IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2009 12:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 juli 2009 12:11 schreef bastianus het volgende:
Tsk. Beetje je driften gehoorzamen. Idioot beest.


ik moet er niet aan denken aan de hysterie die zal ontstaan als er eens per ongeluk een vedwaalde wolf nederland binnenkomt (ik herinner me nog vaag krantenkoppen over baby-etende meervallen of zoiets)


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 23-07-2009 19:20 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Belgen

quote:
Ontsnapping met helikopter uit gevangenis Brugge

Uit de gevangenis van Brugge is donderdag minstens één gedetineerde ontsnapt met behulp van een helikopter.

De helikopter zou gekaapt zijn in Diksmuide en landde op de binnenkoer van de gevangenis. Volgens de VRT waren bij de ontsnapping vier gangsters betrokken, waarvan één gevangene en drie handlangers.

De helikopter werd achtergelaten op een weide in Aalter. De gangsters zouden daar een carjacking hebben gepleegd en een gewapende overval op een tankstation.

Daarna zouden ze gevlucht zijn in de richting van de kust aan boord van een zwarte Mercedes.

Een ontsnapte gevangene zou Ashraf Sekkaki zijn, één van de zwaarste criminelen van het land. Sekkaki ontsnapte eerder al uit de gevangenis van Turnhout.

Sekkaki zat naar verluidt een tijd in de zwaar bewaakte afdeling van Brugge, die afgespannen is met helikopternetten. Maar gevangenen mogen in die afdeling slechts een beperkte tijd doorbrengen.




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-07-2009 19:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juli 2009 19:20 schreef Ingrimd het volgende:
Belgen




Nee, dat is in NL nog noooooooooooooooit gebeurt....




Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-07-2009 19:31 by bastianus Profiel van bastianus

Moet wel een goede helikopter zijn geweest, als hij één van de zwaarste criminelen van het land kon vervoeren. Sowieso nog een gedoe om hem erin te krijgen dan waarschijnlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-07-2009 19:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juli 2009 19:31 schreef bastianus het volgende:
Moet wel een goede helikopter zijn geweest, als hij één van de zwaarste criminelen van het land kon vervoeren. Sowieso nog een gedoe om hem erin te krijgen dan waarschijnlijk.

-zucht-




Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-07-2009 19:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 juli 2009 12:47 schreef attila_de_hun het volgende:
ik moet er niet aan denken aan de hysterie die zal ontstaan als er eens per ongeluk een vedwaalde wolf nederland binnenkomt (ik herinner me nog vaag krantenkoppen over baby-etende meervallen of zoiets)

Een roedel wolven zou wel dergelijke zaken voorkomen:
quote:
Provincie: 3.500 wilde zwijnen doden

ARNHEM - Op de Veluwe moeten in het nu lopende jachtseizoen ruim 3.500 wilde zwijnen doodgeschoten worden. Dat heeft de provincie Gelderland vastgelegd. Volgens tellingen van jagers lopen er nu 4.400 zwijnen rond op de Veluwe.



Vorig jaar werden er uiteindelijk bijna 7.000 geteld. De afname is niet alleen veroorzaakt door de jagers, ook de strenge winter is veel dieren fataal geworden.

De provincie vraagt de jagers in juli en augustus flink aan het schieten te gaan. In die maanden moeten meer dan 2.100 zwijnen worden gedood. Zo moet worden voorkomen dat later in het jaar problemen ontstaan omdat de zwijnen niet goed meer te vinden zijn.





Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-07-2009 19:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

De Britse politie is blijkbaar nóg luier dan de onze; hulde.

quote:
Eerwraak: politie waarschuwt vrouw

Eigen schuld, dikke bult, zo vindt de Britse politie. De dienders aan de overkant van de zee hebben een Britse moslima gewaarschuwd dat ze wel eens het slachtoffer zou kunnen worden van eerwraak. Ze heeft immers een buitenechtelijke relatie gehad.

Haar partner-in-crime, een 24-jarige Deen heeft al met de familieleden van zijn geliefde kennis mogen maken: hij kan niet meer zien, zijn tong is helemaal weggeschroeid en hij heeft zeer ernstige brandwonden. Dit alles doordat de lieftallige familie van zijn minnares de man flink wat gif liet drinken, waarna ze hem neerstaken.

Scotland Yard heeft daarop een officiële waarschuwing naar de vrouw uit laten gaan, waarin staat dat de kans aardig aanwezig is dat ze de dood zal vinden.

Een getuige vertelt: "Ik zag vier mannen een andere man slaan en schoppen terwijl hij op de grond lag. Ik schreeuwde, en gelukkig renden ze weg. Eén van de vier kwam echter terug en ging verder waar het viertal gestopt was". Later bleek dat de man tweemaal in zijn rug was gestoken en dat er salpeterzuur over hem heen was gegooid. Bovendien werd hij gedwongen het in te nemen.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-07-2009 19:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 juli 2009 19:38 schreef Greycloak het volgende:
De Britse politie is blijkbaar nóg luier dan de onze; hulde.


(SN)





Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-07-2009 19:43 by XXL Profiel van XXL

quote:

Provincie: 3.500 wilde zwijnen doden

ARNHEM - Op de Veluwe moeten in het nu lopende jachtseizoen ruim 3.500 wilde zwijnen doodgeschoten worden. Dat heeft de provincie Gelderland vastgelegd. Volgens tellingen van jagers lopen er nu 4.400 zwijnen rond op de Veluwe.



Vorig jaar werden er uiteindelijk bijna 7.000 geteld. De afname is niet alleen veroorzaakt door de jagers, ook de strenge winter is veel dieren fataal geworden.

De provincie vraagt de jagers in juli en augustus flink aan het schieten te gaan. In die maanden moeten meer dan 2.100 zwijnen worden gedood. Zo moet worden voorkomen dat later in het jaar problemen ontstaan omdat de zwijnen niet goed meer te vinden zijn.


Huhuhu.

Vervang 'zwijnen' eens door 'allochtonen' en lees het verhaal dan nog eens.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-07-2009 19:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 juli 2009 19:43 schreef XXL het volgende:
Huhuhu.

Vervang 'zwijnen' eens door 'allochtonen' en lees het verhaal dan nog eens.

Kwestie van tijd. Al is er niks mis met een kosten-baten-analyse overigens, weten we eindelijk of de klachten over het geld dat ze kosten gegrond zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-07-2009 19:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 juli 2009 19:40 schreef bastianus het volgende:

"We weten dat het gaat gebeuren dus veel succes eigen schuld dikke bult houde en bedankt."

Leuk, de plizi.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 23-07-2009 20:24 by Count Steel Profiel van Count Steel

Uiteraard hehe, thnx N.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 23-07-2009 20:28]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-07-2009 20:26 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2009 8:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Claims om beelden Koninginnedag
Uitgegeven: 24 juli 2009 07:44
Laatst gewijzigd: 24 juli 2009 07:44

AMSTERDAM - Mensen die de aanslag van Karst T. online of op televisie zagen, hebben schadeclaims ingediend bij verzekeringsmaatschappij Reaal. Zij menen door het zien van de beelden schade te hebben opgelopen. Dat schrijft het AD vrijdag op haar website.
© ANPDe verzekeraar wil tegen de krant niet zeggen om hoeveel claims het gaat.

Professor mr. A.J. Akkermans, hoogleraar privaatrecht aan de Vrij Universiteit, weet op basis van gesprekken met de verzekeraar, dat Reaal wordt overspoeld door mensen die zeggen gedupeerd te zijn door de beelden.





Laboratoriumproef

Akkermans meent dat er sinds de aanslag op Koninginnedag 'een soort laboratoriumproef is ontstaan', waarbij moet worden vastgesteld waar de grenzen liggen van het recht op schokschade. De directeur van Slachtofferhulp Nederland, Jaap Smit, vindt de claims 'ongepast' en 'kansloos'.

Half mei was er in Apeldoorn een informatiebijeenkomst voor mensen die een schadeclaim wilden indienen naar aanleiding van het drama op Koninginnedag. Hier kwamen zo'n veertig mensen op af. Reaal wilde na afloop niet zeggen hoeveel claims er uiteindelijk waren binnengekomen.


Mogen deze mensen aub een nekschot krijgen? Jankerige zakkenvullers.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2009 8:43 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 23 juli 2009 19:47 schreef Greycloak het volgende:
"We weten dat het gaat gebeuren dus veel succes eigen schuld dikke bult houde en bedankt."

Leuk, de plizi.


Jij leest op een of andere manier weer een heleboel dingen die er volgens mij niet instaan...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-07-2009 8:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 juli 2009 8:43 schreef WhiteRider het volgende:
Jij leest op een of andere manier weer een heleboel dingen die er volgens mij niet instaan...
Klopt. Sommige dingen hoef je niet te lezen, die kan je concluderen. Als er had gestaan dat iemand 24 uur niet heeft geademd, trek ik ook de logische conclusie dat die persoon niet meer leeft.
Het minste wat de plizi had kunnen doen was "the usual suspects" schaduwen. Helemaal als ze zulke sterke aanwijzingen hebben dat ze zulke uitspraken tegen het toekomstige slachtoffer durven te zeggen. Zoiets heet "vooruit kijken".


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2009 8:54 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ja, en wat jij doet heet 'glazen bol-kijken'. Je hebt echt geen idee wat de politie heeft gedaan om het voorval te voorkomen. Misschien wel niks, dan heb je gelijk. Misschien hebben ze wel met man en macht geprobeerd die kerels weg te houden van het slachtoffer.

Serieus, zulke conclusies trekken uit een kort bericht op SpitsNieuws (!!!) is echt een hele dikke FAIL.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 24-07-2009 8:56 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 24 juli 2009 8:36 schreef Jenje het volgende:
Mogen deze mensen aub een nekschot krijgen? Jankerige zakkenvullers.


Graag, ja. Geen knip voor de neus waard, dat soort gasten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-07-2009 9:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 juli 2009 8:54 schreef WhiteRider het volgende:
Serieus, zulke conclusies trekken uit een kort bericht op SpitsNieuws (!!!) is echt een hele dikke FAIL.

Zolang SN het voor elkaar krijgt om zo vaak in de kop van een artikel wat anders te zeggen dan in het bericht zelf zou ik er ook niet teveel waarde aan hechten.

Daarbij verdraaien media alles, altijd


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-07-2009 9:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hebben ze (SN) nu al gepubliceert dat Geertje zijn uitspraken over de tientallen moslims die Europa uitmoeten volgens zijn richtlijnen heeft genuanceerd?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2009 10:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nope, dat is geen nieuws he

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-07-2009 10:01]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-07-2009 10:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 juli 2009 9:56 schreef ZelThoR het volgende:
Zolang SN het voor elkaar krijgt om zo vaak in de kop van een artikel wat anders te zeggen dan in het bericht zelf zou ik er ook niet teveel waarde aan hechten.

Daarbij verdraaien media alles, altijd

Zoals ik het lees heeft Scotland Yard de vrouw in kwestie gewaarschuwd om op te passen voor haar familie. Te zien aan wat ze met de andere persoon in de buitenechtelijke relatie hebben gedaan lijkt me dat op zijn minst redelijk te noemen. Dat "eigen schuld dikke bult"-zinnetje lijkt me dan weer een toevoeging die Spitsnieuws zelf bedacht heeft. Het lijkt me dat mensen van Scotland Yard eerder "own guilt, fat hill" o.i.d. zouden zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-07-2009 10:08]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-07-2009 10:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

SN mag wel woorden in andermans mond leggen maar als ik het hier op ZM doe staat Grey gelijk op z'n achterpoten .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2009 10:32 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 24 juli 2009 10:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
SN mag wel woorden in andermans mond leggen maar als ik het hier op ZM doe staat Grey gelijk op z'n achterpoten .




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-07-2009 10:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 juli 2009 10:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
SN mag wel woorden in andermans mond leggen maar als ik het hier op ZM doe staat Grey gelijk op z'n achterpoten .

Zeg, je kruipt toch niet in de slachtofferrol?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen