![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Herstel: om het verlies wat ze draaien enigszins te beperken (maar dan werd de zin zo lang) ![]() |
|
quote: Dit is geen Apartheid, maar een vorm van etnische zuivering (weghalen van boeren op basis van huidskleur van een bepaalde bedrijfstak). Behalve dat Mugabe rassenretoriek gebruikt zie ik weinig overeenkomsten. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: ![]() quote: Nederland spoort niet. Makkelijk zat. ![]() |
|
Mugabe is een mafkees. De pest is alleen dat er geen olie te verkrijgen valt in Zimbabwe of andere grote economische belangen voor ons gediend zijn daar. Daarom zal er aan zijn etnische zuiveringen nog niet zo snel iets gedaan worden. Een verstandige westerling heeft in dit deel van Afrika niet zo heel veel te zoeken. Maar zo lang er aldaar nog wel goed aan de wapenhandel e.d. valt te verdienen, zullen de dictators daar nog wel even met ons goedvinden stammenoorlogje kunnen spelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Risico schok door fout elektrische vliegenmepper AMSTERDAM - De fabrikant van een elektrische vliegenmepper waarschuwt dat het ding schokgevaarlijk is. Het gaat om een oplaadbare variant van een tennisracket-achtige vliegenmepper waarmee insecten geëlektrocuteerd worden. Het gaat om de oplader die door een constructiefout de kans op een schok oplevert. Of dat al eens is gebeurd is onbekend. In een advertentie in de ochtendbladen waarschuwt de fabrikant voor het probleem. Eigenaars van de bewuste vliegenmepper, die al sinds februari 2007 wordt verkocht, kunnen hun geld terugkrijgen. Het gaat om de Prima Donna elektrische oplaadbare vliegenmepper van het model BB-03. Opgestuurd De vliegenmepper kan worden opgestuurd naar het bedrijf in Veghel. Voor meer informatie kunnen mensen bellen met de klantenservice van Proma Donna op 0413 - 34 35 00. En terecht! Wie die arme vliegjes een schok wil toedienen, moet het zelf ook maar eens voelen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 10:23] ![]() |
|
quote:Waarom neuzel je nu over een gebruikte term, ik schat in dat je niet compleet debiel bent en prima begrijpt wat er bedoelt wordt. Mugabe is gewoon een zwarte Hitler, maar omdat ie zwart is mag dat dan weer niet gezegd worden. ![]() |
|
Ja, ik heb gehoord dat hij stiekem al een dozijn landen heeft binnengevallen en 6 miljoen blanken heeft vergast. Mugabe is niet dom; hij gebruikt zijn strijd tegen de blanken om interne rust te behouden voor zover dit kan, en zijn oorlogsveteranen landen te geven om ze zo loyaal te houden. Dit is niet een compleet irrationele zet zoals Hitler deze maakte met de massale moord van Joden inclusief vrouwen en kinderen. Maar ok, best snelle Godwins Law dit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 07-10-2009 10:24] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: In welk deel wel dan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dat niet mogen zeggen van een zwarte is eigenlijk ook vrij racistisch. Maar volgens mij bedoelt GL gewoon dat Apartheid iets anders is dan etnische zuivering, en niet dat het één minder erg of erger is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Om de haverklap rondzwaaien met beladen termen is leuk voor in de Spits of de Telegraaf, maar ze verliezen er hun waarde mee. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Door het onderwerp van een nieuwsitem te negeren en te zeurthorren over een detail geef je naar mijn mening aan dat je het allemaal niet zo erg vind. Als we in Nederland alle islamitische slagers zouden verbannen had half Nederland op de achterste poten gestaan. ![]() |
|
quote: Niet zo stoer doen, genoeg mooie landen in Afrika die prima te bezoeken zijn. ![]() ![]() |
|
Waar zeg ik dat ik het niet erg vind? Persoonlijk vind ik etnische zuivering een zwaarder beladen term dan Apartheid. Feit is dat Apartheid niet van toepassing is op deze situatie. De Balkanoorlog van de jaren 90 werd toch ook niet bestempeld als 'Apartheid'? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Het onderscheid tussen mensen niet aan bepaalde dingen mee laten doen om hun afkomst en mensen doodmaken om hun afkomst noem jij een detail? Jaja... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zag je dat Jenje de term zeurthorren gebruikte? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Mugabe heeft z'n snor weer niet echt mee. ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Zeurthorren over de definitie Apartheid noem ik een detail. ![]() |
|
quote: Zeker! En terecht ook; jij zeurde over dingen er wel toe doen ![]() En die snor, haha! Wat een aap. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik zou Sierra Leone nog wel eens willen zien, volgens mensen die ik ken die daar vandaan komen is het een prachtig land maar hoor je nu alleen het negatieve nieuws door alle burgeroorlogen e.d. Verder wil ik nog wel een keer op kijksafari. Liever nog zou ik schieten op die beesten, maar dat schijnt illegaal te zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Misschien, maar anderen dan GL maken er uiteindelijk een groot punt van ![]() Wie zeurt er dus nu het meest over ondertussen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Pak jezelf in en stuur jezelf als voedselhulp op ![]() Kan je meteen met oogkleppen rondlopen als je denkt dat er ook maar een land is zonder echte problemen daar. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Pfsh, waarom helpen? Een land met problemen maakt dus direct een land die je als weldenkend westerling maar niet moet gaan bezoeken? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 11:00] ![]() |
|
Door je bezoek steun je het regime en geef je je goedkeuring aan de daar gaande zijnde praktijken. Ik ben liever niet medeplichtig aan genocide e.d.. Jij wel dus. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zijn er al veel Afrikanen die Nederland boycotten vanwege onze Geert? Zou wel terecht zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |