![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat hele karma-gebeuren gaat tegenwoordig zo snel... Bruce Banner ![]() |
|
'Verhuizing afdwingen moet kunnen' Uitgegeven: 14 november 2009 14:08 AMSTERDAM - De rechter moet geweldplegers kunnen dwingen tot een verhuizing. Daarvoor pleit burgemeester van Amsterdam Job Cohen zaterdag in Het Parool. Hij wijst op de situatie dat een jong meisje werd misbruikt door haar achterbuurman. Toen hij zijn celstraf had uitgezeten, keerde hij terug naar zijn oude huis. Vervolgens werd het meisje door de man geïntimideerd, waardoor ze zich in haar eigen huis moest verstoppen. Lege handen Het lijkt er inmiddels op dat de man uit zichzelf gaat verhuizen. Maar als hij dat niet doet, staat de gemeente met lege handen. De gemeente kan volgens Cohen, zo meldt hij in het Parool, in zulke situaties niet optreden zolang de wet niet wordt overtreden. Daarom zou de rechter iemand een verhuisplicht moeten kunnen opleggen. © Novum Pff, hoe moeilijk is het nou om als buurt de handen ineen te slaan en zo'n gast het leven zuur te maken? Dat vroeg ik me bij die gast in eindhoven ook al af. Ik bedoel, beetje massaal terroriseren en 3 keer per week zijn ruiten eruit of auto in puin, 's nachts elk half uur wakker bellen, beetje stoken onder zijn familie / vrienden en zeggen wat voor viespeukje het is en het lijkt me dat je dan toch zelf je biezen wel pakt en elders een leuk huisje gaat zoeken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Inderdaad, het was dan ook maar een blunder.. ![]() |
|
Van Niews.nl quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Wel goed voor de scene-points maar verder weer een uiterst sneue actie. Iemand een al idee wie de nederlandse arrestanten zijn? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-11-2009 13:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-11-2009 13:55] ![]() |
|
Snap niet dat ze daar serieus een arrestatie voor uitvoeren. Verspild belastinggeld. Hotel heeft als het goed is toch gewoon creditcardgegevens, laat de boel fixen en hou het in. Probleem opgelost. Al die amok om niets. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-11-2009 13:56] ![]() |
|
quote:Ja, andermans spullen slopen, en op straat smijten. Dat is niet strafbaar. Als ik ooit nog eens de loterij win ga ik dat ook doen.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Als ik met een zatte kop 3 auto's in de poeier rijd is er ook niets aan de hand zolang ik maar de schade betaal? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Euh, dus vernieling van andermans eigendommen is okay als je het kan betalen? Boeiender ![]() |
|
Er werkte vast niemand van het Tempo Team in dat hotel. ![]() |
|
quote: "For this time, I see it trough the fingers ey!" Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hehe, dan post Deathwish vandaag ook effe niet denk ik ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Haha mooi he ![]() ![]() |
|
quote:] Als je weet wie er in Mayhem nederlands is... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Deathwish is chauffeur dit weekend en ik meende dat Hub ook iets voor de band ging doen... Het zijn niet alleen bandleden die zijn opgepakt he.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
T zal ook es niet, stoute Hub! ![]() |
|
quote: Tjsa, daar heb je ook wel weer een punt ![]() Overigens vind ik de hele actie an sich behoorlijk sneu. En natuurlijk slecht voor het toch al belabberde image van (black)metal bands. ![]() |
|
Is het juist niet heel erg cliché ![]() |
|
Nee dan waren ze gewoon ergens in een leernichten bar gevonden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Uiteraard is het cliché. En weinig vernieuwend. Een beetje zoals veel metalbands ![]() ![]() |
|
Gister nog fear&loathing gekeken. Hoe toepasselijk. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |