IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-06-2009 13:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Wouter Bos declareerde Ray Ban

Een Ray Ban zonnebril voor minister Wouter Bos, een rokkostuum voor staatssecretaris Frank van Heemskerk en een kaartje voor een toneelstuk voor staatssecretaris Jet Bussemaker.

Dat zijn enkele van de zaken die leden van het kabinet de afgelopen tijd hebben gedeclareerd. De Telegraaf kreeg de gegevens in handen en publiceerde deze donderdag. De krant kreeg de gegevens van de creditards van de bewindslieden niet.

Bos declareerde zijn zonnebril (113 euro) nadat hij deze kwijtraakte tijdens een ambtsreis naar Brussel. Dat gebeurde nadat hij aangifte had gedaan bij de politie Haaglanden. Een woordvoerster van het ministerie van Economische Zaken zegt dat de declaratie van het rokkostuum van Van Heemskerk binnen de regels is. Bewindslieden krijgen weliswaar een representatievergoeding, maar daaronder valt niet een rokkostuum.

De Telegraaf kreeg de gegevens na een verzoek op grond van de Wet openbaarheid bestuur (Wob). Aanleiding was de commotie rond declaraties van regeringsleden in Groot-Brittannië.

quote:
Bos: Zelf vergoeden goedkoper

Voor het ministerie van Financiën bleek het goedkoper om verlies, diefstal of beschadiging van goederen van medewerkers zelf te vergoeden dan zich er als ministerie voor te verzekeren. Dat zei minister Wouter Bos van Financiën vandaag.

Bos declareerde zelf zijn zonnebril (113 euro) nadat hij die was kwijtgeraakt tijdens een ambtsreis naar Brussel. Hij deed daarvoor aangifte bij de politie Haaglanden. Aangifte doen is wel een vereiste voor het kunnen declareren bij Financiën.

Geen commentaar

Bos wist niet hoe het op andere ministeries is geregeld. Op declaraties van andere bewindslieden, zoals de toneelkaartjes van partijgenoot en staatssecretaris Jet Bussemaker, wilde hij niet ingaan.

(SN)

Nog verzekeraars in de zaal?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-06-2009 13:22 by invictis Profiel van invictis

anarchie; to the guilotine with those cunts!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-06-2009 13:31 by Dentz Profiel van Dentz

Bos was wel beschaafd met zijn 113 pop voor een RayBan, het had duurder gekund.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-06-2009 15:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
do 25 jun 2009, 14:57

Meisje twittert zich dood BRASOV - Een Roemeens meisje heeft haar twitterverslaving met de dood moeten bekopen. Ze werd geëlektrocuteerd toen ze met haar laptop in bad zat.




De 17-jarige Maria Barbu was zolang bezig op de sociale netwerksite Twitter terwijl ze in bad zat, dat haar batterij leegraakte. Toen ze de stroomkabel met natte handen in het stopcontact stak, werd ze geëlektrocuteerd. Haar lichaam werd gevonden door haar ouders.


:')

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-06-2009 15:19]


Boeiender


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-06-2009 15:25 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 25 juni 2009 13:19 schreef Greycloak het volgende:
Wouter Bos declareerde Ray Ban


Hé, dat is leuk. Dat is azijnpissen en mierenneuken tegelijk.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-06-2009 15:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 juni 2009 9:48 schreef Greycloak het volgende:
Heersch.

*Wallaby verhaal*


(SN)



LOL

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-06-2009 15:47]


Boeiender


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-06-2009 15:42 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 25 juni 2009 15:40 schreef MR. N het volgende:
LOL


erg gaaf ja, maar die stond er ook al op de vorige pagina


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-06-2009 19:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Über.

quote:
Website Brein grondig gesloopt

De hackers die gisteren de website van stichting Brein platlegden, hebben geen half werk geleverd. De omgekeerde Robin Hoods van de stichting denken nog zeker een etmaal nodig te hebben om de gehackte website te repareren en te beveiligen tegen nieuwe aanvallen van buiten.

De website anti-piracy.nl ging afgelopen week uit de lucht. Een woordvoerder van Brein denkt dat de hack een rechtstreeks gevolg is van de rechtszaak die de stichting heeft aangespannen tegen de website The Pirate Bay. Deze van oorsprong Zweedse website zou illegaal toegang verschaffen tot films, tv-series, muziek en games.

Brein maakte de dagvaarding wereldkundig via onder meer de eigen site en Twitter en Facebook. Sindsdien is Brein het slachtoffer van een wereldwijde zogeheten distributed denial of service attack, waarbij zoveel berichten op de server werden afgevuurd dat de site van Brein kapot ging. "Er is een fout gemaakt bij de beveiliging", aldus de woordvoerder. Dat bleek.

De hack is voor Brein echter maar bijzaak. "We hebben ons doel bereikt, namelijk dat de Zweedse oprichters van The Pirate Bay op 21 juli verwacht worden op de rechtbank in Amsterdam." The Pirate Bay linkt alleen maar naar auteursrechtelijk beschermde bestanden, maar biedt zelf niets aan. Linken naar The Pirate Bay zou dus in theorie ook illegaal kunnen zijn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2009 19:57 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 juni 2009 15:19 schreef MR. N het volgende:
:')


Best een nominatie waard voor de Darwin Award 2009.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2009 12:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Doet ze goed.

quote:
Huismoeder stuit op schat

Al zo'n zeven jaar gaat een Britse huismoeder wekelijks op pad met haar metaaldetector. Steeds kwam ze thuis met niets meer dan ijzeren rotzooi. Totdat Mary Hannaby (57) dit weekeinde op een waardevolle hanger stuitte. Het gouden icoon moet een slordige 250.000 Engelse pond opbrengen.

De Britse Hannaby staat iedere zondag op om met haar metaaldetector te wandelen. Ze zoekt urenlang naar iets van waarde. Hetgeen haar zeven jaar niet is gelukt. De aanhouder wint, moet Hannaby gedacht hebben. Want toen ze zondag 21 juni opstond, had ze geen idee van wat ze later die dag zou vinden.

Gouden icoon

Onderzoek leerde de vrouw dat het om een gouden icoon gaat dat er waarschijnlijk al vijfhonderd jaar begraven ligt. Hannabys vond de hanger nabij een afgelegen weiland.

Postzegel

Een taxateur schatte de waarde van het item dat niet groter is dan 3 bij tweeënhalve centimeter op 250.000 pond; bijna 300.000 euro. Hij noemt het icoon ter grote van een postzegel een 'belangrijke vondst'. Het Brits nationaal museum heeft de middelen niet het stuk te kopen.

Wereldwijd bestaan er slechts drie. Er zal voldoende interesse bestaan, besluit de taxateur in de Daily Telegraph.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2009 15:39 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 juni 2009 12:51 schreef Greycloak het volgende:
(SN)



http://www.straatnieuws.nl/ ?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-06-2009 17:01 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 25 juni 2009 19:57 schreef Lionheart het volgende:
Best een nominatie waard voor de Darwin Award 2009.


LAL


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-06-2009 17:36 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 25 juni 2009 19:57 schreef Lionheart het volgende:
Best een nominatie waard voor de Darwin Award 2009.

Idd ja, godsamme.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-06-2009 18:04 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Halal moet in cel

AMSTERDAM - Gedetineerden krijgen van justitie in tal van Nederlandse gevangenissen islamitisch eten voorgeschoteld. Justitie blijkt voordelige contracten te hebben gesloten, waarbij de leveranciers alleen nog halal voedsel leveren. Twee verschillende menu's wordt te duur gevonden. Voor gevangenen houdt dat in dat zij alleen ritueel geslacht rund- of schapenvlees als daghap geserveerd krijgen.


In verband met de moslims onder gedetineerden is varkensvlees zelfs helemaal van het menu verwijderd omdat deze dieren volgens de islam onrein zijn.

De zaak kwam aan het licht in een rechtszaak van advocaat S. van Berge Henegouwe tegen de gevangenis in Sittard. Zijn cliënt, een gevangene, beklaagde zich erover dat hij gedwongen is halal te eten. Hij ervaart dit als extra straf.

Gehaktbal

"Vrijheid van godsdienst is een groot goed", zegt de raadsman. "Mijn cliënt wil geen religie opgedrongen krijgen, hij wil gewoon een gehaktbal." De advocaat eist voor zijn cliënt 25 euro schadevergoeding per geserveerde halal maaltijd.

Overigens stelde het ministerie van Justitie gistermiddag, na een dag intensief onderzoek, dat in Sittard per direct weer varkenslapjes op de borden komen.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-06-2009 18:08 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 juni 2009 18:04 schreef De Tegenpartij het volgende: (...)

De zaak kwam aan het licht in een rechtszaak van advocaat S. van Berge Henegouwe tegen de gevangenis in Sittard. Zijn cliënt, een gevangene, beklaagde zich erover dat hij gedwongen is halal te eten. Hij ervaart dit als extra straf.

(...)


Ook een idee...

Alle niet-moslims gedwongen halal...

En alle moslims krijgen varkenslapjes...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2009 18:08 by Mark Profiel van Mark

Wel een beetje overdreven dat ze voor die ene niet-Moslim in de gevangenis apart eten moeten aanschaffen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-06-2009 20:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 juni 2009 18:08 schreef Mark het volgende:
Wel een beetje overdreven dat ze voor die ene niet-Moslim in de gevangenis apart eten moeten aanschaffen
Al zat er maar een niet-moslim in de cel, dan nog is het belachelijk dat een niet-islamitisch, seculier land zo'n beleid heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-06-2009 21:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Idd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-06-2009 10:43 by Snaack Profiel van Snaack

Ze moeten niet zeiken en blij zijn dat ze een fatsoenlijke maaltijd krijgen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-06-2009 10:45 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Water en brood; het universele diëet.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-06-2009 11:35 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 28 juni 2009 10:43 schreef Snaack het volgende:
Ze moeten niet zeiken en blij zijn dat ze een fatsoenlijke maaltijd krijgen.

Inderdaad, er is niks mis met een flinke varkensschnitzel...


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-06-2009 12:20 by XXL Profiel van XXL

Ik sluit me aan bij het water en brood van Illu. Moet je maar zorgen dat je niet in de bak komt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2009 12:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 juni 2009 10:43 schreef Snaack het volgende:
Ze moeten niet zeiken en blij zijn dat ze een fatsoenlijke maaltijd krijgen.
Jep, gewoon normale hollandse kost, geen rekening houden met religie/afkomst etc.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-06-2009 12:27 by Snaack Profiel van Snaack

Las ik niet dat ze de halal-meuk serveren omdat dat de goedkoopste deal was die de gevangenis kon krijgen?

Dus, lijkt me dat er een financiële motivatie achter zit ipv een ideologische.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2009 12:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Justitie blijkt voordelige contracten te hebben gesloten, waarbij de leveranciers alleen nog halal voedsel leveren. Twee verschillende menu's wordt te duur gevonden.


Kun je twee kanten op concluderen; Het is goedkoper om 1 menu te doen dan twee en dan is dit de goedkoopste manier om de moslims tevreden te houden, of het is overall de goedkoopste manier.

Ik zou het heel raar vinden als halal geslacht vlees goedkoper is dan "normaal" vlees. Nu weet ik niet precies hoe hala in zijn werk gaat, maar ik vermoed meer handelingen die meer tijd in beslag nemen: ergo lijkt me dat duurder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen