IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-07-2009 11:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 juli 2009 10:28 schreef MMayo het volgende:
Wat precies gaat er gelijk op dan? Dat de stieren vooruit worden gedreven, stieren tegen de mens.. de mens is vrij kansloos in een strijd tegen een stier zonder wapens. Er tegen rennen helpt niet zo, het stiertie is ietsiepietsie sneller.

Je doet wel erg je best om het niet te begrijpen, zeg.

De overlevingskans van een mens versus de overlevingskans van een stier tijdens het stierenrennen zelf is ongeveer gelijk. En voorzover het niet gelijk is, is het voordeel aan de kant van de stieren; lijkt me prima toch



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2009 11:34 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 juli 2009 11:21 schreef ZelThoR het volgende:
Je doet wel erg je best om het niet te begrijpen, zeg.

De overlevingskans van een mens versus de overlevingskans van een stier tijdens het stierenrennen zelf is ongeveer gelijk. En voorzover het niet gelijk is, is het voordeel aan de kant van de stieren; lijkt me prima toch




Zeker wel, alleen is het dus simpelweg niet gelijk. Kan ook niet, ligt aan diverse factoren. Duh. Of hou je alleen van miereneuken als het aan een ander gericht is?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-07-2009 11:34]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-07-2009 11:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 juli 2009 11:34 schreef MMayo het volgende:
Zeker wel, alleen is het dus simpelweg niet gelijk. Kan ook niet, ligt aan diverse factoren. Duh. Of hou je alleen van miereneuken als het aan een ander gericht is?

Ohja, je hebt wel gelijk hoor dat het uiteraard niet precies gelijk is. Goed ook dat je me erop wijst, alleen gaan het sneller als je dan wel verder gaat met de discussie. Dat doe ik dan tenminste meestal nog

Maar het is vrijwel gelijk (er gaat weleens een mens uit heel veel mensen dood en volgens mij nooit een stier, allebei een kans van ongeveer 0 dus ) en aangezien jij over de stiertjes aan het huilen was (terecht hoor ) had ik niet gedacht dat een voordeel voor de stieren een probleem zou vormen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2009 11:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 juli 2009 11:47 schreef ZelThoR het volgende:
Ohja, je hebt wel gelijk hoor dat het uiteraard niet precies gelijk is. Goed ook dat je me erop wijst, alleen gaan het sneller als je dan wel verder gaat met de discussie. Dat doe ik dan tenminste meestal nog

Maar het is vrijwel gelijk (er gaat weleens een mens uit heel veel mensen dood en volgens mij nooit een stier, allebei een kans van ongeveer 0 dus ) en aangezien jij over de stiertjes aan het huilen was (terecht hoor ) had ik niet gedacht dat een voordeel voor de stieren een probleem zou vormen


Wel fijn zoveel woorden over niks op zo'n regenachtige dag als deze. Jij had het over gelijk opgaan wat niet klopt, dus ja omdat jij het bent voel ik mij genoodzaakt jou op zoiets vanzelfsprekends te wijzen. Puur omdat het kan. Mooi toch. Bij het rennen zijn er ook wel eens stieren dood gegaan of ernstig gewond geraakt, krijg je als ze door de hekken knallen de menigte in. En tsja voordeel voor de stieren, het is maar net hoe je dit bekijkt he. Ik blijf het een vreemde traditie vinden, maar ach.. daar zijn het tradities voor.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-07-2009 11:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 juli 2009 11:53 schreef MMayo het volgende:
Wel fijn zoveel woorden over niks op zo'n regenachtige dag als deze. Jij had het over gelijk opgaan wat niet klopt, dus ja omdat jij het bent voel ik mij genoodzaakt jou op zoiets vanzelfsprekends te wijzen. Puur omdat het kan. Mooi toch.

Oh, ik zei zelfs 'gelijk opgaan'? Haha! Dat betekent niet dat het gelijk is, daar gaat al je moeite om mij te pakken
quote:
Bij het rennen zijn er ook wel eens stieren dood gegaan of ernstig gewond geraakt, krijg je als ze door de hekken knallen de menigte in. En tsja voordeel voor de stieren, het is maar net hoe je dit bekijkt he. Ik blijf het een vreemde traditie vinden, maar ach.. daar zijn het tradities voor.

Van dood gaan weet ik niet of dat zo vaak gebeurt, verwondingen klopt wel. Ik blijf erbij dat tijdens het rennen de overlevingskans vrijwel gelijk is.

Vreemde traditie zeker, maar dit deel kan ik nog wel waarderen om z'n debiele mate van risico nemen. Het stierenvechten is gewoon schandelijk. Wat betreft is er inderdaad nul voordeel voor de stieren, omdat die uiteindelijk toch wel dood gaan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2009 11:58 by MMayo Profiel van MMayo

De 42-jarige Russin Tatiata Kozhevnikova heeft de sterkste vagina ter wereld. Ze kan hiermee een glazen bol van 14 kilo van de grond optillen. Het kostte echter wel een jarenlange training voor de Rus.

"Je schuift een glazen bol in je vagina met aan de andere kant een haak. Aan de haak hang ik dan weer andere voorwerpen. Nadat ik een kind ter wereld had gebracht, waren mijn intieme spieren ongelooflijk verzwakt. Uit de literatuur kwam ik te weten dat vrouwen uit de oudheid dit probleem oplosten door hun vagina te trainen met houten ballen. Met die wetenschap startte ik de training. Vijf minuutjes trainen per dag levert al wonderlijke resultaten op", glundert ze. "Het gevoel voor jou en je partner is onvergetelijk," aldus de Rus aan de Russische KPRU.

Foto's en filmpje:
http://metkere.com/en/2009/07/wonderwoman.html



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2009 12:01 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 juli 2009 11:57 schreef ZelThoR het volgende:
Oh, ik zei zelfs 'gelijk opgaan'? Haha! Dat betekent niet dat het gelijk is, daar gaat al je moeite om mij te pakken

Van dood gaan weet ik niet of dat zo vaak gebeurt, verwondingen klopt wel. Ik blijf erbij dat tijdens het rennen de overlevingskans vrijwel gelijk is.

Vreemde traditie zeker, maar dit deel kan ik nog wel waarderen om z'n debiele mate van risico nemen. Het stierenvechten is gewoon schandelijk. Wat betreft is er inderdaad nul voordeel voor de stieren, omdat die uiteindelijk toch wel dood gaan.


Pfsh jou pakken, sorrie maar das teveel credits ik vertoon nu gewoon afwas-ontwijkend gedrag.

Genoeg beelden te vinden inderdaad van zeer risicovol gedrag, hoeft maar 1 gek te zijn die het dier wat wil uitdagen en direct lopen er tig anderen gevaar. En wat betreft het stierenvechten, ik kan er niet naar kijken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-07-2009 12:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 juli 2009 18:06 schreef Jenje het volgende:
hmm en biggen moeten juist met CO2 verdoofd worden voor castratie ...

bizar VOlgens mij is CO2 daar helemaal geen goede kandidaat voor, hoge concentraties CO2 kunnen voor paniekreacties zorgen, lachgas lijkt me dan beter, en dat is zo duur toch niet?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-07-2009 12:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 juli 2009 12:01 schreef MMayo het volgende:
Pfsh jou pakken, sorrie maar das teveel credits ik vertoon nu gewoon afwas-ontwijkend gedrag.

Zou ik ook zeggen als het niet lukt
quote:
Op 10 juli 2009 11:53 schreef MMayo het volgende:
dus ja omdat jij het bent voel ik mij genoodzaakt jou op zoiets vanzelfsprekends te wijzen. Puur omdat het kan. Mooi toch.

Bedankt voor de credits


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2009 12:05 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 juli 2009 12:04 schreef ZelThoR het volgende:
Zou ik ook zeggen als het niet lukt

Bedankt voor de credits



Nee echt! Ben zelfs wezen kijken op het Viva forum. Tijd voor een vaatwasser!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-07-2009 12:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 juli 2009 12:05 schreef MMayo het volgende:

Nee echt! Ben zelfs wezen kijken op het Viva forum. Tijd voor een vaatwasser!

Hahaha, is goed hoor

Slechter voor het milieu, een vaatwasser, daar gaan ook stieren van dood


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2009 12:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 juli 2009 12:06 schreef ZelThoR het volgende:
Hahaha, is goed hoor

Slechter voor het milieu, een vaatwasser, daar gaan ook stieren van dood


Niet als je ze op 40 graden wast.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-07-2009 12:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de stieren?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2009 12:10 by MMayo Profiel van MMayo

Ja naast de kopjes en de borden natuurlijk.


Dood Jackson mogelijk moordzaak

LOS ANGELES - De politie in Los Angeles sluit niet uit dat de dood van popster Michael Jackson een moordzaak wordt. De chef van de politie in de stad, Bill Bratton, heeft dat vrijdag gezegd, melden Amerikaanse media.

Het besluit hangt volgens Bratton vooral af van de resultaten van een tweede lijkschouwing. Het is moord of een onopzettelijke overdosis, aldus Bratton.

Justitie in Californië heeft ondertussen dagvaardigingen laten bezorgen bij artsen of verzorgers van Jackson om meer te weten te komen over het ongewone en riskante medicijnengebruik van de wereldberoemde artiest, die 25 juni plotseling overleed.

Ook hier schuilt een strafzaak in. Jackson zou gevaarlijke middelen hebben gekregen die niet voor patiënten thuis bestemd zijn, maar enkel voor toediening door anesthesisten in ziekenhuizen.

De vader van Jackson, Joe Jackson (79), zei tegen de omroep ABC dat hij de dood uiterst verdacht vindt. Hij vermoedt kwade opzet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-07-2009 12:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Toch Ahmadinejad dus.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-07-2009 14:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

‘.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-07-2009 14:49]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-07-2009 14:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 10 juli 2009 14:48 schreef Hypnos het volgende:
‘Anale seks bevordert mentale gezondheid'
Uitgegeven: 6 juli 2009 06:56
Laatst gewijzigd: 6 juli 2009 06:56
AMSTERDAM – Mensen die zich regelmatig inlaten met anale seks, bevorderen daar mee hun mentale gezondheid. Dat hebben Nederlandse wetenschappers vastgesteld.

Wetenschappers van het UvA in Amsterdam onderzochten het verband tussen het anale seks en de mentale gezondheid bij 1700 mensen.

Ze ontdekten dat de mentale gezondheid in ongeveer 58% van de gevallen resistenter tegen stress en depressie bleek na een sessie anale seks. Met anale seks wordt hier zowel penetratie als rimmen als het inbrengen van objecten door de partner bedoeld. Anaal masturberen bleek een veel lagere score te behalen.

Bij proefpersonen met een middelhoog intelligentiequotiënt waren de resultaten het best, met zo'n 76% aan verhoogde stressbestendigheid. De resultaten bij homoseksuele mannen waren verwaarloosbaar.


© NU.nl/Armin Naalman


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-07-2009 14:50 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2009 14:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mentale seks bevordert de anale gezondheid??


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-07-2009 14:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-07-2009 15:53 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Wat een prutsers bij de Spits. Vandaag staat (op pagina 2) wel een behoorlijk slechte photoshop.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-07-2009 16:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Laat Greycloak dat maar niet horen :O.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-07-2009 16:18 by Forever After Profiel van Forever After



De naam van de schrijver alleen al...

A. Naalman



 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-07-2009 16:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

die heeft vast een goede mentale gezondheid


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-07-2009 17:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 juli 2009 16:19 schreef ElitE het volgende:
die heeft vast een goede mentale gezondheid
En wie dat niet heeft:

quote:
Sterrenmeisje naar inrichting

Het Belgische meisje dat 56 sterren op haar gezicht liet tatoeëren, is in een gesloten psychiatrisch ziekenhuis opgenomen.

Kimberley Vlaeminck zei "dat ze dood wilde", zegt haar oom Davy tegen het Nieuwsblad. "Dinsdagavond gaf ze ons voor het eerst een signaal dat ze het niet meer zag zitten. Naast mijn bed had ze een briefje gelegd met daarop de pijnlijke woorden Ik zie het niet meer zitten, ik wil niet meer leven".

Kimberley zou door alle heisa rond de sterretjes zes verschillende pillen per dag slikken.
"Wij weten wij dat Kimberley geen sterke persoonlijkheid heeft. Ze heeft ook al veel tegenslagen gehad. Haar papa heeft ze nooit gekend en haar mama kijkt nauwelijks naar haar om", aldus de oom tegen de krant.

(SN)

:')


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen