![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij doet toch ook wat met water ZelThoR? ![]() |
|
Gelukkig, Nederland is in goede handen. ![]() |
|
Uh-uh, maar ik raad je wel alvast aan in het oosten te gaan wonen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Maar Holland is het enige boeiende deel van Nederland ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Die raad heb ik meer dan een jaar geleden al opgevolgd. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Het kan oostelijker hoor .. ![]() |
|
Het gaat hier vooral om het aantal meters boven de zeespiegel, me dunkt. Ik zit hier met mijn +550m vooralsnog wel goed. EDIT: oh, wacht, nu snap ik hem pas. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-10-2009 17:51] Bruce Banner ![]() |
|
quote: Mja je moet wel opletten idd, maar Nederland lijkt me toch hét land waarbij water voor irrigatie en drinkwater het minst moeilijk is te regelen. Die algen zijn voor een groot gedeelte ook door overbemesting natuurlijk, Ik denk dat dat hier een veel groter probleem is dan teveel waterafname. Want nu hebben we een uitzondelijk droog jaar gehad en zulke grote problemen hebben we er niet mee. Maarja zoals alles geld nog steeds dat minderen geen slecht idee is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Leuke reacties en zo maar... is het niet zo dat je voor 24 miljoen euro ook een boel mensen aan drinkwater kunt helpen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Willem Alexander zit hiet ook op het forum... ![]() |
|
En iedereen op het forum wordt door de AIVD gescreend. ![]() |
|
quote: (SN) Tijd voor iets anders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Als je nou straks een protest-stem gaat uitbrengen kan die gewoon naar de pvda? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Naakte tuindanser al 4 jaar onvindbaar De politie van de Amerikaanse stad Dallas is al vier jaar naarstig op zoek naar een vreemde snuiter. De man klimt in adamskostuum over tuinhekjes, maakt vervolgens een dansje in de achtertuin en sluipt weer weg. De politie vermoedt dat de man al in 2005 voor de eerste keer van zich liet zien. Onlangs is hij weer bezig geweest, want getuigen hebben hem op 30 september nog in een tuin zien dansen. Volgens de politie klimt de man meestal piemelnaakt over een omheining en danst naakt in de tuin of springt in het zwembad. Volgens de politie heeft de man zelfs naakt op een in een tuin aanwezige airconditioningunit gedanst. Volgens de politie gaat het om een enigszins dikke man van ongeveer 1 meter 80. Zijn gezicht is nooit te zien geweest, want deze bedekt hij tijdens de daad. De politie van Dallas wil hem pakken voor de zaak uit de hand loopt. Wist niet dat Rotzak zo vaak in amerika was. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: (SN) Held. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik vertel vrouwen altijd dat ze met wc-papier tussen hun borsten moet wrijven, daar worden ze ook groter van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Hey, als het werkt voor je reet... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Rechtbank wijst curateleverzoek DSB af Uitgegeven: 12 oktober 2009 11:20 Laatst gewijzigd: 12 oktober 2009 11:37 WOGNUM - De rechtbank in Amsterdam heeft in de nacht van zondag op maandag een verzoek van De Nederlandsche Bank (DN ![]() ANP Crisis bij DSB slideshow De rechtbank oordeelde dat de bank thans voldoende liquide is, maar dat de financiële positie wel zorgelijk is. De komende dagen moet blijken hoe die positie zich verder ontwikkelt. Dat zei een woordvoerder van DSB Bank maandagochtend. DSB-topman Dirk Scheringa is later op de dag aanwezig bij een nieuwe zitting bij de rechtbank over de kwestie. Hij zal dan opnieuw betogen dat zijn bank niet in acute nood is. Noodregeling Volgens de DSB-zegsman heeft DNB zondagavond een procedure voor een zogenoemde noodregeling gestart. Deze regeling houdt in dat de centrale bank het bewind bij de bank wil overnemen. Om twee uur vannacht is er een uitspraak gekomen, zo zei de woordvoerder. © ANP Je moeder. ![]() |
|
quote: Waarom zo moeilijk doen en overleggen.... gewoon hun borstkas intrappen. Lijken de jetsOrs gelijk groter ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
TAIPEI - De hitte die vrijkomt tijdens een crematie, wordt in een Taiwanees crematorium omgezet in stroom. Daarop kunnen de koffiemachine en airconditioning in de ontvangstruimte voor de nabestaanden draaien. Dat berichtten Taiwanese media woensdag. Het milieuvriendelijke energieproject van het bedrijf in de hoofdstad Taipei stuit vooral op tegenstanders. ''Het is akelig dat de treurenden koel gehouden worden door een airconditioning die aangedreven wordt door het verbranden van de lijken van hun verwanten'', zei een lokale overheidsfunctionaris. Stoppen Het crematorium weigert echter het project te stoppen. Het heeft er 7,7 miljoen Taiwanese dollar (163.000 euro) in geïnvesteerd. ''We besparen maandelijks 15.000 Taiwanese dollar (315 euro)'', aldus de directeur van het crematorium. Hij overweegt om de stroom te gebruiken voor andere doeleinden, zoals het licht in het gebouw. In het crematorium worden dagelijks ongeveer vijftig lijken verbrand. ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |