IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-11-2009 15:39 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Dat hele karma-gebeuren gaat tegenwoordig zo snel...


Bruce Banner


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-11-2009 15:42 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 november 2009 21:01 schreef Forever After het volgende:
Betaalde je voor een e-ticket dat je ook nog zelf uit moet printen niet net zoveel?


Bij Ticketmaster wel.

Maar bij Eventim dat godzijdank dan weer niet. Maar dat wordt weer gecompenseerd omdat je daar 10% (!) per kaartje aan servicekosten betaalt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2009 15:43 by XXL Profiel van XXL

'Verhuizing afdwingen moet kunnen'
Uitgegeven: 14 november 2009 14:08

AMSTERDAM - De rechter moet geweldplegers kunnen dwingen tot een verhuizing. Daarvoor pleit burgemeester van Amsterdam Job Cohen zaterdag in Het Parool.

Hij wijst op de situatie dat een jong meisje werd misbruikt door haar achterbuurman. Toen hij zijn celstraf had uitgezeten, keerde hij terug naar zijn oude huis.

Vervolgens werd het meisje door de man geïntimideerd, waardoor ze zich in haar eigen huis moest verstoppen.

Lege handen

Het lijkt er inmiddels op dat de man uit zichzelf gaat verhuizen. Maar als hij dat niet doet, staat de gemeente met lege handen.

De gemeente kan volgens Cohen, zo meldt hij in het Parool, in zulke situaties niet optreden zolang de wet niet wordt overtreden. Daarom zou de rechter iemand een verhuisplicht moeten kunnen opleggen.
© Novum



Pff, hoe moeilijk is het nou om als buurt de handen ineen te slaan en zo'n gast het leven zuur te maken?
Dat vroeg ik me bij die gast in eindhoven ook al af.

Ik bedoel, beetje massaal terroriseren en 3 keer per week zijn ruiten eruit of auto in puin, 's nachts elk half uur wakker bellen, beetje stoken onder zijn familie / vrienden en zeggen wat voor viespeukje het is en het lijkt me dat je dan toch zelf je biezen wel pakt en elders een leuk huisje gaat zoeken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-11-2009 13:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 november 2009 19:54 schreef ElitE het volgende:
Wow dat is best wel gevaarlijk, maar als het fout gaat heb je wel een erg fijne dood. Je wordt duf je valt flauw en als de dosis hoog genoeg is ben je er niet meer.


Inderdaad, het was dan ook maar een blunder..


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2009 13:11 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Van Niews.nl

quote:
- De leden van een metalband hebben maandagochtend de complete inboedel van een hotelkamer in Tilburg gesloopt. De politie heeft negen band- en crewleden opgepakt. De band had volgens de politie zondagavond een optreden in de stad gegeven.

De arrestanten van 21 tot 45 jaar komen uit Nederland, Noorwegen, Finland en Frankrijk. Geruchten dat het om de Noorse blackmetalband Mayhem gaat, wil de politie niet bevestigen. De band had zondagavond een optreden in het café Little Devil op het programma staan en staat bekend als grondlegger van het genre. Een zanger van de band pleegde ooit zelfmoord, een foto van zijn lijk diende later als cover voor een bootleg-cd. Een ander lid werd veroordeeld voor het doden van een medebandlid en brandstichting in kerken.

De vernielingen werden even voor 08.30 ontdekt door een medewerker van het hotel. Die was gaan kijken omdat voor het hotel aan de Stationsstraat verschillende planten en zand op de grond lagen. Die waren vanaf het balkon naar beneden gegooid.

In de kamer zelf waren spiegels, de wastafel en lamellen kapotgeslagen. De lattenbodems van de bedden en de TV waren vernield en ook zaten er veel vlekken op de muur. De schade bedraagt zeker vijfduizend euro.

De verdachten zijn opgesloten. De politie overlegt nog met justitie over hoe de schade moet worden vergoed en welke straffen worden opgelegd.






Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2009 13:37 by XXL Profiel van XXL

Wel goed voor de scene-points maar verder weer een uiterst sneue actie.

Iemand een al idee wie de nederlandse arrestanten zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-11-2009 13:54]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-11-2009 13:54 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-11-2009 13:55]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-11-2009 13:56 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Snap niet dat ze daar serieus een arrestatie voor uitvoeren. Verspild belastinggeld. Hotel heeft als het goed is toch gewoon creditcardgegevens, laat de boel fixen en hou het in. Probleem opgelost. Al die amok om niets.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-11-2009 13:56]


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-11-2009 13:59 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 16 november 2009 13:56 schreef Valorian het volgende:
Snap niet dat ze daar serieus een arrestatie voor uitvoeren. Verspild belastinggeld. Hotel heeft als het goed is toch gewoon creditcardgegevens, laat de boel fixen en hou het in. Probleem opgelost. Al die amok om niets.
Ja, andermans spullen slopen, en op straat smijten. Dat is niet strafbaar. Als ik ooit nog eens de loterij win ga ik dat ook doen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2009 14:15 by XXL Profiel van XXL

Als ik met een zatte kop 3 auto's in de poeier rijd is er ook niets aan de hand zolang ik maar de schade betaal?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-11-2009 14:16 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 november 2009 13:56 schreef Valorian het volgende:
Snap niet dat ze daar serieus een arrestatie voor uitvoeren. Verspild belastinggeld. Hotel heeft als het goed is toch gewoon creditcardgegevens, laat de boel fixen en hou het in. Probleem opgelost. Al die amok om niets.


Euh, dus vernieling van andermans eigendommen is okay als je het kan betalen?


Boeiender


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 16-11-2009 14:17 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Er werkte vast niemand van het Tempo Team in dat hotel.



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-11-2009 14:22 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 16 november 2009 14:17 schreef Ingrimd het volgende:
Er werkte vast niemand van het Tempo Team in dat hotel.


"For this time, I see it trough the fingers ey!"


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 16-11-2009 14:25 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com




varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-11-2009 14:28 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hehe, dan post Deathwish vandaag ook effe niet denk ik


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-11-2009 14:30 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Haha mooi he


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-11-2009 14:34 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 16 november 2009 13:37 schreef XXL het volgende:
Wel goed voor de scene-points maar verder weer een uiterst sneue actie.

Iemand een al idee wie de nederlandse arrestanten zijn?
]

Als je weet wie er in Mayhem nederlands is...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-11-2009 14:40 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Deathwish is chauffeur dit weekend en ik meende dat Hub ook iets voor de band ging doen... Het zijn niet alleen bandleden die zijn opgepakt he..


spelfout weggehaald...


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 16-11-2009 14:43 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

T zal ook es niet, stoute Hub!



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-11-2009 14:54 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 16 november 2009 14:16 schreef MR. N het volgende:
Euh, dus vernieling van andermans eigendommen is okay als je het kan betalen?


Tjsa, daar heb je ook wel weer een punt ... Atilla (zingt die nog bij Mayhem?) is nou waarschijnlijk ook weer niet het soort vriendelijke vriend die 's ochtends zijn excuses aanbiedt en met een bezempje de scherven van de stoep veegt terwijl de schade wordt opgemaakt.

Overigens vind ik de hele actie an sich behoorlijk sneu. En natuurlijk slecht voor het toch al belabberde image van (black)metal bands.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2009 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Is het juist niet heel erg cliché


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-11-2009 15:36 by Argus Profiel van Argus

Nee dan waren ze gewoon ergens in een leernichten bar gevonden


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-11-2009 16:12 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 16 november 2009 15:15 schreef Jenje het volgende:
Is het juist niet heel erg cliché


Uiteraard is het cliché. En weinig vernieuwend. Een beetje zoals veel metalbands


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-11-2009 16:29 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Gister nog fear&loathing gekeken. Hoe toepasselijk.


Dear dirty delightful old drunken old days


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 16-11-2009 16:29 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen