IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-07-2009 15:45 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 juli 2009 15:44 schreef ghoulliette het volgende:
ja want geld is het belangrijkste in het leven.

Ookal zou ik dat vinden dan zijn er een aantal problemen:
1. geen (grote) tieten
2. niet blond
3. geen maat 34/36
4. wel een stel hersens
5. wel een eigen leven (en mening) waar ik waarde aan hecht.

probleem!
Aan de eerste 3 is met dat geld wel wat te doen...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-07-2009 15:45]


 


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 17-07-2009 15:47 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 17 juli 2009 15:44 schreef ghoulliette het volgende:
ja want geld is het belangrijkste in het leven.

Ookal zou ik dat vinden dan zijn er een aantal problemen:
1. geen (grote) tieten
2. niet blond
3. geen maat 34/36
4. wel een stel hersens
5. wel een eigen leven (en mening) waar ik waarde aan hecht.

probleem!

Ik zou je nog steeds doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2009 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 17 juli 2009 15:45 schreef Forever After het volgende:
Aan de eerste 3 is met dat geld wel wat te doen...
en de andere 2 nemen af bij veel geld


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-07-2009 15:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 juli 2009 15:45 schreef Forever After het volgende:
Aan de eerste 3 is met dat geld wel wat te doen...

ja maar nummer 4 zorgt ervoor dat ik dat niet wil doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-07-2009 15:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 juli 2009 15:47 schreef Sjaakie het volgende:
Ik zou je nog steeds doen.

Jij bent vast niet erg rijk


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-07-2009 15:54 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 juli 2009 15:50 schreef ghoulliette het volgende:
ja maar nummer 4 zorgt ervoor dat ik dat niet wil doen.

Je zult mij ook nooit horen zeggen dat je dat moet doen.


 


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 17-07-2009 15:55 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 17 juli 2009 15:50 schreef ghoulliette het volgende:
Jij bent vast niet erg rijk

Helaas, ik ben vrij rijk, en punt 4 mag je nog van me houden ook


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-07-2009 15:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ben je ook nog ouder dan 25 en jonger dan 35 en er lief en sexy? Ohja: en vrijgezel en eerlijk en heterosexueel of bisexueel met een voorkeur voor vrouwen (aan homo's heb ik niets natuurlijk).
Dan wordt het interessant


maar fijn weekend allemaal: het laatste nieuws is dat ik eindelijk weer eens ga sporten!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-07-2009 15:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 juli 2009 15:44 schreef ghoulliette het volgende:
ja want geld is het belangrijkste in het leven.

Ookal zou ik dat vinden dan zijn er een aantal problemen:
1. geen (grote) tieten
2. niet blond
3. geen maat 34/36
4. wel een stel hersens
5. wel een eigen leven (en mening) waar ik waarde aan hecht.

probleem!

Klinkt goed. Helaas heb ik al een vergelijkbare vrouw, op de kleine tieten na dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2009 17:28 by MMayo Profiel van MMayo

Fietsster overleden door blikseminslag

ALMELO - Een 49-jarige vrouw uit Vriezenveen is vrijdagochtend in Almelo overleden door een blikseminslag.

Het slachtoffer fietste op de Vriezenveenseweg toen ze tijdens hevig noodweer door de bliksem werd getroffen.

De vrouw is ter plaatse aan haar verwondingen overleden, zo maakte de politie bekend.


Wat een klote manier om dood te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-07-2009 17:29]


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-07-2009 17:41 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 17 juli 2009 17:28 schreef MMayo het volgende:

Wat een klote manier om dood te gaan.


Zeker, ik zou in Vriezenveen ook niet dood gevonden willen worden...


Bareuh...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2009 17:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 juli 2009 17:41 schreef De Ulk het volgende:
Zeker, ik zou in Vriezenveen ook niet dood gevonden willen worden...


Gelukkig lag ze in Almeloooo.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 17-07-2009 17:53 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 17 juli 2009 17:28 schreef MMayo het volgende:
Fietsster overleden door blikseminslag

ALMELO - Een 49-jarige vrouw uit Vriezenveen is vrijdagochtend in Almelo overleden door een blikseminslag.

Het slachtoffer fietste op de Vriezenveenseweg toen ze tijdens hevig noodweer door de bliksem werd getroffen.

De vrouw is ter plaatse aan haar verwondingen overleden, zo maakte de politie bekend.


Wat een klote manier om dood te gaan.


Kans van 1 op 2.000.000







Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-07-2009 17:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 juli 2009 17:53 schreef ratje het volgende:
Kans van 1 op 2.000.000





Heeft ze nog een lottoformulier ergens?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-07-2009 20:24 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 17 juli 2009 17:28 schreef MMayo het volgende:
Fietsster overleden door blikseminslag

ALMELO - Een 49-jarige vrouw uit Vriezenveen is vrijdagochtend in Almelo overleden door een blikseminslag.

Het slachtoffer fietste op de Vriezenveenseweg toen ze tijdens hevig noodweer door de bliksem werd getroffen.

De vrouw is ter plaatse aan haar verwondingen overleden, zo maakte de politie bekend.


Wat een klote manier om dood te gaan.


Ja echt bizar, heb alleen geen idee wie het is.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-07-2009 20:32 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 juli 2009 17:28 schreef MMayo het volgende:
Fietsster overleden door blikseminslag

ALMELO - Een 49-jarige vrouw uit Vriezenveen is vrijdagochtend in Almelo overleden door een blikseminslag.

Het slachtoffer fietste op de Vriezenveenseweg toen ze tijdens hevig noodweer door de bliksem werd getroffen.

De vrouw is ter plaatse aan haar verwondingen overleden, zo maakte de politie bekend.


Wat een klote manier om dood te gaan.


Ach, ze voelde er niks van.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-07-2009 21:16 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 17 juli 2009 15:57 schreef ghoulliette het volgende:

maar fijn weekend allemaal: het laatste nieuws is dat ik eindelijk weer eens ga sporten!


Nou dan wordt punt drie misschien toch nog een feit, al ben ik er bang voor natuurlijk, met een instelling als hierboven verdien je het gewoon om dik te zijn.


Against God and Government


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-07-2009 22:04 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Pirate Bay vraagt geld voor downloads

The Pirate Bay, ooit een voorvechter van vrije informatie op het internet, wordt een betaalde online dienst.

De website werd onlangs verkocht aan het Zweedse softwarebedrijf Global Gaming Factory, dat er een legale downloadhaven van wil maken.

Er komt een nieuw businessmodel, waarin gebruikers voor een vast bedrag per maand zo veel kunnen downloaden als ze zelf willen. De prijs daarvoor is nog onbekend, zo meldt Tweakers.net. Als gebruikers hun computercapaciteit beschikbaar stellen voor 'cloud computing' gaat dit bedrag naar beneden.

Juist.

Daaaaag, piratebay.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-07-2009 0:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Homopinguïn wordt hetero
Uitgegeven: 18 juli 2009 21:32
Laatst gewijzigd: 18 juli 2009 21:32
WASHINGTON - Pinguïn Harry in de dierentuin van San Francisco heeft kennelijk een einde gemaakt aan zijn relatie met mannetjespinguïn Pepper. Hij leeft samen met Linda, die net weduwe is geworden.

Het gedrag van Harry bevestigt de overtuiging van sommige Amerikanen dat ''de natuur de voorkeur geeft aan heteroseksuele relaties'', zoals een tegenstander van het homohuwelijk het in de krant Los Angeles Times uitdrukt.

Harry en Pepper leefden samen en beschermden eieren die door andere pinguïns in de steek waren gelaten.

Op talrijke weblogs waarop Amerikanen hun mening over de relatie tussen de twee mannelijke pinguïns konden uiten, krijgt Linda er flink van langs. Zij wordt een gewetenloze heks genoemd die het geluk van andere dieren verwoest.

Liefdesdrama

Ook Harry moet het ontgelden. Hij wordt een sukkel en verrader genoemd. Pepper wordt als de grote verliezer in het liefdesdrama gezien. Een schrijver hoopt dat hij zijn verlies snel verwerkt en een andere partner vindt, die ''heter dan Harry'' is.

Dierenverzorger Harrison Edell heeft een prozaïsche uitleg van Harry's gedrag. De gestorven man van Linda was een leider van de kleine groep pinguïns in de dierentuin. Hij beheerste niet een, maar twee nesten.

Pinguïns hechten veel waarde aan aanzien en voor Harry was zij een behoorlijk mooie partij, zegt Edell in de krant.
© ANP

:')!!


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-07-2009 15:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 juli 2009 20:32 schreef Lionheart het volgende:
Ach, ze voelde er niks van.


je hoeft echt niet in 1 keer dood te zijn door bliksem hoor, dus t kan ook best een tijdje geduurd hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-07-2009 15:26 by Forever After Profiel van Forever After

Wel een flitsende dood. Da's meestal wel anders.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-07-2009 19:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Overdosis nicotine voor Britse scholier

Een veertienjarige Britse scholier heeft een overdosis nicotine binnengekregen. De jongen had in de lunchpauze op dertig nicotinekauwgoms gekauwd. De jongen kreeg de kauwgoms van een vriend die op school betrapt was op roken en de kauwgoms van de school kreeg.

De scholier is opgenomen in het ziekenhuis en maakt het inmiddels goed. Volgens artsen had hij door de overdosis kunnen sterven.

Gezondheidswerkers op de school delen elke week nicotinekauwgoms uit aan rokende scholieren. Zo hopen ze de kinderen van hun ongezonde gewoonte af te helpen. Rokers boven de twaalf jaar krijgen wekelijks 105 kauwgoms.

De moeder van de scholier is kwaad. Volgens haar had de school toestemming moeten vragen voor het uitdelen van de kauwgoms. "Ik weet dat wat mijn zoon heeft gedaan stom is, maar het bewijst dat deze kinderen niet de verantwoordelijkheid kunnen dragen voor medicatie die hen in gevaar kan brengen."

hehe best een doorzetter dan, die smaak is niet te harden en na 15 kauwgummetjes voel je je al echt niet lekker meer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-07-2009 20:37 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Comazuiper sterft door weigering operatie
Uitgegeven: 20 juli 2009 20:33
Laatst gewijzigd: 20 juli 2009 20:33
LONDEN - Een Britse jongeman is op 22-jarige leeftijd aan levercirrose gestorven omdat hij niet kon aantonen dat hij een half jaar zonder alcohol kon. De autoriteiten weigerden hem voor die periode een reddende levertransplantatie te geven.

De man uit Londen begon volgens eigen zeggen op 13-jarige leeftijd met het gevaarlijke comazuipen. Tien weken geleden moest hij voor de eerste keer naar een ziekenhuis wegens ernstige gezondheidsproblemen.

Volgens artsen had de patiënt nog maar een paar weken te leven. De gezondheidsautoriteiten weigerden echter een transplantatie.

Volgens de richtlijnen had de man moeten bewijzen dat hij een half jaar van de alcohol kon afblijven. De moeder beklaagde zich in Britse media over de strikte naleving van de regels.
© ANP

------

En terecht.


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-07-2009 20:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 juli 2009 20:37 schreef karnivoor het volgende:
Comazuiper sterft door weigering operatie
Uitgegeven: 20 juli 2009 20:33
Laatst gewijzigd: 20 juli 2009 20:33
LONDEN - Een Britse jongeman is op 22-jarige leeftijd aan levercirrose gestorven omdat hij niet kon aantonen dat hij een half jaar zonder alcohol kon. De autoriteiten weigerden hem voor die periode een reddende levertransplantatie te geven.
De man uit Londen begon volgens eigen zeggen op 13-jarige leeftijd met het gevaarlijke comazuipen. Tien weken geleden moest hij voor de eerste keer naar een ziekenhuis wegens ernstige gezondheidsproblemen.

Volgens artsen had de patiënt nog maar een paar weken te leven. De gezondheidsautoriteiten weigerden echter een transplantatie.

Volgens de richtlijnen had de man moeten bewijzen dat hij een half jaar van de alcohol kon afblijven. De moeder beklaagde zich in Britse media over de strikte naleving van de regels.
© ANP

------

En terecht.


[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-07-2009 20:40]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-07-2009 20:51 by Lionheart Profiel van Lionheart



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen