IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-10-2009 16:08 by Lionheart Profiel van Lionheart

Jij doet toch ook wat met water ZelThoR?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-10-2009 16:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ja, drinken!

En ondertussen Master of Water Engineering & Management


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-10-2009 16:19 by Lionheart Profiel van Lionheart

Gelukkig, Nederland is in goede handen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-10-2009 16:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Uh-uh, maar ik raad je wel alvast aan in het oosten te gaan wonen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-10-2009 16:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Maar Holland is het enige boeiende deel van Nederland .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-10-2009 17:15 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 oktober 2009 16:22 schreef ZelThoR het volgende:
Uh-uh, maar ik raad je wel alvast aan in het oosten te gaan wonen


Die raad heb ik meer dan een jaar geleden al opgevolgd.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2009 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het kan oostelijker hoor ..


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-10-2009 17:51 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het gaat hier vooral om het aantal meters boven de zeespiegel, me dunkt. Ik zit hier met mijn +550m vooralsnog wel goed.

EDIT: oh, wacht, nu snap ik hem pas.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-10-2009 17:51]


Bruce Banner


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2009 17:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2009 16:05 schreef ZelThoR het volgende:
Er zijn meer zomers dan voorheen waarin tijdelijk geen water voor irrigatie gebruikt mocht worden en waarbij concentraties algen te hoog werden (door de warmte en door lage waterpeilen). Nog geen definitieve trend, maar toch

En de waterproductie vanuit grondwater zou nog weleens in het gedrang kunnen gaan komen in het westen van Nederland, zout water vanuit de zee begint langzaamaan verder landinwaarts te komen. Dat geeft in ieder geval aan dat we (te) veel water wegnemen.

Maar goed, alles wordt redelijk goed in de gaten gehouden en bijgestuurd dus uiteindelijk zullen we er waarschijnlijk weinig van merken


Mja je moet wel opletten idd, maar Nederland lijkt me toch hét land waarbij water voor irrigatie en drinkwater het minst moeilijk is te regelen. Die algen zijn voor een groot gedeelte ook door overbemesting natuurlijk, Ik denk dat dat hier een veel groter probleem is dan teveel waterafname. Want nu hebben we een uitzondelijk droog jaar gehad en zulke grote problemen hebben we er niet mee.

Maarja zoals alles geld nog steeds dat minderen geen slecht idee is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2009 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-10-2009 3:37 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 10 oktober 2009 15:27 schreef ElitE het volgende:
Circusvoorstelling vanuit de ruimte


De eerste clown in de ruimte, de Canadees Guy Laliberté, heeft vandaag de eerste voorstelling in de ruimte gegeven. De oprichter van het Cirque du Soleil gaf een twee uur durende show vanuit het internationale ruimtestation ISS. Hij wilde hiermee aandacht vragen voor het watertekort in de wereld.

Aan de show 'Beweeg Sterren en Aarde voor Water' werkten artiesten en gasten mee uit veertien landen onder wie de Amerikaanse voormalige vicepresident en Nobelprijswinnaar voor de Vrede, Al Gore, U2-voorman Bono en actrice Selma Hayek, meldde de BBC. Laliberté is als ruimtetoerist aan boord van het ISS. Hij is de zevende en voorlopig laatste ruimtetoerist. Hij betaalde voor zijn retourtje ruimte naar verluidt omgerekend 24 miljoen euro.

Elke artiest las een deel van een gedicht geschreven door auteur Yann Martell waarin werd benadrukt dat alle mensen op de wereld toegang moeten hebben tot schoon water. Daarna volgde een muzikaal of artistiek optreden. Kijkers werden uitgenodigd een petitie te tekenen waarmee zij beloven minder water te gaan gebruiken.


haha hoe bedoel je hypocriet
En het waterprobleem in Nederland is volgens mij niet zo heel groot. De waterproductie heeft hier volgens mij maar weinig verstoring van de natuur. Nouja in Nederland moeten we de waterstromen toch al helemaal sturen.


Leuke reacties en zo maar... is het niet zo dat je voor 24 miljoen euro ook een boel mensen aan drinkwater kunt helpen. Voor mijn part de eerste dooie klown in de ruimte.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-10-2009 3:49 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 10 oktober 2009 16:14 schreef ZelThoR het volgende:
En ondertussen Master of Water Engineering & Management


Willem Alexander zit hiet ook op het forum...


 


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-10-2009 3:57 by bokaj Profiel van bokaj

En iedereen op het forum wordt door de AIVD gescreend.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-10-2009 11:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Nieuw dieptepunt voor PvdA

De PvdA heeft een nieuw dieptepunt bereikt in de peiling van Maurice de Hond. De sociaaldemocraten zouden 13 zetels overhouden in de Tweede Kamer als er nu verkiezingen worden gehouden. Momenteel bezet de PvdA 33 zetels en bij de peiling vorige week stond de partij op 14 zetels.

PvdA-stemmers haken af omdat ze vinden dat de partij te weinig presteert in de regering met CDA en ChristenUnie en omdat de sociaaldemocraten onvoldoende plannen zouden hebben voor de toekomst. Ook de rol van fractievoorzitter Mariëtte Hamer wordt door kiezers genoemd als een reden om geen PvdA te stemmen. Van de PvdA-stemmers vindt 60 procent dat Hamer moet opstappen. Onder hen bevinden zich veel trouwe kiezers. Tweede Kamerlid Diederik Samsom wordt vaker genoemd als favoriet voor de rol van fractievoorzitter dan Hamer.

D66

Coalitiegenoot CDA moet deze week 1 zetel inleveren en komt uit op 26 zetels. Daarmee zijn de christendemocraten op papier net zo groot als D66, dat ook op 26 zetels staat. De partij van Alexander Pechtold bezet in de praktijk 3 Kamerzetels.

De PVV van Geert Wilders blijft de grootste partij in de peiling van De Hond, met 28 zetels.

(SN)

Tijd voor iets anders.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-10-2009 11:52 by XXL Profiel van XXL

Als je nou straks een protest-stem gaat uitbrengen kan die gewoon naar de pvda?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2009 23:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Naakte tuindanser al 4 jaar onvindbaar

De politie van de Amerikaanse stad Dallas is al vier jaar naarstig op zoek naar een vreemde snuiter. De man klimt in adamskostuum over tuinhekjes, maakt vervolgens een dansje in de achtertuin en sluipt weer weg.

De politie vermoedt dat de man al in 2005 voor de eerste keer van zich liet zien. Onlangs is hij weer bezig geweest, want getuigen hebben hem op 30 september nog in een tuin zien dansen.

Volgens de politie klimt de man meestal piemelnaakt over een omheining en danst naakt in de tuin of springt in het zwembad. Volgens de politie heeft de man zelfs naakt op een in een tuin aanwezige airconditioningunit gedanst.

Volgens de politie gaat het om een enigszins dikke man van ongeveer 1 meter 80. Zijn gezicht is nooit te zien geweest, want deze bedekt hij tijdens de daad. De politie van Dallas wil hem pakken voor de zaak uit de hand loopt.

Wist niet dat Rotzak zo vaak in amerika was.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-10-2009 23:48 by 6sic6 Profiel van 6sic6



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-10-2009 23:57 by Count Steel Profiel van Count Steel



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-10-2009 11:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Hypnotherapie voor A-cupjes

De Britse hypnotiseur David 'The Mind Persuader' Knight verzorgt borstvergrotingen voor een kleine 50 euro. Dat zijn de kosten van een CD'tje dat Knight op zijn site te koop aanbiedt.

The Mind Persuader beweert dat zijn methode in 85% van de gevallen succesvol is. De helft van de vrouwen die naar zijn CD heeft geluisterd, zou minimaal één cupmaat erbij hebben gekregen. "De borsten van dames groeien door de geest dus kan de geest ze groter maken. Feit", zegt Knight in The Sun.

Ook uitproberen? De hypnotiseur geeft een niet-goed-geld-terug garantie.

(SN)

Held.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-10-2009 11:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 oktober 2009 11:32 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Held.

Ik vertel vrouwen altijd dat ze met wc-papier tussen hun borsten moet wrijven, daar worden ze ook groter van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-10-2009 11:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 oktober 2009 11:35 schreef bastianus het volgende:
Ik vertel vrouwen altijd dat ze met wc-papier tussen hun borsten moet wrijven, daar worden ze ook groter van.
Hey, als het werkt voor je reet...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2009 11:40 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Rechtbank wijst curateleverzoek DSB af
Uitgegeven: 12 oktober 2009 11:20
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2009 11:37
WOGNUM - De rechtbank in Amsterdam heeft in de nacht van zondag op maandag een verzoek van De Nederlandsche Bank (DN om de bank onder curatele te plaatsen, afgewezen.
ANP
Crisis bij DSB
slideshow

De rechtbank oordeelde dat de bank thans voldoende liquide is, maar dat de financiële positie wel zorgelijk is.

De komende dagen moet blijken hoe die positie zich verder ontwikkelt. Dat zei een woordvoerder van DSB Bank maandagochtend.


DSB-topman Dirk Scheringa is later op de dag aanwezig bij een nieuwe zitting bij de rechtbank over de kwestie. Hij zal dan opnieuw betogen dat zijn bank niet in acute nood is.

Noodregeling

Volgens de DSB-zegsman heeft DNB zondagavond een procedure voor een zogenoemde noodregeling gestart. Deze regeling houdt in dat de centrale bank het bewind bij de bank wil overnemen. Om twee uur vannacht is er een uitspraak gekomen, zo zei de woordvoerder.
© ANP


Je moeder.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-10-2009 11:44 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 12 oktober 2009 11:35 schreef bastianus het volgende:
Ik vertel vrouwen altijd dat ze met wc-papier tussen hun borsten moet wrijven, daar worden ze ook groter van.


Waarom zo moeilijk doen en overleggen.... gewoon hun borstkas intrappen. Lijken de jetsOrs gelijk groter


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-10-2009 11:48 by MMayo Profiel van MMayo

TAIPEI - De hitte die vrijkomt tijdens een crematie, wordt in een Taiwanees crematorium omgezet in stroom.

Daarop kunnen de koffiemachine en airconditioning in de ontvangstruimte voor de nabestaanden draaien. Dat berichtten Taiwanese media woensdag.

Het milieuvriendelijke energieproject van het bedrijf in de hoofdstad Taipei stuit vooral op tegenstanders.

''Het is akelig dat de treurenden koel gehouden worden door een airconditioning die aangedreven wordt door het verbranden van de lijken van hun verwanten'', zei een lokale overheidsfunctionaris.

Stoppen

Het crematorium weigert echter het project te stoppen. Het heeft er 7,7 miljoen Taiwanese dollar (163.000 euro) in geïnvesteerd.

''We besparen maandelijks 15.000 Taiwanese dollar (315 euro)'', aldus de directeur van het crematorium. Hij overweegt om de stroom te gebruiken voor andere doeleinden, zoals het licht in het gebouw. In het crematorium worden dagelijks ongeveer vijftig lijken verbrand.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2009 11:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen