![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: waarom?? omdat hij wat snollen kan pakken die op zijn geld/status afkomen???? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-07-2009 15:13] ![]() |
|
Ik snap al die media-aandacht nooit zo. Laat die man toch lekker rondneuken. Hij zal bij zijn wijf wel iets tekort komen wat hij compenseert bij wat schattig jong neukvlees. En als dat succes bij vrouwen meer door zijn status en geld komt zegt dat meer over die sletjes dan over hem. Geef hem eens ongelijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/04_april/04/verrijkingsonderdelen/0404_0000_Uitspraken_Berlusconi.xml ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: als nou iedereen zo dacht zoals jij; dan wordt het nog eens wat in de wereld ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Als je bij je vrouw niets tekort komt ga je niet vreemd lijkt mij. En die scharreltjes van hem nemen volgens mij vrijillig deel aan zijn sexfeestjes. Sorry hoor, maar ik zie het probleem echt niet. Bovendien vind ik het terecht als de beste man wordt afgerekend op feiten die zijn werk aangaan maar de grootte van iemands populairiteit meten aan de hand van iemands sexuele gedrag vind ik persoonlijk ronduit belachelijk. Geeft jouw baas je een slechte beoordeling als je vreemdgaat of wil je graag dat hij je beoordeelt aan de hand van wat je kunt? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-07-2009 18:08] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En joh, wat maakt het uit dat sommige van dat neukvlees nog minderjarig is. ![]() |
|
quote: ja joh geef als opslag naast de 13e maand, ook nog eens gratis retourtickets voor Thailand ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Is dat bewezen, dan? In dat geval zal er binnenkort wel een krantenbericht verschijnen naar aanleiding van een veroordeling wegens sex met minderjarigen, hè? Volgens mij is iemand nog altijd onschuldig tot het moment dat het tegendeel wordt bewezen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Je weet dat Berlusconi wetten aanneemt die hem (en zijn -al dan niet politieke- vriendjes) boven de wet stellen? ![]() ![]() |
|
Je bedoelt bijvoorbeeld een wet die hem onschendbaar maakt, die al in 2004 in strijd met de grondwet is verklaard en inmiddels dus al een poosje niet meer van kracht is? Jep, dat wist ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Zolang er vier van zijn is er niks fout aan. ![]() |
|
XXL, ik had het onder andere over wat recentere wetten. ![]() |
|
Nou vooruit. Zodra bewezen is dat hij met minderjarigen neukt krijg je van mij een +1. Tot die tijd maakt hij zich voor mij alleen schuldig aan corruptie en afpersing. Deal? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Zou mooi triest zijn als dit waar blijkt te zijn. Niet alleen omdat het volk zich massaal met dit soort futiliteiten bezighoudt, maar ook omdat het OM zich blijkbaar door dit soort geruchten uit de media laat leiden. Toevallig ken ik de vrouw die een taart in het gezicht van Fortuijn heeft gegooid. Trieste actie die haar doel voorbijschoot, maar nog niet half zo triest als alle verdachtmakingen en onzin die in de media werden geuit aan haar adres. Wat de wisselwerking tussen volk en media betreft: Al die verdachtmakingen en flauwekul aan het adres van mensen in een bepaalde hoek (b.v. allochtonen en "aktivistiese" figuren) zorgt voor hoge oplages, verkoop en kijkcijfers, het grote publiek slikt het allemaal voor zoete koek. Het is dus wel degelijk "de massa" die voor dit soort sensatieberichtgeving mede-verantwoordelijk is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Maar niet in de laatste plaats omdat de massa niks met zulke figuren te maken wil hebben. Als Jan Smit zoiets doet, zal de opinie minder tegen hem zijn dan dit streakertje denk ik. Je moeder. ![]() |
|
ik vind die streaker wel een puike gast eigenlijk ![]() mja, nederland (en de wereld) blijft toch 1 grote heksenjacht wat dat betreft. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Hehe, wat een grote mongool vind ik hem. Voor actievoerders kan ik best respect opbrengen dat ze ergens voor staan maar zo roekeloos en ongeorganiseerd als hij... Je moeder. ![]() |
|
quote: Dan is het nog dubieus. In dat geval zou je hem beter passende zorg kunnen geven, b.v. door hem in een instelling of een gezinsvervangend tehuis i.p.v. de gevangenis te plaatsen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-07-2009 12:07] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja dat is ook wel weer zo. Misschien dat hij iets te graag de media opzoekt? Welke zichzelf serieus nemende activist verschijnt nou bij een programma als dat van Jensen en streakt bij Paul de Leeuw, dan wéét je gewoon dat je in de zeik genomen gaat worden. Je moeder. ![]() |
|
quote: Tsk. Beetje je driften gehoorzamen. Idioot beest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Tsja, als ze er niet horen en de balans flink verstoren... Je zou het ook zo kunnen zien: de vos als onbewust moordwapen van de mens om veeeeel vogels af te maken. Maar goed, arm beest. Je moeder. ![]() |
|
quote: 't Is meer een gevoelsdingetje. Ik vind de vos gewoon een ontzettend mooi beest. Verder vind ik dat natuurorganisaties vogels overwaarderen en roofdieren vaak onderwaarderen. Hetzelfde geldt voor boeren trouwens, hoe vaak ik op de boerderij al niet gezien heb dat roofdieren die b.v. de kippen bedreigden als ongedierte uitgeroeid werden. Terwijl vogels niet afgeschoten mogen worden waardoor we met duivenplagen, roekenplagen, kraaienplagen en ganzenoverlast zitten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hm, dat is wel weer krom ja. Maar goed, zal ongetwijfeld wel een reden voor zijn zoals dat roofdieren eerder een populatie uitmoorden/verdrijven dan niet-roofdieren ofzo. geen idee, niet voor gestudeerd ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |