IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-07-2009 13:20 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juli 2009 13:19 schreef karnivoor het volgende:
Erg he, democratie?
Op sommige momenten wel ja..



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-07-2009 13:20 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 juli 2009 13:19 schreef karnivoor het volgende:
Erg he, democratie?
Soms wel, al is de media 3 keer erger.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2009 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Och, ik denk dat het wel eens goed is om kritisch en relistisch te kijken naar de kosten die al die immogranten met zich meebrengen. Pvv is het em waarschijnlijk ergens anders om te doen, maar goed. Ook vreemd eigenlijk dat dat niet al inzichtelijk is, met dat transparante overheidgeneuzel.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-07-2009 13:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 juli 2009 13:22 schreef Jenje het volgende:
Och, ik denk dat het wel eens goed is om kritisch en relistisch te kijken naar de kosten die al die immogranten met zich meebrengen. Pvv is het em waarschijnlijk ergens anders om te doen, maar goed. Ook vreemd eigenlijk dat dat niet al inzichtelijk is, met dat transparante overheidgeneuzel.


Ik denk dat de overheid beter eerst kan kijken naar de zorg en naar de ambtenarij, vooral naar het management en de effectiviteit daarvan.

Maarja, dat is niet echt populistisch hè.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-07-2009 13:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, goed idee, mensen in 'winst' en 'verlies' uitdrukken.

En al die managers die met het heilige huisje van de marktwerking tonnen opstreken links laten liggen. Zo gaat 'ie goed ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 22-07-2009 13:25]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2009 13:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juli 2009 13:20 schreef MR. N het volgende:
Soms wel, al is de media 3 keer erger.

Het volk krijgt de leider die het verdient. En blijkbaar ook de media


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2009 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De ambtenarij aanpakken is juist ontiegelijk populistisch.

Zeg tegen 99,99% van nederland iets over ambtenaren en het gezeik begint.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-07-2009 13:26 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 22 juli 2009 13:22 schreef Jenje het volgende:
Och, ik denk dat het wel eens goed is om kritisch en relistisch te kijken naar de kosten die al die immogranten met zich meebrengen. Pvv is het em waarschijnlijk ergens anders om te doen, maar goed. Ook vreemd eigenlijk dat dat niet al inzichtelijk is, met dat transparante overheidgeneuzel.


Dit gaat om allochtonen, niet immigranten, en het is daarom uiterst belangrijk welke invulling PVV van allochtonen neemt (uit ervaring bleek: erg breed).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-07-2009 13:26 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 juli 2009 13:25 schreef ZelThoR het volgende:
Het volk krijgt de leider die het verdient. En blijkbaar ook de media


Nou, ik denk eerder dat de media het volk maakt, als je begrijpt wat ik bedoel.

@ Jenje, ik bedoel dus serieus kijken naar het middenkader, en niet het verjaardagtafel gezeur.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2009 13:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juli 2009 13:26 schreef MR. N het volgende:
Nou, ik denk eerder dat de media het volk maakt, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik denk dat er een bepaalde wisselwerking is

Even in zeer kort-door-de-bocht-modus: in den beginne is het toch gebaseerd op wat mensen willen zien, daarna slaan de media door in hun verwachting van wat mensen willen zien en worden de mensen gevormd door de nieuwe media-uitingen. Lather, rinse, repeat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2009 13:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 juli 2009 13:26 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dit gaat om allochtonen, niet immigranten, en het is daarom uiterst belangrijk welke invulling PVV van allochtonen neemt (uit ervaring bleek: erg breed).
Zoals ik al zei, PVV heeft er zijn eigen agenda bij. Maar dan nog, is het eerlijk naar de rest van de bevolking als er een groep in de bevolking is die meer geld kost?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2009 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 juli 2009 13:26 schreef MR. N het volgende:
Nou, ik denk eerder dat de media het volk maakt, als je begrijpt wat ik bedoel.

@ Jenje, ik bedoel dus serieus kijken naar het middenkader, en niet het verjaardagtafel gezeur.
Ik kan je uit eerstehands ervaring vertellen dat het ambtelijk geneuzel komt door die middenlaag en bovenlaag. Bij ons komt er nu ook weer een reorganisatie (ze hebben er alleen een andere naam aangegeven) waarbij elke laag naar beneden doorduwt dat er maar zoveel mogelijk bezuinigt wordt! Ik geloof dat er tussen mij en de minster wel een managmentlaag of 15 zit ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2009 13:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juli 2009 13:29 schreef Jenje het volgende:
Maar dan nog, is het eerlijk naar de rest van de bevolking als er een groep in de bevolking is die meer geld kost?

Veel succes met deze impliciete stelling verdedigen

Buiten het feit dat je nu impliciet pleit voor het afschieten van werkelozen, bejaarden, zieken en gehandicapten is "geld kosten" wel de meest waardeloze indicator. Daardoor zouden we ook alle huismannen en -vrouwen moeten afschieten.

Daarna gaan we eens kijken naar hoeveel iedereen netto 'oplevert', vervolgens schieten we de hele onderlaag van de samenleving af en blijkt opeens dat we niet meer kunnen functioneren

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-07-2009 13:34]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2009 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

IK zet er geen stelling neer Zetlhor, maar een vraag. Dat kun je aan het vragen teken en woorden als ALS herkennen. En nu verder.

(wat overigens een prachtige demo is dat het ook niet geaccepteerd wordt om kritische kanttekeningen bij alochtonen te plaatsen)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-07-2009 13:35]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-07-2009 13:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 juli 2009 13:26 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dit gaat om allochtonen, niet immigranten, en het is daarom uiterst belangrijk welke invulling PVV van allochtonen neemt (uit ervaring bleek: erg breed).


nee, juist erg smal namelijk noordafrikanen, islamieten of een combinatie. Ik denk niet dat ze (al dan niet werkeloze) amerikanen, duiters, of zelfs chinezen bedoelen die in Nederland wonen


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2009 13:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juli 2009 13:34 schreef Jenje het volgende:
IK zet er geen stelling neer Zetlhor, maar een vraag. Dat kun je aan het vragen teken en woorden als ALS herkennen. En nu verder.

Ik heb er ook impliciete stelling van gemaakt, omdat ik een antwoord als deze al verwachtte. De vraag die je stelt is *waarschijnlijk* voor velen hier totaal niet aan de orde. Een ander antwoord dan "ja" laat een heel beperkt of heel misantropisch wereldbeeld zien.

Daarom behandelde ik het niet als vraag, maar als stelling (ofwel als retorische vraag).
quote:
Op 22 juli 2009 13:34 schreef Jenje het volgende:
(wat overigens een prachtige demo is dat het ook niet geaccepteerd wordt om kritische kanttekeningen bij alochtonen te plaatsen)

Daar heb ik in ieder geval geen woord over gezegd. En ik vind het goed om OVERAL kritische kanttekeningen bij te plaatsen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-07-2009 13:37]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-07-2009 13:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juli 2009 13:20 schreef Judge M. het volgende:
Op sommige momenten wel ja..


Mee eens trouwens.


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-07-2009 13:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juli 2009 13:25 schreef Jenje het volgende:
De ambtenarij aanpakken is juist ontiegelijk populistisch.

Zeg tegen 99,99% van nederland iets over ambtenaren en het gezeik begint.
Ja daar snap ik dus ook niks van waarom mensen het zo tegen ambtenaren hebben. Die toen toch helemaal niks



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2009 13:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 juli 2009 13:37 schreef Judge M. het volgende:
Ja daar snap ik dus ook niks van waarom mensen het zo tegen ambtenaren hebben. Die toen toch helemaal niks
Michiel, als er de eerste keer niemand lacht, zal dat de tweede keer ook niet gebeuren naar alle waarschijnlijkheid.



Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 22-07-2009 13:46 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Hehe


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-07-2009 13:46 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk




Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-07-2009 13:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 22 juli 2009 13:35 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, juist erg smal namelijk noordafrikanen, islamieten of een combinatie. Ik denk niet dat ze (al dan niet werkeloze) amerikanen, duiters, of zelfs chinezen bedoelen die in Nederland wonen


Ja, maar ook de mensen die in Nederland zijn geboren en/of een Nederlands paspoort hebben. Het gaat om veronderstelde 'culturele achtergrond' en niet om het (seculier) Nederlanders burgerschap.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-07-2009 13:55 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Britse pubs sluiten in recordtempo
Uitgegeven: 22 juli 2009 13:51
Laatst gewijzigd: 22 juli 2009 13:51
LONDEN - Britse pubs sluiten hun deuren in recordtempo. Iedere dag gaan zeven pubs dicht.

Dit blijkt uit nieuwe cijfers van de British Beer & Pub Association (BBPA), meldden Britse media woensdag.

Volgens de brancheorganisatie krijgen veel cafés de genadeklap door een combinatie van de recessie, het rookverbod en gestegen belastingen op bier.

De afgelopen twaalf maanden hebben 2377 kroegen hun laatste biertje getapt, ten koste van 24.000 banen. De laatste zes maanden gingen per week 52 pubs dicht. Dit waren er nog 39 in de laatste zes maanden van 2008.

Drank

Vooral traditionele pubs, die voornamelijk drank verkopen, hebben het door het rookverbod en de oplopende werkloosheid zwaar te verduren. Iedere week gooien veertig van deze horecagelegenheden de handdoek in de ring.

Cafés die zich meer op voedsel richten, doen het relatief beter. Daarvan sluit er gemiddeld één per week.

Trendy bars of cafés die tot een keten behoren lijken geen last van de recessie te hebben. Die laten zelfs een groei zien met de opening van twee nieuwe zaken per week.

Recessie

De horecasector bevindt zich echter als geheel in een neerwaartse spiraal. Momenteel zijn er in Groot-Brittannië nog 53.466 pubs, vergeleken met 58.600 drie jaar geleden.

Analisten geloven dat er de komende jaren geen verbetering voor de sector in zit.

''De pubs hebben zeer te lijden van de recessie. Maar de economische krimp is nog eens versterkt door een overheid die belastingen verhoogt en regels verscherpt'', klaagde David Long van de BBPA.
© ANP

-------

Die kleine dorpse pubs zijn juist het leukst


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-07-2009 14:00 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Topless zonnen is passé
Uitgegeven: 22 juli 2009 12:34
Laatst gewijzigd: 22 juli 2009 13:06
PARIJS - Topless zonnen is uit de mode op de Franse stranden. Vooral jonge Franse vrouwen vertoeven nauwelijks nog topless op de stranden en lijken preutser dan oudere generaties.

Dat schrijft de Franse krant Le Parisien woensdag.

Jaren geleden was topless zonnen een teken van bevrijding, maar jonge vrouwen zouden dat niet meer nodig hebben.
Click here to find out more!

Verder zouden ze zich meer bewust zijn van de gevaren van de zon, vinden ze een badpak of bikini sexyer en irriteren ze zich aan de blikken van de mannen op het strand.

''Ik beschouw het als een intiem deel van mijn lichaam dat ik niet aan heel de wereld hoef te laten zien'', aldus de 20-jarige zonaanbidster Manon. De paar vrouwen die nog wel topless op het strand liggen, zouden vooral veertigplussers zijn.
© ANP

---------

Nooooooooooooooooooes


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-07-2009 14:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm ik dacht die juist gestimuleerd worden door werkeloosheid
of is dat alleen zo in Ierland en Schotland?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen