|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
(psssst: beweerT ) En sorry, niet gezien dat het ook in dat andere topic stond |
|
maakt niet uit dit is weer een ander bericht met andere informatie, altijd leuk om te zien hoe verschillend journalisten ermee omgaan edit: En ik vind het geen spelfout, ik heb taalevolutie gewoon in een andere richting gestuurd, misschien dat het over 100 jaar een nieuw dialect is [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-10-2009 11:32] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: yep de bram ladage duiven, zielig, Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Al die beesten kiezen er toch zelf voor om dik te worden? Ze hoeven toch niet alles op te eten wat voor hun voeten komt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zelfde als bij (stads)mensen, maar ik vind erg dikke mensen vaak ook wel zielig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In India is een pasgeboren baby is op wonderbaarlijke wijze aan de dood ontsnapt. De 28-jarige moeder moest tegen alle verwachtingen in bevallen op het toilet van een trein in West-Bengalen. De baby viel door de wc-pot en belandde op het spoor. De in paniek geraakte moeder sprong van de rijdende trein. Passagiers trokken meteen aan de noodrem omdat ze dachten dat de vrouw zelfmoord wilde plegen. "We stapten uit om mijn vrouw te zoeken", aldus de 33-jarige echtgenoot. "Na een uur vonden we haar. Ze zat naast het spoor met de baby op haar schoot." Moeder en dochter stapten weer op de trein en werden naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis gebracht. Daar werd vastgesteld dat ze geen letsels aan het merkwaardige incident hadden overgehouden. "Dit is een wonder", klonk het bij een spoorbeambte. signature |
|
Haha anders ga je even boven een gat bevallen, ik vraag me af of dit verhaal waar is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: (SN) Ik hoop serieus dat die man dat nog wint ook. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ies moesliem he? |
|
quote:Dat waarschijnlijk ook ja. Maar omdat je het punt niet snapt, even kort en duidelijk: als ie dit wint gaat Albayrak misschien eens werken voor d'r centen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Politie gedoogt 'vingerversnipperaar' Uitgegeven: 8 oktober 2009 13:35 Laatst gewijzigd: 8 oktober 2009 13:35 AMSTERDAM – De uitvinding van de Zutphense smid Derk Everts (55) mag worden ingezet om inbrekers buiten de deur te houden. De ‘vingerversnipperaar’ bestaat uit een ijzeren strip met om de 1,5 centimeter een vlijmscherp driehoekig mesje, zo schrijft De Stentor. Everts bevestigde de vingersnijder aan de binnenkant van een inbraakgevoelig raampje in de flat van zijn zoon, nadat hier eerder werd ingebroken. Tegenover de krant laat een politiewoordvoerder weten dat de vingerversnipperaar niet onder de wet Wapens en Munitie valt en daarom legaal is. Wel beschouwt de politie het systeem als ongewenst, aangezien ook hulpverleners gewond kunnen raken bij binnentreden van het huis. Civielrechtelijk kan Everts daarom wel aansprakelijk gesteld worden als hulpverleners letsel oplopen door de vingerkiller. © NU.nl Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ander verhaal. Zolang er een slaapplaats, een tafel en een stoel in staan en de huur netjes betaald wordt is er namelijk geen sprake van leegstand. Mocht het huis dan gekraakt worden dan is er gewoon sprake van ordinaire inbraak, net zoals wanneer een huis eerder gekraakt wordt dan na een jaar leegstand. In jullie geval zou ik, als het pand ongemeubileerd is, gewoon een oude tafel en stoel en een matras van de kraak, het leger des heils of de Ethiopië-winkel in het huis leggen. Daarmee bewijs je namelijk voor de wet dat het niet leegstaand is. En bespaar je je de moeite van het eruit knuppelen van hippies, daar kan je dan namelijk gewoon de woutenkit voor inschakelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehe, een toepasselijk einde... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Arm beest Ik wil ook een vechtarend. |
|
Hoe zorg je ervoor dat meer mensen de trap i.p.v. de roltrap nemen? Zo dus: Geniaal! |
|
Geniaal! Dat wil ik hier ook Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:En dan het geluid van een crashbekken op de vloer voor wanneer je van de trap af lazert: trrrrrrrrrrrrrr *pets* |
|
Chinezen in de ban van mythisch 'lesbodorp' AMSTERDAM - Zweedse reisbureaus worden overspoeld door talloze mannen die meer informatie willen over de plaats Chako Paul City. In het mythische dorp zouden zo’ n vijfentwintigduizend nymfomane lesbo’s wonen. Het lesbische oord zou in 1820 gesticht zijn door een rijke weduwnaar, die zich diep in het bos met zoveel mogelijk vrouwelijk schoon wilde omringen. Door het gebrek aan mannelijk gezelschap zou de bevolking zich massaal tot het homoseksuele pad hebben bekeerd. Mannen die het dorp willen betreden, zouden met geweld weggejaagd worden door vrouwelijke bewakers. Sceptisch Het bericht dook voor het eerst op in het Chinese persbureau Xinhua. Sinds enkele media het verhaal overnamen, liggen de Chinese internetproviders plat omdat miljoenen mannen willen weten hoe ze het fictieve dorp kunnen vinden. “Ik heb geen idee waar het verhaal vandaan komt, maar het is uiteraard niet waar,” verklaarde de Zweedse lokale vertegenwoordiger Claes Bertilsson tegen de Zweedse nieuwsdienst The Local. Geheim "Met vijfentwintigduizend inwoners zou het een van de grootste steden van Noord-Zweden zijn. Het lijkt me niet dat je zoiets honderdvijftig jaar lang geheim kan houden," aldus Bertilsson. Of het dorp nu bestaat of niet, de Zweedse toerismesector heeft er een flinke opsteker door gekregen. “We doen het erg goed de laatste tijd,” bevestigt Per Wilhelmsson van de VVV in het Noord-Zweedse Umeå . Ook hij heeft geen idee waar het verhaal vandaan komt. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Het arme beest is eindelijk uit z'n lijden verlost. Bareuh... |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Man neergeschoten voor Groninger station Uitgegeven: 9 oktober 2009 09:41 Laatst gewijzigd: 9 oktober 2009 09:40 GRONINGEN - In de omgeving van het Centraal Station in Groningen is vrijdagochtend rond half zes een nog onbekende man neergeschoten. © ANP Dat meldde de politie vrijdag. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. Over zijn verwondingen is niets bekend. Een deel van de Stationsweg is tijdelijk afgezet geweest in verband met sporenonderzoek. Van de dader ontbreekt elk spoor. |
|
quote: Huhuhu. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 09-10-2009 10:53] |
|
Hahahahaha. |
|
Lekker scherp weer "Uit onderzoek is verder gebleken dat de dader niet helemaal spoorde en al enige tijd het spoor bijster was.." [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 09-10-2009 10:56] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |