IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-10-2009 12:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En toen was er weer nieuws.

quote:
Polen krijgen geen boetes

Geen boetes meer krijgen? Neem een Pools nummerbord! Al jarenlang blijken Poolse wegmisbruikers niet te traceren aan de hand van hun nummerbord. Het gaat dan om door rood rijden en te hard rijden.


Het probleem zit in de registratie van kentekens in Polen: die is er niet. In Nederland worden de kentekens automatisch uitgelezen en opgespoord aan de hand van de database van het RDW. Dat werkt prima, ook voor bijvoorbeeld Belgen en Duitsers. In Polen blijkt er echter geen centrale registratie van de gegevens te zijn, waardoor de wegpiraten niet te traceren zijn.

Een politie-agent vindt de gang van zaken onbegrijpelijk. "Het is te bizar voor woorden", stelt de agent. "Vooral omdat het regime tegen de Nederlandse automobilist steeds strenger wordt. Zoals de administratiekosten van zes euro die sinds deze zomer boven op de boete worden geïnd." Ook zegt hij dat het probleem angstvallig stil wordt gehouden omdat Polen zich anders nergens meer iets aan van zouden trekken.

(SN)

Grenscontrole in ere herstellen me dunkt. Voor je er weer uitgaat ff met de scanner langs de plaat en staande houden indien nodig.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2009 12:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 oktober 2009 12:35 schreef Greycloak het volgende:
En toen was er weer nieuws.


(SN)

Grenscontrole in ere herstellen me dunkt. Voor je er weer uitgaat ff met de scanner langs de plaat en staande houden indien nodig.

Wel logisch dat de boetes en het verkeersbeleid steeds strenger worden hier dan. Anders komen ze nooit aan hun targets met al die Polen die er onderuit komen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-10-2009 12:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Mij boeien die targets wat minder, maar aangezien ik meestal een km of 10/15 hoger zit dan de maximumsnelheid (te hard rijden doe ik niet) en dan nog vaak links danwel rechts word ingehaald door een Pool...

Denk dat dit eerder te maken heeft met de veiligheid, volgens mij staat er ook iets met "rood licht" in het artikel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2009 12:55 by bastianus Profiel van bastianus

Vanmorgen nog bijna van het leven beroofd door een Pool in een bus. Ik zat in zijn dode hoek tijdens het inhalen op de snelweg, en meneer ging, zonder richting aan te geven, ineens naar links. Gelukkig kon ik vol in de remmen omdat er niks achter me zat. Gezien zijn geslinger had ik zijn promillage wel willen weten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-10-2009 13:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik bedoel maar. En dit gebeurt vaker dan je denkt...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2009 15:38 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

->Ovens


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-10-2009 15:45 by Argus Profiel van Argus

Vrouwen en kinderen eerst!

Zullen we Bulgaren ook alvast in kampen zetten?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-10-2009 16:43 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 oktober 2009 12:55 schreef bastianus het volgende:
Vanmorgen nog bijna van het leven beroofd door een Pool in een bus. Ik zat in zijn dode hoek tijdens het inhalen op de snelweg, en meneer ging, zonder richting aan te geven, ineens naar links. Gelukkig kon ik vol in de remmen omdat er niks achter me zat. Gezien zijn geslinger had ik zijn promillage wel willen weten.


Hehe, dat had ik zondagmiddag ook, tevens een pools busje.


Boeiender


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-10-2009 16:53 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 27 oktober 2009 15:45 schreef Argus het volgende:
Vrouwen en kinderen eerst!

Zullen we Bulgaren ook alvast in kampen zetten?


Geconcentreerd mag ik hopen?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-10-2009 18:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Kamer accepteert banenverlies koopzondagen
Uitgegeven: 27 oktober 2009 15:47
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2009 16:00
AMSTERDAM - De Tweede Kamer zal, ondanks het dreigende banenverlies, zo goed als zeker instemmen met een wijziging van de winkeltijdenwet om de koopzondagen aan te pakken.
ANP

In het coalitieakkoord is afgesproken het misbruik van de toerismebepaling in de winkeltijdenwet aan te pakken.

De laatste jaren hebben gemeenten allerlei manieren gezocht om aan de hand van de toerismebepaling meer koopzondagen te introduceren.

In het plan van minister Maria van der Hoeven (Economische Zaken) moeten gemeenten hun koopzondagen opnieuw tegen het licht houden. Alleen gemeenten met 'substantieel' en 'autonoom' toerisme mogen meer dan twaalf koopzondagen per jaar instellen.

Meerderheid

Dinsdagavond debatteert het parlement met Van der Hoeven over het voorstel, maar een meerderheid in de Tweede Kamer heeft zich al voor de aanpak van de koopzondagen uitgesproken.

De beperking van de koopzondagen zal volgens het Centraal Planbureau (CP op korte termijn 700 koopzondagen en 2000 banen kosten. Op langere termijn zou het gaan om enkele honderden banen.

Deze cijfers stuitten op kritiek van de Platform Detailhandel. Volgens het platform vergeet het CPB dat de banen vooral ten koste gaan van kwetsbare groepen, zoals jongeren, vrouwen en allochtonen die in deeltijd werken.

Dom

"Het is dom om in crisistijd zo'n maatregel te nemen", stelt GroenLinks-Kamerlid Ineke van Gent.

Volgens haar zitten ook de PvdA en minister Van der Hoeven zelf met de maatregel in hun maag, maar worden ze door de ChristenUnie gedwongen om de wet door te voeren.

"Al zijn het maar twee banen, dan nog is het teveel voor dit ideologische stokpaardje van de ChristenUnie", valt D66-Kamerlid Boris van der Ham zijn GroenLinks-collega bij.

"En dat vindt Van der Hoeven ook, want die schuift de wetswijziging als een bak lauwe bami voor zich uit, in de hoop er een gft-bak in zicht komt."

Volgens Smeets valt het banenverlies op langere termijn mee, omdat de deeltijdwerkers op zaterdag en doordeweeks zullen gaan werken.

"Ook de vakbonden hebben zich unaniem uitgesproken voor aanpak van de koopzondagen, en zij kunnen toch onmogelijk voor verlies van banen zijn", aldus Smeets.

Belangenafweging

Van der Ham en Van Gent willen dat gemeenten zelf beslissen over het instellen van koopzondagen. "Zij moeten op gemeentelijk niveau alle belangen van bewoners en winkeliers afwegen", stelt Van Gent.

Bovendien past het volgens de GroenLinks-politica niet meer in deze tijd om het aantal koopzondagen terug te schroeven. "De Nederlandse samenleving heeft de afgelopen vijftig jaar een flinke verandering ondergaan."

"Het is niet meer zo dat doordeweeks de man werkt en de vrouw boodschappen doet. Veel alleenstaanden en werkenden zijn nu aangewezen op de zaterdagmiddag. En wie op zaterdag winkelt, weet over welke heksenketel ik spreek."

Strijd

Van der Ham zegt te blijven strijden tegen de inperking van de koopzondagen. Hij hoopt dat het aangekondigde uitstel door Van der Hoeven ervoor zorgt dat het voorstel alsnog niet doorgaat.

"De minister heeft al aangegeven dat de wetswijziging niet eerder dan 1 juli 2010 kan ingaan. Vervolgens komt er nog een overgangsregeling van een jaar. Tegen die tijd zijn er weer verkiezingen geweest en kan het voorstel van tafel."


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-10-2009 18:56 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 oktober 2009 10:02 schreef invictis het volgende:
de hele wereld en het bestaan draait om neuken, wordt eens wakker



Held

en een +1 van Papillonneke

Edit:

Late reactie, ja.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-10-2009 18:56]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2009 18:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ben je het hier ook vast mee eens

'Dikke mensen beter in bed'
Uitgegeven: 27 oktober 2009 18:32
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2009 18:36

AMSTERDAM – Wellicht dat een groter bed handig is, maar verder staat dikke mensen niets in de weg een goed seksleven te hebben. Sterker nog, zij worden zelfs beter beoordeeld dan mensen van gemiddeld gewicht.

© www.gezondheidsnet.nlDat is gebleken uit een rondvraag van Silent Night, een Britse beddenfabrikant. Hieruit kwam naar voren dat maar liefst 89 procent van de mannen het liefst een welgevormde vrouw tussen de lakens heeft.

Ook vrouwen blijken niet terug te deinzen voor een man met love handles: bijna driekwart (68 procent procent) van hen geeft aan dikkere mannen betere bedpartners te vinden.

Dikkertjes

Van de totale groep die de voorkeur heeft voor een vollere bedpartner zegt ruim de helft (56 procent) dat ‘dikkertjes’ beter weten wat ze lekker vinden. Een kwart (24 procent) is van mening dat deze bedpartners minder aan zichzelf denken en nog eens 12 procent vindt dat ze beter hun best doen.

Een op de tien (8 procent) meent dat een volle bedpartner gewoon meer heeft om van te houden.

Aan het onderzoek hebben ruim 1000 mensen deelgenomen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2009 19:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik dacht dat het om zn as draaide.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-10-2009 19:32 by XXL Profiel van XXL

De verklaring is logisch.

Het gaat niet om de grootte van de klabanus maar om die 130 kilo die er achter loopt te pompen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-10-2009 19:32]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2009 19:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Kan ik wel een flinke lading duiklood gebruiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-10-2009 19:41 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-10-2009 20:09 by XXL Profiel van XXL

Ierse politicus beveelt alcohol in verkeer aan
Uitgegeven: 27 oktober 2009 13:50

DUBLIN - Een politicus in Ierland heeft gezegd dat gespannen automobilisten baat hebben bij een borrel om rustig te worden.

Zijn uitspraak stond dinsdag op vrijwel alle voorpagina's van de Ierse kranten.

De parlementariër, Mattie Math van de regeringspartij Fianna Fail, deed zijn uitspraak in het kader van een discussie over alcohol in het verkeer.

De regering wil het toegestane promillage bijna halveren om het aantal verkeersongevallen te beperken.

Verzet

Math en andere parlementariërs van Fianna Fail zijn daartegen in verzet gekomen, omdat mensen dan niet meer gewoon een pint kunnen drinken voordat ze de auto instappen. Math voert aan dat alcohol met mate een kalmerende werking heeft.

De vereniging van anonieme alcoholisten in Ierland zei dat de bewering van Math onzin is.

''Het is hetzelfde als beweren dat roken goed voor je is omdat je iemand van 95 kent die zijn hele leven heeft gerookt'', aldus een AA-medewerker.
© ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-10-2009 20:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Jensen keert terug op tv

Robert Jensen heeft vandaag een nieuw contract getekend bij RTL. De 36-jarige dj en presentator is vanaf 12 november weer te zien met zijn oude programma 'Jensen!'.

De geruchten over de televisieterugkeer van Jensen gingen al langer, maar pas vandaag tekende hij definitief zijn contract bij zijn vorige werkgever.

"Na meerdere malen de wereld rond te zijn gereisd, is het altijd fijn om thuis te komen. Ik heb er erg veel zin in om de komende jaren weer leuke en opvallende televisie te maken bij RTL".

Ook sidekick Jan Paparazzi maakt weer zijn opwachting in 'Jensen!'. Robert gaat de eerdere seizoenen ruim overtreffen, zo meldde hij aan RTL Boulevard.


Woei!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2009 21:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 oktober 2009 15:45 schreef Argus het volgende:
Vrouwen en kinderen eerst!

Zullen we Bulgaren ook alvast in kampen zetten?

Dat gun ik zelfs Bulgaren niet. Ooit in Kampen geweest?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-10-2009 21:57 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 27 oktober 2009 20:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Jensen keert terug op tv

Woei!


Als er iemand toch een nekschot mag krijgen is het die tyfuslul van Jensen wel.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2009 21:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 oktober 2009 21:57 schreef Staalman het volgende:
Als er iemand toch een nekschot mag krijgen is het die tyfuslul van Jensen wel.

Zo'n speknek valt niet te missen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-10-2009 22:01 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 oktober 2009 21:57 schreef Staalman het volgende:
Als er iemand toch een nekschot mag krijgen is het die tyfuslul van Jensen wel.


+1


Je moeder.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 27-10-2009 22:02 by Heidenkloon Profiel van Heidenkloon

quote:
Op 27 oktober 2009 21:57 schreef Staalman het volgende:
Als er iemand toch een nekschot mag krijgen is het die tyfuslul van Jensen wel.


Hear ye! Hear ye!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-10-2009 22:02 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Schelden doet geen pijn, trlalalalalaaaaa.

Ik ben er iig erg blij mee dat het zeker doorgaat, eindelijk weer wansmakelijke tv op tv.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-10-2009 22:03 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 27 oktober 2009 22:02 schreef De Tegenpartij het volgende:
Schelden doet geen pijn, trlalalalalaaaaa.

Ik ben er iig erg blij mee dat het zeker doorgaat, eindelijk weer wansmakelijke tv op tv.


Wedden dat schelden pijn kan doen..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen