IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-11-2009 17:17 by Forever After Profiel van Forever After

Om ze te laten ontsnappen en gewoon verder te gaan waar ze mee bezig waren voor ze opgepakt werden...


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-11-2009 17:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja we hebben het nu over 3 (wel zeer ernstige) ontsnappingen in iets van 2 maanden tijd. Behoorlijk veel maar je hoort niets over de goede verloven, en dat zijn er ook behoorlijk veel.

Maar als je niemand meer op verlof stuurt is de kans behoorlijk groot dat ze niet zo best in de samenleving passen na een aantal jaren.(zeker bij jonge leeftijd)
Als je ze helemaal behandeld met stempel als crimineel die niet verbeterd dan moet je ze ook niet meer vrijlaten, en dat is in veel gevallen een stap te ver, en te duur.

Daarom denkik dat je verlof niet zomaar kunt afschaffen maar, dat je strengere regels moet voor de zwaardere gevallen. En een enkelband met eventueel een verdoving/schok en een zender lijkt me daarvoor wel een mooi hulpmiddel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-11-2009 19:12 by Forever After Profiel van Forever After

Dan liever een nekband die drastichere maatregelen treft.

Of een duidelijke onherroepelijke straf voor ontsnappen vastleggen, ongeacht waarvoor ze zitten.
Ik kan er wel een paar bedenken.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-11-2009 19:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Aan de ene kant zitten er voordelen aan dat iedereen het kan zien, maar eigenlijk maakt sociale isolatie/afkeer dingen veel erger en heeft je verlof eigenlijk ook geen zin.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2009 19:55 by XXL Profiel van XXL

Aanklacht na zeven jaar vruchteloos Axe-gebruik
Uitgegeven: 30 oktober 2009 14:25

AMSTERDAM – Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan de boodschap die in commercials wordt verkondigd.
© ANP

Een 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.

Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect.

De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf.

De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen.

Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”

© NU.nl




huhuhuhu :')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-11-2009 20:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-11-2009 20:14 by Forever After Profiel van Forever After

Die wou buiten zijn kleur echt in chocola veranderen?


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2009 21:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

"Nieuws" wil ik het niet noemen, maar wel leuk dat eindelijk de cijfers eruit zijn:

quote:
'Autobelasting nauwelijks gebruikt voor wegen'

vrijdag 26 oktober 2007 08:56

De overheid verdiende vorig jaar 16,6 miljard euro aan autobelastingen en investeerde daarvan 1,9 miljard euro in het Nederlandse hoofdwegennet.

De Nederlandse overheid gebruikt de autobelastingen nauwelijks voor investeringen in het wegverkeer


Dat blijkt uit onderzoek van stichting Bovag-Rai, meldt De Telegraaf vandaag.

In totaal wordt daarmee 11,4 procent van alle inkomsten uit belastingen op autogebruik en autobezit weer gebruikt voor verbetering van het autoverkeer. De overige belastinginkomsten worden besteed aan andere zaken.

Dat wordt dit jaar volgens de mobiliteitsbranchevereniging niet beter: de belastinginkomsten stijgen naar 17,3 miljard euro, terwijl het Rijk naar verwachting 2 miljard zal investeren in het wegverkeer.

Milieu
'Als je belasting wilt heffen voor extra inkomsten, zeg dan niet dat het om het milieu te doen is of onderhoud van wegen,' zegt een woordvoerder van Bovag tegen de krant.

Maandag maakte de Bovag al bekend dat de overheid ook goed verdient aan de brandstofaccijnzen: 61,5 procent van de verkoopprijs van benzine gaat naar de schatkist van het Rijk gaat.

Als gevolg van de kabinetsplannen stijgt dat aandeel binnen anderhalf jaar naar bijna 63 procent. Bij diesel stijgt dat percentage van 50,7 naar 53,6 procent.

(Elsevier)

Eigenlijk moeten partijen als de SP en Groen Links niet zeiken, dit werkt enorm mee om hun hobbies te bekostigen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2009 21:54 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 november 2009 21:51 schreef Greycloak het volgende:
"Nieuws" wil ik het niet noemen, maar wel leuk dat eindelijk de cijfers eruit zijn:

Nee, dat snap ik: vrijdag 26 oktober 2007 08:56

quote:
Eigenlijk moeten partijen als de SP en Groen Links niet zeiken, dit werkt enorm mee om hun hobbies te bekostigen.

Zeiken die daarover dan? Ik heb geen idee namelijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2009 21:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 november 2009 21:51 schreef Greycloak het volgende:
"Nieuws" wil ik het niet noemen, maar wel leuk dat eindelijk de cijfers eruit zijn:


(Elsevier)

Eigenlijk moeten partijen als de SP en Groen Links niet zeiken, dit werkt enorm mee om hun hobbies te bekostigen.



Rechtse hobbies kosten ook geld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2009 21:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nou okee, geen zeiken maar die zien de auto's liever vandaag dan morgen vervangen door heel veel openbaar vervoer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2009 21:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 1 november 2009 21:56 schreef bastianus het volgende:
Rechtse hobbies kosten ook geld.
Tsja, maar van de VVD mag je best een auto hebben.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-11-2009 22:01 by bokaj Profiel van bokaj

Ik wacht nog op de uitslag van het onderzoek naar wat er met de tabaksaccijnzen gebeurd. Volgens mij worden die ook niet ten goede van de rokers besteedt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2009 22:08 by bastianus Profiel van bastianus

De auto is gewoon een melkkoe. Maar het OV ook, da's slecht en minstens even duur. Ik zou best meer met het openbaar vervoer willen op lange afstanden, maar dan moeten ze het wel goedkoper en beter maken. Zolang een reis naar mijn ouwelui me nog het dubbele aan tijd en geld kost t.o.v. de auto haak ik nog steeds af.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-11-2009 22:09]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-11-2009 22:10 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

+1.

Ik schrik me altijd weer verrot als ik een retourtje veenendaal - utrecht koop.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-11-2009 22:11 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 november 2009 21:57 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, maar van de VVD mag je best een auto hebben.
en een te dure DSB hypotheek waarvan de rente door iedereen betaald wordt



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2009 22:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 1 november 2009 22:01 schreef bokaj het volgende:
Ik wacht nog op de uitslag van het onderzoek naar wat er met de tabaksaccijnzen gebeurd. Volgens mij worden die ook niet ten goede van de rokers besteedt.
Er wordt nergens beweerd dat dat geld daarvoor gebruikt zou worden. Enig idee waarom "Wegenbelasting" zo heet..? Het had, zeker ook gezien jouw loze reactie, "autobelasting" kunnen heten.
Maar goed, zoek eerst maar even op waarom het heet zoals het heet dan praten we verder.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-11-2009 22:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 november 2009 22:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
+1.

Ik schrik me altijd weer verrot als ik een retourtje veenendaal - utrecht koop.


Dus er zijn ook mensen zonder OVkaart in de trein?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2009 22:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 november 2009 22:11 schreef Greycloak het volgende:
Er wordt nergens beweerd dat dat geld daarvoor gebruikt zou worden. Enig idee waarom "Wegenbelasting" zo heet..? Het had, zeker ook gezien jouw loze reactie, "autobelasting" kunnen heten.
Maar goed, zoek eerst maar even op waarom het heet zoals het heet dan praten we verder.



Volgens wikipedia heet het ook geen wegenbelasting, maar motorrijtuigenbelasting: http://nl.wikipedia.org/wiki/Motorrijtuigenbelasting . Wegenbelasting is slechts de populistische, uhm, populaire benaming

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-11-2009 22:13]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-11-2009 22:14 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 november 2009 22:12 schreef ElitE het volgende:
Dus er zijn ook mensen zonder OVkaart in de trein?


Ov kaart, ov kaart...

Ik heb er wel eens van gehoord, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2009 22:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 1 november 2009 22:13 schreef ZelThoR het volgende:
Volgens wikipedia heet het ook geen wegenbelasting, maar motorrijtuigenbelasting: http://nl.wikipedia.org/wiki/Motorrijtuigenbelasting . Wegenbelasting is slechts de populistische, uhm, populaire benaming
My bad.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2009 22:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Vond het sowieso een irrelevant punt, eigenlijk.

Ik ben het in zoverre met je eens dat áls ze de suggestie wekken dat extra belasting ten goede van de automobilist komt dat ook moet gebeuren. Anders gewoon niks zeggen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2009 22:36 by XXL Profiel van XXL

Mijn mening is dat er gewoon een bepaalde hoeveelheid geld de staatskas in moet en dat komt bij de burger weg en komt weer ergens bij de burger terug.

Waar ze het weghalen en hoe ze het noemen en waar ik het weer terugzie kan me eigenlijk niet zoveel boeien.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-11-2009 22:42 by Forever After Profiel van Forever After

Dus jij vind dat een eerlijke situatie?

Betaal dan ook mijn wegenbelasting.


 


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-11-2009 22:48 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Volgens opgaaf van het Rijk incasseert de centrale overheid over 2008 3,2 miljard euro aan motorrijtuigenbelasting. De provincie incaseert via de opcenten 1,3 miljard euro over 2008.
Van zelthor's wikipagina.

Nogal een verschil met de 16,6 miljard uit dat artikel van Greycloak. Daar zullen ook de andere accijnzen(benzine en zo) wel in zitten dan.

De gemeente waar ik woon heeft als standpunt: hoe slechter de wegen hoe minder hard er gereden wordt, bezuiniging op onderhoud dus.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen