![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oppassen voor nierstenen, we krijgen al teveel zout binnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Goede manier om dit soort mensen uit de genenpoel te verwijderen. ![]() |
|
Fransen en Belgen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Mensen die menen dit soort spelletjes te moeten spelen. Erg intelligent lijk je me dan niet. ![]() |
|
mwa t flauwvallen opzich is niet zo gevaarlijk, je moet alleen zorgen dat als je flauw bent dat direct de druk van je nek is. Voor de rest is het gewoon een beetje hetzelfde gevoel als lachgas, alleen is lachgas net even wat leuker, en toch ook een stuk veiliger. Maargoed ik vind het wel een beetje een loze opmerking van je om over kinderen te maken. Beetje hetzelfde als zeggen dat het maar goed is dat leukemiepatientjes uit de genenpoel verdwjinen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-11-2009 14:14] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dat is natuurlijk een vergelijking die nergens op slaat. Leukemiepatientjes kunnen er weinig aandoen dat ze die ziekte hebben. ![]() ![]() |
|
Geesteszieken die rare spelletjes spelen kunnen er wel zelf iets aan doen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Het is een populair spel. Je maakt mij niet wijs dat al die kinderen geestesziek zijn, maar dat velen het doen omdat het een hype is. Net zoals comazuipen. ![]() |
|
quote: Oh en kinderen begrijpen die spelletjes goed? Voor de genenpoel is het iig beter dat je geen leukemiepatientjes hebt, bij leren en gedrag is de genetische component niet zo groot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ow. sorry. Meedoen aan comazuipen omdat het een hype is valt uiteraard onder de noemer normaal. Mijn fout. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
comazuipen een hype, en wurgspelletjes populair, en slimmen doet zeker ook iedereen al? Ik denk dat Zanger Rinus nog populairder is dan die 3 bij elkaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Nou, van de eerste 3 had ik wel eens gehoord, maar zanger Rinus??? ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat iemand iets doet ondanks dat het iets belachelijks betreft, maakt van die persoon niet gelijk een geesteszieke. Gelukkig sla je plank maar een klein beetje mis. ![]() |
|
quote: Dus je wilt gezonde mensen uit de genenpoel verwijderen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hij wil gewoon zijn eigen genenpoel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Die heeft inmiddels de Sterren.nl top 20 gehaald ![]() Ga na over het niveau van de rest ![]() ![]() |
|
quote: Alleen als die gezonde mensen zulke onintelligente dingen doen. ![]() |
|
quote: ah dus alle kinderen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: En dan verwijten maken naar Wilders... WMP bedoel ik dan. ![]() |
|
quote: (SN) Blijf proberen, blijf proberen... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Wat is er mis met een enkelband tijdens verlof? Ook niet verkeerd om daar een verdovend middel in te proppen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wat dacht je van GEEN verlof als je een straf uitzit? ![]() |
|
Wil je mensen ooit nog terug in de samenleving dan is het slim om ze nog een beetje buiten de deur te laten in de periode voordat ze vrijkomen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |