|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inglourious Basterds. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Das leben der anderen. Ik had deze nog niet gezien, omdat ik hype vermoedde, maar mijn hemel wat een indringend fantastisch meesterstuk! Werkelijk alles klopt aan deze film en dat voor een debuut! Muhe is hypnotiserend in zijn rol, zijn fundamentele eenzaamheid, zijn innerlijke tweestrijd alles zit in die blik! Gruwelijk dat deze topacteur (kijk ook de originele funny games) is overleden... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
afgelopen zaterdag Shaft en Wild Hogs gezien. Wild hogs viel nog mee, Shaft was genieten, Samuel L. Jackson staat gewoon garant voor entertainment Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Die staat hier ook nog steeds op de nominatie... |
|
quote: Zondag gezien, vond het een van de betere films sinds tijden. Absurd, gewelddadig, droge humor, prima spanningsopbouw, mooi acteerwerk en geinig smoelwerk. |
|
Lock, Stock and Two Smoking Barrels |
|
Seul contre tous |
|
quote: Haha, lekker vrouw vriendelijk ook Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Geweldige acteur inderdaad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
The Duchess |
|
District 9 Fokking geniaal!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Weer eens Reservoir Dogs gekeken en zojuist Monsters vs Aliens. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: heerlijke film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: REEDS! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
It's definitely not a weapon Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gave film, alleen mocht het wat mij betreft een stuk bloederiger en vooral sadistischer.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: FOOOK this is highly illegal!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gave film. Mega aanrader! |
|
quote: Mee eens! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Boeiender |
|
Draait die al? Heb ik een voorstukje van gezien en leek me wel de moeite waard. |
|
Inglourious Basterds. Was weer leuk, knappe shots! edit: Oh! en zomaar digitale beelden in z'n film! Nou nou! [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 24-09-2009 15:52] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Als het goed is volgende week of de week erop pas. Bummer, wilde naar de Must-See in Euroborg met een paar vrienden, maar dat wordt dus een andere film. |
|
The Bank Job Erg degelijke film over een waargebeurde bankroof in 1971 in Londen. Kung Fu Panda Alweer de tweede animatie-film die ik deze week met m'n vriendin ben gaan kijken. Standaard format met een (anti)held, zijn lunatic friends en een happy ending, maar wel goed uitgewerkt. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
The Rock, bwoa, leuke verstand op 0 actiefilm. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |