|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Om ze te laten ontsnappen en gewoon verder te gaan waar ze mee bezig waren voor ze opgepakt werden... |
|
Dan liever een nekband die drastichere maatregelen treft. Of een duidelijke onherroepelijke straf voor ontsnappen vastleggen, ongeacht waarvoor ze zitten. Ik kan er wel een paar bedenken. |
|
Aan de ene kant zitten er voordelen aan dat iedereen het kan zien, maar eigenlijk maakt sociale isolatie/afkeer dingen veel erger en heeft je verlof eigenlijk ook geen zin. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Aanklacht na zeven jaar vruchteloos Axe-gebruik Uitgegeven: 30 oktober 2009 14:25 AMSTERDAM – Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan de boodschap die in commercials wordt verkondigd. © ANP Een 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’. Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect. De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf. De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen. Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.” © NU.nl huhuhuhu :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die wou buiten zijn kleur echt in chocola veranderen? |
|
"Nieuws" wil ik het niet noemen, maar wel leuk dat eindelijk de cijfers eruit zijn: quote: (Elsevier) Eigenlijk moeten partijen als de SP en Groen Links niet zeiken, dit werkt enorm mee om hun hobbies te bekostigen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee, dat snap ik: vrijdag 26 oktober 2007 08:56 quote: Zeiken die daarover dan? Ik heb geen idee namelijk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Rechtse hobbies kosten ook geld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou okee, geen zeiken maar die zien de auto's liever vandaag dan morgen vervangen door heel veel openbaar vervoer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Tsja, maar van de VVD mag je best een auto hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik wacht nog op de uitslag van het onderzoek naar wat er met de tabaksaccijnzen gebeurd. Volgens mij worden die ook niet ten goede van de rokers besteedt. |
|
De auto is gewoon een melkkoe. Maar het OV ook, da's slecht en minstens even duur. Ik zou best meer met het openbaar vervoer willen op lange afstanden, maar dan moeten ze het wel goedkoper en beter maken. Zolang een reis naar mijn ouwelui me nog het dubbele aan tijd en geld kost t.o.v. de auto haak ik nog steeds af. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-11-2009 22:09] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
+1. Ik schrik me altijd weer verrot als ik een retourtje veenendaal - utrecht koop. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:en een te dure DSB hypotheek waarvan de rente door iedereen betaald wordt |
|
quote:Er wordt nergens beweerd dat dat geld daarvoor gebruikt zou worden. Enig idee waarom "Wegenbelasting" zo heet..? Het had, zeker ook gezien jouw loze reactie, "autobelasting" kunnen heten. Maar goed, zoek eerst maar even op waarom het heet zoals het heet dan praten we verder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dus er zijn ook mensen zonder OVkaart in de trein? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Volgens wikipedia heet het ook geen wegenbelasting, maar motorrijtuigenbelasting: http://nl.wikipedia.org/wiki/Motorrijtuigenbelasting . Wegenbelasting is slechts de populistische, uhm, populaire benaming [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-11-2009 22:13] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ov kaart, ov kaart... Ik heb er wel eens van gehoord, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:My bad. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vond het sowieso een irrelevant punt, eigenlijk. Ik ben het in zoverre met je eens dat áls ze de suggestie wekken dat extra belasting ten goede van de automobilist komt dat ook moet gebeuren. Anders gewoon niks zeggen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mijn mening is dat er gewoon een bepaalde hoeveelheid geld de staatskas in moet en dat komt bij de burger weg en komt weer ergens bij de burger terug. Waar ze het weghalen en hoe ze het noemen en waar ik het weer terugzie kan me eigenlijk niet zoveel boeien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dus jij vind dat een eerlijke situatie? Betaal dan ook mijn wegenbelasting. |
|
quote:Van zelthor's wikipagina. Nogal een verschil met de 16,6 miljard uit dat artikel van Greycloak. Daar zullen ook de andere accijnzen(benzine en zo) wel in zitten dan. De gemeente waar ik woon heeft als standpunt: hoe slechter de wegen hoe minder hard er gereden wordt, bezuiniging op onderhoud dus. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |