IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-10-2009 8:54 by Argus Profiel van Argus

Onze boeren en winst? Na aftrek subsidie NL hier, EU daar, huilie huilie protectionisme tax daar....?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2009 8:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Herstel: om het verlies wat ze draaien enigszins te beperken (maar dan werd de zin zo lang)


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-10-2009 9:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 7 oktober 2009 8:20 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Kijk, de Apartheid bestaat weer!




Dit is geen Apartheid, maar een vorm van etnische zuivering (weghalen van boeren op basis van huidskleur van een bepaalde bedrijfstak). Behalve dat Mugabe rassenretoriek gebruikt zie ik weinig overeenkomsten.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 10:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 oktober 2009 8:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Vervelend ja! Straks moeten ze weer gebruik maken van blanke ontwikkelingshulp.




quote:
Op 7 oktober 2009 8:48 schreef Jenje het volgende:
En als Nederlandse boeren dan maïs aan die gasten wil verkopen (VOOR WINST) is half Nederland in rep en roer.


Nederland spoort niet. Makkelijk zat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-10-2009 10:16 by bastianus Profiel van bastianus

Mugabe is een mafkees. De pest is alleen dat er geen olie te verkrijgen valt in Zimbabwe of andere grote economische belangen voor ons gediend zijn daar. Daarom zal er aan zijn etnische zuiveringen nog niet zo snel iets gedaan worden.
Een verstandige westerling heeft in dit deel van Afrika niet zo heel veel te zoeken. Maar zo lang er aldaar nog wel goed aan de wapenhandel e.d. valt te verdienen, zullen de dictators daar nog wel even met ons goedvinden stammenoorlogje kunnen spelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 10:18 by MMayo Profiel van MMayo

Risico schok door fout elektrische vliegenmepper

AMSTERDAM - De fabrikant van een elektrische vliegenmepper waarschuwt dat het ding schokgevaarlijk is. Het gaat om een oplaadbare variant van een tennisracket-achtige vliegenmepper waarmee insecten geëlektrocuteerd worden.
Het gaat om de oplader die door een constructiefout de kans op een schok oplevert. Of dat al eens is gebeurd is onbekend.

In een advertentie in de ochtendbladen waarschuwt de fabrikant voor het probleem. Eigenaars van de bewuste vliegenmepper, die al sinds februari 2007 wordt verkocht, kunnen hun geld terugkrijgen.

Het gaat om de Prima Donna elektrische oplaadbare vliegenmepper van het model BB-03.


Opgestuurd

De vliegenmepper kan worden opgestuurd naar het bedrijf in Veghel. Voor meer informatie kunnen mensen bellen met de klantenservice van Proma Donna op 0413 - 34 35 00.



En terecht! Wie die arme vliegjes een schok wil toedienen, moet het zelf ook maar eens voelen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 10:23]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2009 10:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 oktober 2009 9:48 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dit is geen Apartheid, maar een vorm van etnische zuivering (weghalen van boeren op basis van huidskleur van een bepaalde bedrijfstak). Behalve dat Mugabe rassenretoriek gebruikt zie ik weinig overeenkomsten.
Waarom neuzel je nu over een gebruikte term, ik schat in dat je niet compleet debiel bent en prima begrijpt wat er bedoelt wordt. Mugabe is gewoon een zwarte Hitler, maar omdat ie zwart is mag dat dan weer niet gezegd worden.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-10-2009 10:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, ik heb gehoord dat hij stiekem al een dozijn landen heeft binnengevallen en 6 miljoen blanken heeft vergast.

Mugabe is niet dom; hij gebruikt zijn strijd tegen de blanken om interne rust te behouden voor zover dit kan, en zijn oorlogsveteranen landen te geven om ze zo loyaal te houden. Dit is niet een compleet irrationele zet zoals Hitler deze maakte met de massale moord van Joden inclusief vrouwen en kinderen.

Maar ok, best snelle Godwins Law dit .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 07-10-2009 10:24]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-10-2009 10:22 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 7 oktober 2009 10:16 schreef bastianus het volgende:
Een verstandige westerling heeft in dit deel van Afrika niet zo heel veel te zoeken


In welk deel wel dan?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-10-2009 10:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 oktober 2009 10:20 schreef Jenje het volgende:
Waarom neuzel je nu over een gebruikte term, ik schat in dat je niet compleet debiel bent en prima begrijpt wat er bedoelt wordt. Mugabe is gewoon een zwarte Hitler, maar omdat ie zwart is mag dat dan weer niet gezegd worden.

Dat niet mogen zeggen van een zwarte is eigenlijk ook vrij racistisch. Maar volgens mij bedoelt GL gewoon dat Apartheid iets anders is dan etnische zuivering, en niet dat het één minder erg of erger is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-10-2009 10:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 7 oktober 2009 10:23 schreef bastianus het volgende:
Dat niet mogen zeggen van een zwarte is eigenlijk ook vrij racistisch. Maar volgens mij bedoelt GL gewoon dat Apartheid iets anders is dan etnische zuivering, en niet dat het één minder erg of erger is.




Om de haverklap rondzwaaien met beladen termen is leuk voor in de Spits of de Telegraaf, maar ze verliezen er hun waarde mee.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2009 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Door het onderwerp van een nieuwsitem te negeren en te zeurthorren over een detail geef je naar mijn mening aan dat je het allemaal niet zo erg vind.

Als we in Nederland alle islamitische slagers zouden verbannen had half Nederland op de achterste poten gestaan.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 10:26 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 oktober 2009 10:22 schreef Argus het volgende:
In welk deel wel dan?


Niet zo stoer doen, genoeg mooie landen in Afrika die prima te bezoeken zijn.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-10-2009 10:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Waar zeg ik dat ik het niet erg vind? Persoonlijk vind ik etnische zuivering een zwaarder beladen term dan Apartheid. Feit is dat Apartheid niet van toepassing is op deze situatie. De Balkanoorlog van de jaren 90 werd toch ook niet bestempeld als 'Apartheid'?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-10-2009 10:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 oktober 2009 10:25 schreef Jenje het volgende:
Door het onderwerp van een nieuwsitem te negeren en te zeurthorren over een detail geef je naar mijn mening aan dat je het allemaal niet zo erg vind.

Het onderscheid tussen mensen niet aan bepaalde dingen mee laten doen om hun afkomst en mensen doodmaken om hun afkomst noem jij een detail? Jaja...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-10-2009 10:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zag je dat Jenje de term zeurthorren gebruikte?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-10-2009 10:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 7 oktober 2009 10:34 schreef ZelThoR het volgende:
Het onderscheid tussen mensen niet aan bepaalde dingen mee laten doen om hun afkomst en mensen doodmaken om hun afkomst noem jij een detail? Jaja...


Mugabe heeft z'n snor weer niet echt mee.



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2009 10:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 oktober 2009 10:34 schreef ZelThoR het volgende:
Het onderscheid tussen mensen niet aan bepaalde dingen mee laten doen om hun afkomst en mensen doodmaken om hun afkomst noem jij een detail? Jaja...
Zeurthorren over de definitie Apartheid noem ik een detail.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-10-2009 10:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 oktober 2009 10:35 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zag je dat Jenje de term zeurthorren gebruikte?

Zeker!

En terecht ook; jij zeurde over dingen er wel toe doen

En die snor, haha! Wat een aap.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-10-2009 10:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 oktober 2009 10:22 schreef Argus het volgende:
In welk deel wel dan?

Ik zou Sierra Leone nog wel eens willen zien, volgens mensen die ik ken die daar vandaan komen is het een prachtig land maar hoor je nu alleen het negatieve nieuws door alle burgeroorlogen e.d. Verder wil ik nog wel een keer op kijksafari. Liever nog zou ik schieten op die beesten, maar dat schijnt illegaal te zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-10-2009 10:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 oktober 2009 10:39 schreef Jenje het volgende:
Zeurthorren over de definitie Apartheid noem ik een detail.

Misschien, maar anderen dan GL maken er uiteindelijk een groot punt van Hij ging netjes door met zeggen dat er iets nog ergers aan de hand is dan Apartheid, maar jij gaat alleen op het definitie-gebeuren in.

Wie zeurt er dus nu het meest over ondertussen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-10-2009 10:52 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 7 oktober 2009 10:26 schreef MMayo het volgende:
Niet zo stoer doen, genoeg mooie landen in Afrika die prima te bezoeken zijn.


Pak jezelf in en stuur jezelf als voedselhulp op

Kan je meteen met oogkleppen rondlopen als je denkt dat er ook maar een land is zonder echte problemen daar.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 10:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 oktober 2009 10:52 schreef Argus het volgende:
Pak jezelf in en stuur jezelf als voedselhulp op

Kan je meteen met oogkleppen rondlopen als je denkt dat er ook maar een land is zonder echte problemen daar.


Pfsh, waarom helpen?

Een land met problemen maakt dus direct een land die je als weldenkend westerling maar niet moet gaan bezoeken?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2009 11:00]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-10-2009 11:01 by Argus Profiel van Argus

Door je bezoek steun je het regime en geef je je goedkeuring aan de daar gaande zijnde praktijken.

Ik ben liever niet medeplichtig aan genocide e.d.. Jij wel dus.



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-10-2009 11:01 by bastianus Profiel van bastianus

Zijn er al veel Afrikanen die Nederland boycotten vanwege onze Geert? Zou wel terecht zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen