|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daar zou ik als freelancer ook makkelijk op uitkomen met die tijd. Het is helemaal geen onrealistisch beeld dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
@ HK: appels en peren. Jij sluit de bestaansmogelijkheid uit van witte zwanen omdat jij alleen zwarte zwanen kent. Dat jij alleen zwarte zwanen kent zegt niets over het bestaan van witte zwanen. Ik zeg dat ik een witte zwaan ken dus dat ze bestaan (de witte zwanen dus). Dat is nu wetenschapfilosofie. Maar ik snap dat dit wel heel hoog gegrepen moet zijn voor je. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2009 14:15] |
|
quote: Het gaat niet om de bedragen, meer om het feit dat de meeste mensen dan 45 uur werken voor 6750 euro. Life doesn't get much better than this! |
|
Ook als freelancer kun je je eigen uren beperken, zeker in de rol van adviseur. Je kan dan best op een gemiddelde van 20 uur per week uitkomen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Even snel gerekend vind ik dat wel een erg laag uurtarief voor een freelance adviseur. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Even zo tussendoor, wat is de reden dat jij bij je uitleg vaak terug grijpt op dit soort reacties? Nare ervaringen met mensen die je uitleg niet begrijpen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-06-2009 14:21] |
|
quote: Mea culpa. Qua logica win je Wie weet is mijn beeld wat vertekend doordat ik als workaholic in een bedrijf vol mede-workaholics het parttime principe lastig kan bevatten hehe. Life doesn't get much better than this! |
|
kijk nu dit heugelijke moment bereikt is weer eens ontopic: quote: Kortom: politie herkent een situatie niet waarin een slachtoffer onder bedreiging zegt vrijwillig mee te zijn en laat het 19 jarige mokkel gewoon verkracht worden. Niet zo mooi. |
|
quote: Ach, dat zijn gewoon internettrucjes. Mensen uit de tent lokken zodat ze dingen persoonlijk op nemen en daardoor in een waas woede en irritaties het doel uit ogen verliezen. Sommige mensen kunnen daar hun voldoening uit halen Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ach, dat is vrij lastig te zeggen, misschien wekte de vrouw in kwestie niet de indruk dat ze tegen haar zin in de auto zat. Als ze drie mannen opgepakt hadden omdat ze samen in een auto met een vrouw op weg waren om eendjes te voeren was het ook niet goed geweest [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 20-06-2009 14:31] Life doesn't get much better than this! |
|
quote:OF: Meisje wil niet dat bekend wordt dat ze een snol is en verzint verkrachting terwijl het groepsex was. |
|
als je een trio (edit: quatro) wil dan doe je dat toch op een relaxte locatie en niet in een auto op een industrie terrein. lijkt mij althans. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2009 14:36] |
|
Tja, jeugd van tegenwoordig he .. Misschien was het iets wat spontaan in haar opkwam. KAN allemaal .. |
|
quote: Dat jij geen mensen kent die dat niet relaxt vinden, betekent niet dat die mensen er niet zijn. Bruce Banner |
|
dat is waar maar 4 mensen in een auto is behoorlijk vol. Ik neem aan dat er mensen uit moeten stappen wil iedereen even aan de beurt komen. Kan ik me zo voorstellen. wat ik me eigenljk helemaal niet wil voorstellen. |
|
Je kan ook uit de auto stappen natuurlijk. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik post de foto's binnenkort wel even. On topic: Belgen laten verkeerde boeven vrij GENT - Twee Belgische politie-inspecteurs begingen vorige week een blunder door twee daders van een gewelddadig misdrijf gewoon vrij te laten. Het Openbaar Ministerie en de politietop begrijpen niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. ,,Een communicatiefoutje", klinkt het. Woensdagnacht hadden vier gangsters het gemunt op een man die in Gent rondwandelde. Twee van hen sprongen uit een wagen, liepen naar hun slachtoffer, duwden hem omver, sloegen en stampten hem én bedreigden hem met een mes. Het slachtoffer vluchtte een café binnen en alarmeerde de politie. Agenten rekenen de vier niet veel later in. Een aantal uren later liet de officier van justitie weten dat twee van de vier daders mochten worden vrijgelaten, omdat zij slechts in mindere mate bij het misdrijf betrokken waren. Maar in plaats van de twee 'kleine boeven' vrij te laten, lieten twee politie-inspecteurs alle vier de boeven gaan. Sukkels. Bruce Banner |
|
Misschien was het wel een limo of een hummer .. |
|
quote: 3 pimmels in 1 meisje ook. quote: Ik had het niet beter kunnen verwoorden . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat viel wel te verwachten ja. Gisteren voor het eerst weer eens gerookt in de kroeg. Mag het nu weer officieel als een barman een kleine toko en geen personeel heeft? Life doesn't get much better than this! |
|
Over kroeg gesproken, H-K vanavond nog in een kroeg te vinden toevallig? |
|
quote: On topic alstublieft; dit is geen nieuws. Bruce Banner |
|
quote: Echt wel nieuws, voor H-K. En verder, ja baas |
|
quote: Vanoamp Family Guy Marathon @ Karnivoor, wellicht daarna nog even. Und ontopic en speciaal voor onze Dolle Mina Ghoulliette: quote: Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |