IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2009 15:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Plasterk niet blij met PVV-vragen over kinderliedje


ROTTERDAM - Minister Plasterk is niet zo blij met de Kamervragen die Geert Wilders' PVV gaat stellen over een recente uitzending van de VARA waarin het Kinderen voor Kinderen-liedje 'Baklava of rijstevla' te zien was.

De PVV stelde eerder al vragen over Sesamstraat en de Fabeltjeskrant, die hebben we beantwoord en dat zullen we nu ook doen. Of dat de nuttigste manier is om het ambtelijke apparaat van politiek Den Haag bezig te houden, moet de vragensteller zichzelf afvragen 'Eerder al stelde PVV vragen over Sesamstraat en de Fabeltjeskrant, die hebben we beantwoord en dat zullen we nu ook doen. Of dat de nuttigste manier is om het ambtelijke apparaat van politiek Den Haag bezig te houden, moet de vragensteller zichzelf afvragen', zegt Plasterk op Radio 2.

PVV-woordvoerder Martin Bosma liet woensdag weten boos te zijn om een zestien jaar oud Kinderen voor Kinderen-filmpje, omdat daarin 27 keer 'Allah Akbar', ofwel 'Allah is groot', wordt gezonden. Het filmpje was deze week te zien in een compilatie op Z@pp. Bosma vindt dat islamindoctrinatie.

Ik vind het wel een goed punt van de PVV. Maar ik vind dat dan het hele Sinterklaasgebeuren ook van de tv moet, want dat is rooms-katholieke indoctrinatie. En Elly en de Wiebelwagen, want dat is evangelische indoctrinatie. En Ni Hao Kailan, want dat is Aziatische indoctrinatie. En Alfred Jodokus Kwak, want daar komen ook buitenlandse dieren in voor. En Timon en Pumbaa, want dat is Afrikaanse indoctrinatie. En Totally Spies en Spy Kids, want dat is indoctrinatie van de spionagewereld. En de Hopeloze Heks, dat is Wicca-indoctrinatie. En Teddy Ruxpin, want dat is indoctrinatie van de masturbatie-industrie. En Professor Poopsnaggle, dat is indoctrinatie van de homo-wereld. En het Zakmes, want dat is indoctrinatie van mensen uit Oss. En Piet Piraat, want dat is indoctrinatie van de Somalische wereld. En de Ko de Boswachtershow, want dat is indoctrinatie van de Groenen.
Etc.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-10-2009 17:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 oktober 2009 15:18 schreef Silence het volgende:
http://www.telegraaf.nl/etenengenieten/article3768924.ece

Juustem.


Je mist alleen nog het logo van de biersponsor.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2009 17:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 oktober 2009 15:53 schreef bastianus het volgende:
Ik vind het wel een goed punt van de PVV. Maar ik vind dat dan het hele Sinterklaasgebeuren ook van de tv moet, want dat is rooms-katholieke indoctrinatie. En Elly en de Wiebelwagen, want dat is evangelische indoctrinatie. En Ni Hao Kailan, want dat is Aziatische indoctrinatie. En Alfred Jodokus Kwak, want daar komen ook buitenlandse dieren in voor. En Timon en Pumbaa, want dat is Afrikaanse indoctrinatie. En Totally Spies en Spy Kids, want dat is indoctrinatie van de spionagewereld. En de Hopeloze Heks, dat is Wicca-indoctrinatie. En Teddy Ruxpin, want dat is indoctrinatie van de masturbatie-industrie. En Professor Poopsnaggle, dat is indoctrinatie van de homo-wereld. En het Zakmes, want dat is indoctrinatie van mensen uit Oss. En Piet Piraat, want dat is indoctrinatie van de Somalische wereld. En de Ko de Boswachtershow, want dat is indoctrinatie van de Groenen.
Etc.


Mogen de Teletubbies nog wel en Koekeloere? Anders heb ik morgenochtend een stelletje hele boze kinders op de bank zitten.


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-10-2009 18:29 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 29 oktober 2009 17:52 schreef Mutilator het volgende:
Je mist alleen nog het logo van de biersponsor.
hehe precies


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-10-2009 18:37 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 29 oktober 2009 17:52 schreef Mutilator het volgende:
Je mist alleen nog het logo van de biersponsor.


Tis wel een giga-fail natuurlijk met die foto van een glas Heinenken nichtenzeik.


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-10-2009 20:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Mensenhandelaar gevlucht tijdens verlof

Een veroordeelde mensenhandelaar is er afgelopen weekend vandoor gegaan tijdens zijn verlof. Hij keerde niet terug van weekendverlof en is sindsdien voortvluchtig. De veroordeelde kreeg vier jaar cel en moet nog tot september volgend jaar zitten.

Dit heeft minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie bekend gemaakt. Er zou verzuimd zijn het Openbaar Ministerie (OM) te vragen of verlof in dit geval wel verstandig was. Als dat wel gedaan was, zou het OM hebben geadviseerd de gedetineerde niet met verlof te laten gaan.

Het is onbekend in welke gevangenis de persoon in kwestie zat.

(SN)

Kunnen ze niet gewoon veel beter de gevangenissen afschaffen? Dan kan de plizi zich weer bezig houden met belangrijke dingen, zoals flitsen.



Misschien niet de eerste keer de afgelopen tijd ofzo...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-10-2009 20:17 by Forever After Profiel van Forever After

Zouden ze die verlofregeling ingevoerd hebben om het cellentekort tegen te gaan?


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-10-2009 20:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Is er niet meer toch..?
Verbaast me ook niets trouwens, sjezis, stelletje faalhazen bij justitie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-10-2009 20:20 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nee, net andersom, dacht ik. Ik meen me te herinneren dat we zelfs belgische criminelen in onze cellen hebben zitten, omdat juist Belgie een tekort had.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-10-2009 20:22 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 29 oktober 2009 20:18 schreef Greycloak het volgende:
Is er niet meer toch..?

Geen idee.
quote:
Op 29 oktober 2009 20:18 schreef Greycloak het volgende:
... sjezis, stelletje faalhazen bij justitie.



 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-10-2009 20:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 oktober 2009 17:52 schreef Mutilator het volgende:
Je mist alleen nog het logo van de biersponsor.


Bij veel van die gezondheidsrijtjes zie ik de logo's van zuivelfabrikanten ook niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-10-2009 22:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Jeej, de Europese grondwet is ons nu toch echt bijna door de strot gedrukt.

-------

EU eens over uitzondering Tsjechië
Uitgegeven: 29 oktober 2009 22:22
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2009 22:19
BRUSSEL - Regeringsleiders van de 27 EU-landen hebben donderdagavond ingestemd met een uitzonderingspositie van Tsjechië.
© ANP

Dit was een eis van de Tsjechische president Vaclav Klaus voordat hij bereid was om zijn handtekening te zetten onder het nieuwe EU-verdrag.

De Tsjechische regeringswoordvoerder heeft dat gezegd. De Tsjechische president wil met de uitzondering ervoor zorgen dat Tsjechië is gevrijwaard van schadeclaims van Duitsers die na de Tweede Wereldoorlog zijn verdreven.

De Tsjechische president moet nu nog wachten op het Constitutioneel Hof in Praag dat volgende week dinsdag oordeelt over het EU-verdrag.

Zodra president Klaus tekent, kan het verdrag in werking treden. Dat betekent dat onder meer de functie van EU-president ontstaat.
© ANP


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-10-2009 22:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ach als balkenende president wordt van de EU vergeef ik ze het wel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-10-2009 22:54 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 29 oktober 2009 22:42 schreef ElitE het volgende:
balkenende president van de EU



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-10-2009 23:20 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 oktober 2009 22:42 schreef ElitE het volgende:
ach als balkenende president wordt van de EU vergeef ik ze het wel.





Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-10-2009 3:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Vrouw slikt collectie bestek in


Het is maar waar je net zin in hebt. Margaret Daalmans had zo'n erge dwang om bestek in te slikken dat ze besloot om haar eten links te laten liggen. In plaats daarvan verorberde ze haar hele verzameling lepels en vorken, wat neerkomt op 78 stuks bestek. Haar messen liet ze gelukkig liggen.

Geheel verrassend kreeg Daalmans enige tijd later last van maagpijn. In een ziekenhuis in Rotterdam zijn alle lepels en vorken operatief verwijderd. Het is niet de eerste keer dat de vrouw bestek inslikt. "Ze lijdt aan een soort van obsessie en telkens als ze aan tafel zit, negeert ze het voedsel en begint ze het bestek op te eten" aldus een arts van het ziekenhuis. Margaret zelf: "Ik weet niet hoe het komt, maar ik voelde de drang om mijn bestek op te eten. Ik kon mezelf niet tegenhouden"

De vrouw zal volledig herstellen. Wel gaat ze in therapie om van haar obessie af te komen. Volgens dokters gebeurt het wel vaker dat mensen een dwang hebben om oneetbare dingen door te slikken, maar zo'n grote hoeveelheid als Daalmans inslikte zijn ze nog nooit eerder tegengekomen.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-10-2009 8:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Kweni hoor, maar zou denk ik liever een mes van het bestek inslikken dan een vork.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-10-2009 8:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 oktober 2009 8:05 schreef Greycloak het volgende:
Kweni hoor, maar zou denk ik liever een mes van het bestek inslikken dan een vork.

Ik had op de papierfabriek een collega die ervoor zorgde dat ik de avond voor mijn dienst ook altijd een vork opat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-10-2009 11:41 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Meisje (16) in actie tegen 'schelden met kanker'

ERMELO - De 16-jarige Richelle Laurijsen start donderdag een campagne tegen het gebruik van het woord 'kanker' in scheldwoorden en vloeken. De scholiere is zelf terminaal kankerpatiënte.

De campagne 'Kanker verziekt je taal' gaat op de school van Richelle, het Groevenbeek College in Ermelo, van start. ,,Al voordat ze ziek werd, stoorde het haar dat mensen kanker als scheldwoord gebruiken'', zegt Menno Laurijsen, de vader van Richelle. ,,De dood door kanker van iemand uit onze kennissenkring heeft haar destijds behoorlijk aangegrepen.''

Haar idee een poster te ontwerpen om op school te gebruiken, kreeg een ander karakter met het nieuws van 1,5 jaar geleden dat ze zelf kanker heeft. Ze heeft een zeldzame vorm van botkanker en het is onbekend hoe lang ze nog te leven heeft. Haar ouders besloten haar te helpen met haar idee en inmiddels is een professionele campagne op touw gezet. ,,We hebben de stichting Rilax in het leven geroepen om alles in goede banen te leiden.'' Ook is er een korte videopresentatie gemaakt waarin Richelle haar bedoelingen uitlegt. ,,Het is fysiek te zwaar voor haar om lang het woord te voeren.''

De campagne richt zich voornamelijk op jongeren die kanker veelal als modewoord gebruiken. ,,En het zou mooi zijn als zij vervolgens hun ouders op het gebruik van dit scheldwoord willen wijzen.'' Het idee van Richelle heeft inmiddels de nodige aandacht in de media gekregen. ,,Dat vindt ze geweldig, want het is haar bedoeling zo veel mogelijk mensen te bereiken.'' (ANP)





bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-10-2009 11:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 oktober 2009 11:41 schreef bokaj het volgende:
Meisje (16) in actie tegen 'schelden met kanker'


Lijkt me niet toevallig dat ze uit Ermelo komt, waar vloeken gemiddeld ook als een grotere wandaad gezien wordt dan b.v. je eigen kinderen praktijkonderwijs seksuele voorlichting geven. Schelden is nu eenmaal pas effectief als het met grove taal gebeurt, vloeken lucht meer op als er ook daadwerkelijk gevloekt wordt.
"Grutjes aan toe" zal niet opluchten, "godverdomme" en de verwijzing naar een ziekte al meer. Ik herinner me dat hier zelfs ooit onderzoek naar gedaan is, hoe grover de vloek, hoe beter het effect, namelijk stressverlichting bij de vloeker. Het lijkt me zinvoller om een schild tegen taal op te bouwen en je niet meteen altijd gekwetst te voelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-10-2009 12:16 by bokaj Profiel van bokaj

Ik was even vergeten dat Ermelo in de refohoek ligt. Het is ook een christelijke school lees ik net. Dat plaatst het nieuws toch even in een ander perspectief. Dit is toch weer preken voor eigen parochie.

quote:
waar vloeken gemiddeld ook als een grotere wandaad gezien wordt dan b.v. je eigen kinderen praktijkonderwijs seksuele voorlichting geven.


Praktijkonderwijs seksuele voorlichting klinkt me wel een beetje dubieus in de oren. Alleen de theorie lijkt mij ook wel voldoende.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-10-2009 12:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 oktober 2009 12:16 schreef bokaj het volgende:
Praktijkonderwijs seksuele voorlichting klinkt me wel een beetje dubieus in de oren. Alleen de theorie lijkt mij ook wel voldoende.

Nou ja, mijn voorbeeld is natuurlijk erg kort door de bocht. Maar wat ik bedoel is dat er in die hoek zo weinig mag, dat e.e.a. nogal eens wat gefrustreerd gedrag tot gevolg heeft. In de houthandel zijn we in die refobuurt vaak belazerd door "mannenbroeders", en er gebeurden een hoop andere stiekeme dingen. Maar owee als je een keer vloekte, dan viel iedereen daar over je.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-10-2009 12:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nog steeds een taboe op die ziekte, andere ziektes kan je mee schelden en dingen zoals Sterf! zijn wel geaccepteerd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-10-2009 12:35 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 30 oktober 2009 12:23 schreef bastianus het volgende:
Nou ja, mijn voorbeeld is natuurlijk erg kort door de bocht. Maar wat ik bedoel is dat er in die hoek zo weinig mag, dat e.e.a. nogal eens wat gefrustreerd gedrag tot gevolg heeft. In de houthandel zijn we in die refobuurt vaak belazerd door "mannenbroeders", en er gebeurden een hoop andere stiekeme dingen. Maar owee als je een keer vloekte, dan viel iedereen daar over je.


Ik snap wat je bedoelt. Mensen die geen tv in huis hebben en dan bij de buren gaan kijken enzo. Dubbele moraal FTW.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-10-2009 12:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe, en hoeveel van die mensen heeft nu wel internet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen