waarbij de leveranciers alleen nog halal voedsel leveren. Twee verschillende menu's wordt te duur gevonden. Voor gevangenen houdt dat in dat zij alleen ritueel geslacht rund- of schapenvlees als daghap geserveerd krijgen. In verband met de moslims onder gedetineerden is varkensvlees zelfs helemaal van het menu verwijderd omdat deze dieren volgens de islam onrein zijn. De zaak kwam aan het licht in een rechtszaak van advocaat S. van Berge Henegouwe tegen de gevangenis in Sittard. Zijn cliënt, een gevangene, beklaagde zich erover dat hij gedwongen is halal te eten. Hij ervaart dit als extra straf. Gehaktbal "Vrijheid van godsdienst is een groot goed", zegt de raadsman. "Mijn cliënt wil geen religie opgedrongen krijgen, hij wil gewoon een gehaktbal." De advocaat eist voor zijn cliënt 25 euro schadevergoeding per geserveerde halal maaltijd. Overigens stelde het ministerie van Justitie gistermiddag, na een dag intensief onderzoek, dat in Sittard per direct weer varkenslapjes op de borden komen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ook een idee... Alle niet-moslims gedwongen halal... En alle moslims krijgen varkenslapjes... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wel een beetje overdreven dat ze voor die ene niet-Moslim in de gevangenis apart eten moeten aanschaffen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Al zat er maar een niet-moslim in de cel, dan nog is het belachelijk dat een niet-islamitisch, seculier land zo'n beleid heeft. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Idd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ze moeten niet zeiken en blij zijn dat ze een fatsoenlijke maaltijd krijgen. |
|
Water en brood; het universele diëet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Inderdaad, er is niks mis met een flinke varkensschnitzel... |
|
Ik sluit me aan bij het water en brood van Illu. Moet je maar zorgen dat je niet in de bak komt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Jep, gewoon normale hollandse kost, geen rekening houden met religie/afkomst etc. |
|
Las ik niet dat ze de halal-meuk serveren omdat dat de goedkoopste deal was die de gevangenis kon krijgen? Dus, lijkt me dat er een financiële motivatie achter zit ipv een ideologische. |
|
quote: Kun je twee kanten op concluderen; Het is goedkoper om 1 menu te doen dan twee en dan is dit de goedkoopste manier om de moslims tevreden te houden, of het is overall de goedkoopste manier. Ik zou het heel raar vinden als halal geslacht vlees goedkoper is dan "normaal" vlees. Nu weet ik niet precies hoe hala in zijn werk gaat, maar ik vermoed meer handelingen die meer tijd in beslag nemen: ergo lijkt me dat duurder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |